- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je getraind dan in Mijdrecht. Was zelf ook in Mijdrecht, alleen niet om te trainen, maar om te eten![]()

Damn - heb je me wéér gemist!Waar heb je getraind dan in Mijdrecht. Was zelf ook in Mijdrecht, alleen niet om te trainen, maar om te eten![]()

Ene meneer Honingh achter de balie weet wie je bentBeuving sport, en daar heb jij ook een keer getraind als ik me niet vergis Ibo![]()

Laten we dat moment nog maar een tijdje uitstellenNog een poosje Dwarfje, dan kan jij ook niet meer over straat voor je door iedereen herkend wordt![]()

Het feit dat Ace ook tevreden / trots was hielp wel mee ja...Gaat goed hier Dwarfje! Lekkere training, MOET je een voldaan gevoel hebben gegeven, niet?
Tevreden over Andrew ben ik zeker, ondanks dat hij het nu heel erg druk heeft met zijn wedstrijdatleten (en ik nu gewoon niet bij hem terecht kan). Planning zouden we pas een volgende afspraak doornemen, dus die is er voorlopig nog niet... De man is duidelijk, recht voor z'n raap en heeft verstand van zaken - zo gauw ik de kans krijg om weer een afspraak te maken dan zal ik dat zeker niet nalaten!Lekkere training! En in een van je vorige posts zei je dat het tijd was voor een nieuw schema, omdat het niet zo goed ging... Heb je dat al overlegd met Andrew? Heeft hij al nieuwe plannen voor je? En wanneer ga je weer naar hem toe? Ben je tevreden met hem, nog steeds blij dat je de stap hebt gezet naar professionele begeleiding?
Marcel heb ik gisteren gezien (handje geschud en gemeld dat ik er de 17e ook bij ben), als ik Marcel en / of Jolanda vandaag zie dan zal ik de groeten wel overbrengen.He leuk zeg. doe Marcel en Yolanda de groeten van mij.
Nu ben ik wel zeer benieuwd wie jij bent ace?
Anyway have fun met jullie volgende training.

Ik ga er zometeen vandoor: kamperen.

RAWRRRRRRR
Was een hele goeie training, erg fanatiek met een hoge intensiteit!

RAWRRRRRRR
Was een hele goeie training, erg fanatiek met een hoge intensiteit!

Ik heb netjes tegen Ace staan schreeuwen dat er nog een paar reps bij moestenIk wordt er bang van man, ik zie een stomende en grommende Dwarf voor me met vuurspuwende ogen en gooiende dummbells
@Dwarf, lekker kamperen dan zo he, en laat de spiertjes maar goed rusten.

Volgende week traint Ace hierKomt Ace binnenkort ook bij jou trainen? En nice dips! Voor het eerst BW (toch?), woohoo!

Dus de 17e ga ik eindelijk Dwarvenwarrior en Ace1990 ontmoeten.
Neem je camera wel mee he, je moet aardig wat pics schieten voor DBB![]()

Als ik IETS meeneem dan is het wel mijn camera (en Ace...) ... heb niet voor niks de reputatie 'dat kleine meisje met die grote camera'Dus de 17e ga ik eindelijk Dwarvenwarrior ontmoeten.
Neem je camera wel mee he, je moet aardig wat pics schieten voor DBB![]()