Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar heb je getraind dan in Mijdrecht. Was zelf ook in Mijdrecht, alleen niet om te trainen, maar om te eten:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.103
Nog een poosje Dwarfje, dan kan jij ook niet meer over straat voor je door iedereen herkend wordt:wave:

Gaat goed hier Dwarfje! Lekkere training, MOET je een voldaan gevoel hebben gegeven, niet?

Lekkere training! En in een van je vorige posts zei je dat het tijd was voor een nieuw schema, omdat het niet zo goed ging... Heb je dat al overlegd met Andrew? Heeft hij al nieuwe plannen voor je? En wanneer ga je weer naar hem toe? Ben je tevreden met hem, nog steeds blij dat je de stap hebt gezet naar professionele begeleiding?

He leuk zeg. doe Marcel en Yolanda de groeten van mij.
Nu ben ik wel zeer benieuwd wie jij bent ace?
Anyway have fun met jullie volgende training.

• #5.108
Nog een poosje Dwarfje, dan kan jij ook niet meer over straat voor je door iedereen herkend wordt:wave:
Laten we dat moment nog maar een tijdje uitstellen ;)
Gaat goed hier Dwarfje! Lekkere training, MOET je een voldaan gevoel hebben gegeven, niet?
Het feit dat Ace ook tevreden / trots was hielp wel mee ja...
Op dit moment heb ik het idee dat ik élk spiertje in m'n rug voel - omdraaien in bed was weer... euhmmm... een uitdaging?
Lekkere training! En in een van je vorige posts zei je dat het tijd was voor een nieuw schema, omdat het niet zo goed ging... Heb je dat al overlegd met Andrew? Heeft hij al nieuwe plannen voor je? En wanneer ga je weer naar hem toe? Ben je tevreden met hem, nog steeds blij dat je de stap hebt gezet naar professionele begeleiding?
Tevreden over Andrew ben ik zeker, ondanks dat hij het nu heel erg druk heeft met zijn wedstrijdatleten (en ik nu gewoon niet bij hem terecht kan). Planning zouden we pas een volgende afspraak doornemen, dus die is er voorlopig nog niet... De man is duidelijk, recht voor z'n raap en heeft verstand van zaken - zo gauw ik de kans krijg om weer een afspraak te maken dan zal ik dat zeker niet nalaten!
Anyway: wel tijd voor wat anders... dus ik heb gisteren Ace lief aangekeken - voorlopig ga ik iig weer back to basic... en straks weer met Ace trainen (en verder met lief aankijken voor z'n hulp).
He leuk zeg. doe Marcel en Yolanda de groeten van mij.
Nu ben ik wel zeer benieuwd wie jij bent ace?
Anyway have fun met jullie volgende training.
Marcel heb ik gisteren gezien (handje geschud en gemeld dat ik er de 17e ook bij ben), als ik Marcel en / of Jolanda vandaag zie dan zal ik de groeten wel overbrengen.
Ace is die bijna 2 meter lange jongen met kort haar en brede schouders - die lopen er vast niet meer rond... ;)

• #5.109
Vandaag wederom met Ace getraind in Mijdrecht... prima gym daar (ben benieuwd wat hij van de mijne vindt!)

Incline DB press
12*10kg
12*12kg
8*15kg
5*16 (assisted)
5*16 (assisted)

Dips (nog niet eerder gedaan!)
2*BW + 5*12kg assisted
3*BW + 8*12kg assisted
3*BW + 5*BW assisted (voeten werden vastgehouden)

Cable crossover
12*10kg
8*20kg
8*20kg
4*25kg

EZ-bar skullcrushers
12*15kg
8*22,5kg

Tricep builder
10*20kg
12*17,5kg

Triceps pushdown
12*10kg
10*15kg
8*20kg

Triceps apparaat
12*10kg
12*20kg
8*25kg
5*30kg (assisted)

...en dat met nog flinke spierpijn in m'n rug...

O wat zal jij lekker slapen na zo'n training!:thumbs:

RAWRRRRRRR :fire:
Was een hele goeie training, erg fanatiek met een hoge intensiteit!

• #5.112
RAWRRRRRRR :fire:
Was een hele goeie training, erg fanatiek met een hoge intensiteit!

Ik wordt er bang van man, ik zie een stomende en grommende Dwarf voor me met vuurspuwende ogen en gooiende dummbells:(

@Dwarf, lekker kamperen dan zo he, en laat de spiertjes maar goed rusten.

Komt Ace binnenkort ook bij jou trainen? En nice dips! Voor het eerst BW (toch?), woohoo!

• #5.115
Ik wordt er bang van man, ik zie een stomende en grommende Dwarf voor me met vuurspuwende ogen en gooiende dummbells:(

@Dwarf, lekker kamperen dan zo he, en laat de spiertjes maar goed rusten.
Ik heb netjes tegen Ace staan schreeuwen dat er nog een paar reps bij moesten :cool:

Rust en kamperen? Morgen strompelend de tent uit... :rolleyes:
(weet niet vanwege het 'comfortabele' bed of de spierpijn...)
Komt Ace binnenkort ook bij jou trainen? En nice dips! Voor het eerst BW (toch?), woohoo!
Volgende week traint Ace hier :D
Was voor de eerste keer dippen, en niet verwacht: met BW lukt ook nog! (nou ja: een paar keer) :cheer:

Dus de 17e ga ik eindelijk Dwarvenwarrior ontmoeten.
Neem je camera wel mee he, je moet aardig wat pics schieten voor DBB;)

• #5.118
Dus de 17e ga ik eindelijk Dwarvenwarrior ontmoeten.
Neem je camera wel mee he, je moet aardig wat pics schieten voor DBB;)
Als ik IETS meeneem dan is het wel mijn camera (en Ace...) ... heb niet voor niks de reputatie 'dat kleine meisje met die grote camera':D

Veel plezier met kamperen! (Zo laat nog? Ook nog tentje opzetten nu..?)

• #5.120
Vrijdagavond in het donker en (toch nog!) motregen tent opgezet, met de paraplu bij het kampvuur gezeten en al wat sterke verhalen gehoord... :cool:
Gisteren refeeddagje gehouden (junk zo u wilt...) gecombineerd met een 10+ km wandeling en een aantal rondjes triallen (proberen, ben er niet goed in)...
Vanochtend gelukkig tent op tijd ingepakt - voordat de plensbuien begonnen... :D
Geslaagd kort weekendje kamperen, kan niet wachten om morgen weer te gaan trainen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven