AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi dat het leuk was.:thumbs:
Staat nog een pb open:(

Lol 5 triceps oefeningen, waarom zoveel ?
Trouwens wat is triceps builder ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.123
Wel nice die tricep builder..is ook goed voor hammer grip bicep curls:D!

Hmmm, ziet er leuk uit dat ding. Hoe voelen de armen?

Ja, zo'n ding hebben wij ook bij ons in de gym: ik gebruik hem alleen bijna nooit, maar je kan er goede skullcrushers/extensions mee doen ... :D

Veel succes met je training vandaag, Dwarfie!

Lol 5 triceps oefeningen, waarom zoveel ?
Trouwens wat is triceps builder ?

Eigenlijk waren het er 4. De dips waren erg voorover gehangen dus erg gefocust op borst. De eerste twee oefeningen waren praktisch hetzelfde, alleen een andere stang. Daarom deden we per oefening 2 setjes (is dus totaal 4 setjes = 1 oefening?). 11 Setjes triceps waarvan niet elke setje zwaar.

Met andere woorden, zoveel is het niet Lennart.. ;)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

En dan nog wat: stel je voor dat ze te groot worden eh? :p

:D

• #5.132
Ben het eens met Lennart dat 5 oefeningen van elk 4 setjes overkill zou zijn - maar dat was het niet ;)

Een tricep-bar nu ik het opzoek... :o
(ken dit ding als tricepbuilder)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hee, die heb ik ook!
Ook ideaal voor de hammer curls of om vervelende mensen die niets te zoeken hebben in de trainingskamer op hun plaat te laten gaan doordat ze er op gaan staan en dan vervolgens een meter verder vallen:thumbs:

Eigenlijk waren het er 4. De dips waren erg voorover gehangen dus erg gefocust op borst. De eerste twee oefeningen waren praktisch hetzelfde, alleen een andere stang. Daarom deden we per oefening 2 setjes (is dus totaal 4 setjes = 1 oefening?). 11 Setjes triceps waarvan niet elke setje zwaar.

Met andere woorden, zoveel is het niet Lennart.. ;)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

En dan nog wat: stel je voor dat ze te groot worden eh? :p

Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Groter! Groter! Groter!

• #5.135
  • #5.136
terwijl ik bezig ben met de cardio - eigen spinfietsje - kan ik wel meteen vermelden wat ik net heb gedaan...

seated db shoulder press
gewichten weet ik niet meer precies, laatste set was een mooie fail op de tweede rep 15kg

frontraises
10x7kg
3x10x8kg

bent over lateral raises superset met side raises
10x3kg ss 12x1.25kg
12x3kg ss 12x2.5kg
12x3kg ss 12x4.tkg

push ups
12x bw vlak
8x bw schuin
12x bw schuin

ben btw erg blij met de handgrepen om pushups mee te doenl kritische factor is nu niet de pols die ik een tijd terug heb gebroken... ook het tweede setje db's zodat vrend en ik tegelijk kunnen trainenzijn fijnl blije dwergl

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

oh... cardio op fiets 25 min... zweet me kapot!!!

zit vriendje ook al aan whey:cool:

• #5.140
zit vriendje ook al aan whey:cool:

Nope - krijg hem wel zo ver wat extra kh te nemen na het trainen (heb 'm kapot laten gaan vandaag! :p), dus dat werd een boterham met suiker en een glas aanmaaklimonade...

Vriendlief vindt aan trainen echt geen moer aan - voordeel voor mij is een spotter op zolder :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven