- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ie dalijk wat hoger in de gewichten komt gaat ie 't vanzelf wel leuk vinden denk ik. Het is ook niet echt leuk als je VROUW zwaardere gewichten sjouwt![]()

de enige reden dat hij traint is omdat de fysio dat heeft gezegd... en dan ook alleen schouders...

Mogguh, inruilen en andere vriend nemen
En nee, ik heb geen aandacht nodig![]()

Ik gok dat hij 2x in jou past...Moet ik samen met jouw vriend trainen?
Echt niet, ow, met jou?
Dat lijkt me wel leuk ja![]()

ja... sommige mannen maakt het echt geen zak uit... En eigenlijk maakt het ook geen zak uit... Dat wij het belangrijk vinden, hoeft het toch niet voor een ander belangrijk te zijn. Mijn man traint dan nog wel, maar vooral voor conditie, maar zal hem 'm echt een worst wezen als ie meer of minder tilt.
de enige reden dat hij traint is omdat de fysio dat heeft gezegd... en dan ook alleen schouders...
Vriendlief en ik hebben een makkelijke afspraak gemaakt: zolang ik niet hoef te stoppen hoeft hij van mij niet te beginnen... (opmerkingen van een fysio daar gelaten).ja... sommige mannen maakt het echt geen zak uit... En eigenlijk maakt het ook geen zak uit... Dat wij het belangrijk vinden, hoeft het toch niet voor een ander belangrijk te zijn. Mijn man traint dan nog wel, maar vooral voor conditie, maar zal hem 'm echt een worst wezen als ie meer of minder tilt.
Is het ook. Af en toe wel frustrerend om te zien wat hij naar binnen schuift zonder ook maar een beetje rekening te hoeven houden met z'n figuur... (rasechte ecto)

Ik zou sowieso geen soep meenemen, geeft veel te veel rotzooi in je tas als het gaat lekken.Toen je bij mij was had je zown handig bakje, waar had je die vandaan? Ik moet ook iets van bakjes hebben om mn rijst en shit mee te nemen maar bij de HEMA hadden ze niet veel soeps...
big macs kan ik hebben... borden pasta met veel kaas, bulgur met goed gekruid vlees en dergelijke heb ik wat meer moeite mee...Haha, kan me voorstellen dat dat af en toe wel frustrerend kan zijn als jij strak aan je tupperware-bakjes dieet zit en hij schuift bigmac na bigmac naar binnen zonder een grammetje vet aan te zetten
Toen je bij mij was had je zown handig bakje, waar had je die vandaan? Ik moet ook iets van bakjes hebben om mn rijst en shit mee te nemen maar bij de HEMA hadden ze niet veel soeps...
die ikeabakje zijn zeker niet waterdicht!Ik zou sowieso geen soep meenemen, geeft veel te veel rotzooi in je tas als het gaat lekken.
Och och, wat flauw, haha
toch maar rijst met kip of tonijn engroente?
met jou wil ik ook wel trainen hoor... denk ik... is een stuk enger omdat je niet alleen twee keer zo lang, maar ook twee keer zo breed bent als ik!Nou da's leuk zeg Dwarvie en met mij wil je niet trainen??![]()

Misschien wel 2 keer zo lang, maar niet 2 keer zo breed hoor
We zien elkaar toch op de 17e, maken we gelijk een afspraak.
Maar hoe herken ik je dan, heb je een shirtje aan met : Ik ben DwarvenWarrior![]()

2x zo zwaar dan?Misschien wel 2 keer zo lang, maar niet 2 keer zo breed hoor
We zien elkaar toch op de 17e, maken we gelijk een afspraak.
Maar hoe herken ik je dan, heb je een shirtje aan met : Ik ben DwarvenWarrior![]()

2x zo zwaar dan?
Kuki herkent me in ieder geval wel - en zeg nou zelf: hoeveel meiden van 1.59m hebben een flinke camera bij zich en een gozer van krap 2 meter die de cameratas draagt?![]()

Ik zeg dat niet he...2x zo zwaar dan?
Kuki herkent me in ieder geval wel - en zeg nou zelf: hoeveel meiden van 1.59m hebben een flinke camera bij zich en een gozer van krap 2 meter die de cameratas draagt?![]()

Of dan dus wel...?