XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ie dalijk wat hoger in de gewichten komt gaat ie 't vanzelf wel leuk vinden denk ik. Het is ook niet echt leuk als je VROUW zwaardere gewichten sjouwt ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.142
Als ie dalijk wat hoger in de gewichten komt gaat ie 't vanzelf wel leuk vinden denk ik. Het is ook niet echt leuk als je VROUW zwaardere gewichten sjouwt ;)
:no:
de enige reden dat hij traint is omdat de fysio dat heeft gezegd... en dan ook alleen schouders...

:no:
de enige reden dat hij traint is omdat de fysio dat heeft gezegd... en dan ook alleen schouders...
ja... sommige mannen maakt het echt geen zak uit... En eigenlijk maakt het ook geen zak uit... Dat wij het belangrijk vinden, hoeft het toch niet voor een ander belangrijk te zijn. Mijn man traint dan nog wel, maar vooral voor conditie, maar zal hem 'm echt een worst wezen als ie meer of minder tilt.

• #5.149
ja... sommige mannen maakt het echt geen zak uit... En eigenlijk maakt het ook geen zak uit... Dat wij het belangrijk vinden, hoeft het toch niet voor een ander belangrijk te zijn. Mijn man traint dan nog wel, maar vooral voor conditie, maar zal hem 'm echt een worst wezen als ie meer of minder tilt.
Vriendlief en ik hebben een makkelijke afspraak gemaakt: zolang ik niet hoef te stoppen hoeft hij van mij niet te beginnen... (opmerkingen van een fysio daar gelaten).
Ooh, wat lijkt mij toch dat heerlijk.
Is het ook. Af en toe wel frustrerend om te zien wat hij naar binnen schuift zonder ook maar een beetje rekening te hoeven houden met z'n figuur... (rasechte ecto)

Haha, kan me voorstellen dat dat af en toe wel frustrerend kan zijn als jij strak aan je tupperware-bakjes dieet zit en hij schuift bigmac na bigmac naar binnen zonder een grammetje vet aan te zetten :P

Toen je bij mij was had je zown handig bakje, waar had je die vandaan? Ik moet ook iets van bakjes hebben om mn rijst en shit mee te nemen maar bij de HEMA hadden ze niet veel soeps...

Toen je bij mij was had je zown handig bakje, waar had je die vandaan? Ik moet ook iets van bakjes hebben om mn rijst en shit mee te nemen maar bij de HEMA hadden ze niet veel soeps...
Ik zou sowieso geen soep meenemen, geeft veel te veel rotzooi in je tas als het gaat lekken.

Och och, wat flauw, haha

Crap daar gaat mn plan :sad:

Nou da's leuk zeg Dwarvie en met mij wil je niet trainen?? :(

• #5.154
Haha, kan me voorstellen dat dat af en toe wel frustrerend kan zijn als jij strak aan je tupperware-bakjes dieet zit en hij schuift bigmac na bigmac naar binnen zonder een grammetje vet aan te zetten :P

big macs kan ik hebben... borden pasta met veel kaas, bulgur met goed gekruid vlees en dergelijke heb ik wat meer moeite mee...

die bakjes die ik heb zijn van de ikea... vier euro per set ofzo, ik heb twee sets.
Ik zou sowieso geen soep meenemen, geeft veel te veel rotzooi in je tas als het gaat lekken.

Och och, wat flauw, haha
die ikeabakje zijn zeker niet waterdicht!
toch maar rijst met kip of tonijn engroente?
Nou da's leuk zeg Dwarvie en met mij wil je niet trainen?? :(
met jou wil ik ook wel trainen hoor... denk ik... is een stuk enger omdat je niet alleen twee keer zo lang, maar ook twee keer zo breed bent als ik! :eek::p:D

Misschien wel 2 keer zo lang, maar niet 2 keer zo breed hoor:D
We zien elkaar toch op de 17e, maken we gelijk een afspraak.
Maar hoe herken ik je dan, heb je een shirtje aan met : Ik ben DwarvenWarrior :D:D

Maar hoe herken ik je dan, heb je een shirtje aan met : Ik ben DwarvenWarrior :D:D

Nou je kan wel aardig van vorm veranderen hoor :p

• #5.157
2x zo zwaar dan? :p
Kuki herkent me in ieder geval wel - en zeg nou zelf: hoeveel meiden van 1.59m hebben een flinke camera bij zich en een gozer van krap 2 meter die de cameratas draagt? :cool:

2x zo zwaar dan? :p
Kuki herkent me in ieder geval wel - en zeg nou zelf: hoeveel meiden van 1.59m hebben een flinke camera bij zich en een gozer van krap 2 meter die de cameratas draagt? :cool:
Ik zeg dat niet he... :p
OKe oke jullie hebben beide gelijk.:D
Of dan dus wel...?

In ieder geval moest ik twee keer kijken toen ik je tijdens wedstrijden (weet niet meer 2 of 9 mei) back stage zag... had je keer bij oma gezien... en dat was net voor jouw wedstrijd. Dat was in ieder geval: 2x zo anders :p

Sue nou ben ik wel heel erg benieuwd wie je bent?
En ja idd in mijn wedstrijdprep heb ik een ingevallen bekkie en ofseason wil men mijn nog wel een plofkoppie noemen:D
Maar train je ook bij oma dan?
Wellicht dat ik je ook de 17e zie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven