MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.161
Eerste training nieuwe schema... nou ja: oude bekende oefeningen :cool:
squat
10*20kg
8*20kg
8*20kg
8*25kg
> Op knietjes blijven letten, en dat dan weer niet teveel: dan hang ik voorover...

DB walking lunges (gewicht per hand)
16*7,5kg
16*10kg
16*12,5kg
16*15kg

Leg extension
8*40
8*45
8*50
8*55
8*60
6*65

Zittende legcurl
8*40
8*45
8*50
6*55

Zittende calfraises
10*10kg
10*15kg
10*20kg
10*25kg
10*30kg

Cardio
25 min. op zo'n crosstrainer met een suffe serie erbij... :(

hoezo op de knietje letten? Wist je trouwens als je below par squat dat je dan remt op je hams en niet op je knieën.

• #5.163
Post anders eens een filmpje

jwt ;)

gewoon die billen naar achter duwen:cool:
ik zelf vind de DL techniek moeilijker dan de SQ-techniek, SQ-techniek is van zelf sprekend bij mij iig.
mooie training DW

• #5.167
gewoon die billen naar achter duwen:cool:
ik zelf vind de DL techniek moeilijker dan de SQ-techniek, SQ-techniek is van zelf sprekend bij mij iig.
mooie training DW
Die billen zijn het probleem niet ;) Ik focussen op het niet naar binnen duwen van mijn knieën tijdens het omhoog komen.
Morgenochtend DL! :D

Dat is een van de weinige puntjes waar ik ook op moet letten met squatten. Soms trekken m'n knieën idd naar elkaar toe als ik m'n laatste rep dr uit pers.

• #5.169
Deadlift
5*40kg
5*60kg
1*70kg
2*70kg
4*60kg
> Stang kan ook 5kg zwaarder zijn - is nog discussie over. Tot die tijd noteer ik 'm gewoon als 20kg

BOR
8*20kg
8*25kg
8*30kg
8*30kg
> Ik weet dat ik niet mag curlen in het squatrek, maar BOR'en mag toch wel :rolleyes: :D

Lat pulldown breed
7*35kg
9*25kg
8*30kg
6*35kg

Close grip row
8*35kg
8*40kg
8*45kg
6*50kg (met straps, dat rotgreepje glijdt anders weg)

Straight arm pulldown
10*20kg
8*30kg
8*35kg
8*35kg

Alternate DB curl
8*5kg
8*7,5kg
8*10kg
8*10kg

Hammercurl
8*5kg
8*7,5kg
3*10kg
8*7,5kg

Cardio
30 minuten spinbike. Afwisselend staan, zitten en tempo wisselen.
Nog steeds niet favoriet.

Complimentje van de sportschooleigenaar: 100% verschil tussen nu en hoe ik (vorig jaar) binnen kwam. Nog 1 winter volgens hem totdat ik doel bereikt heb (hij weet niet eens wat mijn doel is? ???) - maar ja: klonk toch goed ;)

Zo dan, flink bezig geweest mevrouwtje!
Hoe lang heb je er over gedaan ex cardio?

Complimentje van de sportschooleigenaar: 100% verschil tussen nu en hoe ik (vorig jaar) binnen kwam. Nog 1 winter volgens hem totdat ik doel bereikt heb (hij weet niet eens wat mijn doel is? ???) - maar ja: klonk toch goed ;)

Lol.

Hoezo de wat aparte repranges bij sommige oefeningen? Doe je elke set nu gewoon tot failure of zo, tot je niet meer kan?

• #5.174
Vanochtend is Ace1990 wezen trainen in mijn gym... discussie over welke beter is... Volgens mij willen we gewoon vaker naar elkaars gym ;)

DB shoulder press
12*7,5kg
8*10kg
8*12,5kg
4*15kg+2*assissted
5*15kg
8*12,5kg

Military press met korte stang, gewicht onbekend
4*stang+10kg
8*stang+12,5kg
5*stang+15kg

Side raises
12*2,5kg
8*5kg

Side cable raise
8*5kg
20*5kg (kapottrainen, 10kg was te zwaar...)

DB bent over lateral raises
8*5kg
8*5kg
12*5kg
4*7,5kg
>Techniek is niet lekker, voel 't weer eens niet op de juiste plaats... volgende keer facepulls proberen...

Cable triceps pushdown
12*30kg
12*35kg
7*40kg
12*35kg

Seated DB triceps extensions
12*7,5kg
8*10kg
8*12,5kg
6*12,5kg (na een dikke fail op de 15kg... :o)

Weighted crunches (apparaat)
4*12*40kg

Decline legraises
2*8*BW

Cardio
30 minuten, 5% helling, tempo oplopend van 4,5km/h tot 7,5km/h.

Flinke training Dwarf..gaat weer goed hier hé..Ben je al weer een keer bij Andrew geweest? Sorry hoor..volg niet elke dag je log..gaat soms zo snel..

Haha, je hebt zelfs de abs-routine bijgehouden en gepost :D
Voor het eerst sinds eeuwen heb ik weer eens abs getraind, en eigenlijk voelde het best lekker!

:sd:

• #5.177
Flinke training Dwarf..gaat weer goed hier hé..Ben je al weer een keer bij Andrew geweest? Sorry hoor..volg niet elke dag je log..gaat soms zo snel..
Log gaat ook af en toe erg snel ;)
Andrew is op dit moment té druk met z'n wedstrijdatleten waardoor hij op dit moment geen tijd voor mij heeft. Begrijpelijk, maar wel jammer... Zo gauw de mogelijkheid er is wil ik wel weer naar hem toe, ben namelijk erg tevreden over hem.
Haha, je hebt zelfs de abs-routine bijgehouden en gepost :D
Voor het eerst sinds eeuwen heb ik weer eens abs getraind, en eigenlijk voelde het best lekker!

:sd:
Je weet toch dat beruchte boekje?! Het is dat ik je telefoonnummer al heb, anders had ik dat tijdens de training gevraagd en genoteerd! :p
Voor een :sd: train jij je abs met véél teveel gewicht! Je had minimaal 100-reps moeten maken, prutser! (Ronaldo z'n abroutine moet je volgen jonguh!)

Ohh ok..naja je bent goed bezig en qua voeding weet je wel wat je kan doen..Andrew weet niet wat hij ziet als je straks weer bij hem bent;)

Ohh ok..naja je bent goed bezig en qua voeding weet je wel wat je kan doen..Andrew weet niet wat hij ziet als je straks weer bij hem bent;)
Haha ja, dan had 'ie Dwarfie er makkelijk tussen kunnen proppen, want dan behoort ze ook tot de wedstrijdatleten! :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven