Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wens jullie iig veel plezier, truste schatjes :kiss:

Als jullie na november nog een keer gaan meeten wil ik ook wel meedoen, als dat goed is!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.203
Als jullie na november nog een keer gaan meeten wil ik ook wel meedoen, als dat goed is!?

Uiteraard!
Sterker nog: als je een suggestie hebt voor een dag / tijd / locatie dan mag je dat altijd doorgeven...
Ervaring leert dat niet-openbaar neergegooide meets beter werken - is meteen ook minder vrijblijvend ;)

Wens jullie iig veel plezier, truste schatjes :kiss:

Nou dat getrusten schatjes werkte goed. Ben 21:00 k.o gegaan tot 06:45.

Tuuuuuuuuuuurlijk, jij wel. Gaan wij sporten;)

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

:o:o:o:o:o:o

Door de weeks gaat me niet lukken :(
:janken::janken::janken: Loop ik weer Ace mis:sad:. En ik zit weer zo verdomde rot in de weekeindes. Ja, kan a.s zaterdag maar pas rond 14u ofzo. Wil best 13u opstaan dan. Kom dan nacht uit dus wel gaar dan.

• #5.206
@karmen: uiteindelijk ontmoet je ace wel... kan best snel gaan met mensen ontmoeten van dbb heb ik gemerkt... ;)

• #5.209
Oeh - zwemmen?! :D

...gaat dan de spierpijn die nu komt opzetten wat sneller weg? Au - mijn benen!

• #5.212
Alles tussen knie en navel begint spierpijnzone te worden op dit moment... ach: niet kunnen lopen = geen bezwaar - toch? (met mijn werk...)

Zeg Dwaffie, vertel eens. Hoe lang ben jij dan? Even benieuwd of wij veel schelen (in lengte dan)

Zwemmen vind ik ook wel wat! DBB show-off :cool:

Nou dat getrusten schatjes werkte goed. Ben 21:00 k.o gegaan tot 06:45.

:woot:

:janken::janken::janken: Loop ik weer Ace mis:sad:. En ik zit weer zo verdomde rot in de weekeindes. Ja, kan a.s zaterdag maar pas rond 14u ofzo. Wil best 13u opstaan dan. Kom dan nacht uit dus wel gaar dan.

Hé shit! :mad:
Anders daten wij toch een keer buiten de ''groep'' om!
01_Charming_04_66757_t.jpg

@ DW --> gebruikte je ook shakes? Zo ja, heb je het idee dat het werkt?

@ DW --> gebruikte je ook shakes? Zo ja, heb je het idee dat het werkt?

Wat verwacht je te merken qua werking dan?

Als je onder een ''shake'' een eiwitshake verstaat zou ik er niet zichtbaar sneller resultaat verwachten. Een eiwitshake is gewoon puur eiwit, meer niet. Wei (whey) word gewonnen uit melk (het is een bijproduct wat achter blijft bij het maken van kaas). In feite is een whey shake dus melk zonder koolhydraten en vet.

Een supplement is een toevoeging die je gebruikt om je dieet kompleet mee te maken. Haal je genoeg eiwitten uit je voeding? Dan heb je voorlopig geen whey shake nodig, want je gaat er niet sneller vet van verbranden of spiermassa van aanzetten.

Extreem snelle eiwitten (hydrolisaat / PeptoPro) kunnen een meerwaarde hebben als je ze goed timed. Deze eiwitten worden gigantisch snel opgenomen en zijn dus direct na je training een goede keuze. Zelf merk ik dat ik hierdoor wat sneller herstel. Whey isolaat en concetraat worden veel te langzaam opgenomen om een meerwaarde te hebben. Whey isolaat bijvoorbeeld word na een uur opgenomen en piekt pas na twee uur (klik). Als je hydrolisaat en PeptoPro te duur vind kun je dus beter na je training melk drinken, want die eiwitten zijn net zo goed als isolaat.

Concentraat heeft IMO helemaal geen meerwaarde, deze variant van whey heeft tot wel 4 uur nodig om te pieken. Met andere woorden, je kunt ook gewoon een stuk kip of vis eten.

Het beste is om zo min mogelijk supplementen te gebruiken en zoveel mogelijk uit normale voeding te halen (het liefst alles).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven