Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jullie na november nog een keer gaan meeten wil ik ook wel meedoen, als dat goed is!?

Neeeeeeeeeee, niet ALLE mannen. Gert-Jan ook dan (Maar doen hij never). En ja natuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk Ace.
?Tuuuuuuuuuuurlijk, jij wel. Gaan wij sporten

Loop ik weer Ace mis
. En ik zit weer zo verdomde rot in de weekeindes. Ja, kan a.s zaterdag maar pas rond 14u ofzo. Wil best 13u opstaan dan. Kom dan nacht uit dus wel gaar dan.@karmen: uiteindelijk ontmoet je ace wel... kan best snel gaan met mensen ontmoeten van dbb heb ik gemerkt...![]()
hoor. Kom er wel weer overheen
. Maar waai zeker een keer jouw kant op.Hey, gezellig!!!Als jullie na november nog een keer gaan meeten wil ik ook wel meedoen, als dat goed is!?
Hahaha, ja en neem je zwembroek mee
@karmen: uiteindelijk ontmoet je ace wel... kan best snel gaan met mensen ontmoeten van dbb heb ik gemerkt...![]()

. Zitten wij lekker binnen met dumbbells te smijten
Oeh - zwemmen?!
...gaat dan de spierpijn die nu komt opzetten wat sneller weg? Au - mijn benen!

Alles tussen knie en navel begint spierpijnzone te worden op dit moment... ach: niet kunnen lopen = geen bezwaar - toch? (met mijn werk...)
Ik neem je wel mee in mijn binnenzakje als het niet gaat.

Zeg Dwaffie, vertel eens. Hoe lang ben jij dan? Even benieuwd of wij veel schelen (in lengte dan)

. Even spieken of missdeadlift nog een lengte heeft
Nou dat getrusten schatjes werkte goed. Ben 21:00 k.o gegaan tot 06:45.

Loop ik weer Ace mis
. En ik zit weer zo verdomde rot in de weekeindes. Ja, kan a.s zaterdag maar pas rond 14u ofzo. Wil best 13u opstaan dan. Kom dan nacht uit dus wel gaar dan.

@ DW --> gebruikte je ook shakes? Zo ja, heb je het idee dat het werkt?