Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ah, op die toer.
Ik heb het zelfs vanmorgen vroeg ingenomen voor ik op de fiets stapte, de laatste keer dat ik hongerklop kreeg staat me nog goed bij en wilde dat perse voorkomen.
Die aardbeismaak is ook lekker maar weet niet of jij dat ook vind, anders gewoon wegklokken he, tis de smaakpolitie niet:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond weer: dan heb ik niet vlak vantevoren een BBQ gehad...
Nu eerst maar eens m'n spullen bij elkaar rapen en weer lekker naar de sportschool! :D

Note to self: eerst paracetamol nemen en wachten tot de hoofdpijn weg is alvorens te trainen... traint niet echt lekker met hoofdpijn...

Lat machine
voor: 3*12*30kg
nek: 3*12*30kg

Row machine (weet naam niet)
4*6*15 kg (per hand)

Lat machine smal (naar borst)
12*35kg
10*35kg
9*35kg
12*30kg

Cable row wijde grip horizontaal
2*12*25kg
12*30kg
12*35kg

Neckpress
12*20kg
2*8*25kg
5*27,5kg PR! :D

Frontpress (apparaat) hammergrip
7*5kg (per hand)
10*5kg
12*5kg
12*5kg

BB upright row
4*12*17kg

DB front raises
4*12*5kg

Ten slot wat buikspieren, waarbij ik nog gecorrigeerd werd door de eigenaar (die ook aan het trainen was): ik voer de legraises niet goed uit (zak te ver terug). Blijft een toffe vent...

__________________________________________​

Eten

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel
plak peperkoek

Tussendoor:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

Lunch:
Vis op venetiaanse wijze
50 gram basmatirijst

Pre-workout:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
sinaasappel

Workout:
eas

Postworkout:
whey isolaat vanille
mueslireep
Restje vis met rijst

Lastmeal:
NightProtein met schepje EAS (geen succes)

Lijkt me mooi! Moet te doen zijn zonder gigantisch af te vallen - toch?

Ja, hopelijk wel, want gigantisch afvallen is dan ook wel weer een klus...

Note to self: eerst paracetamol nemen en wachten tot de hoofdpijn weg is alvorens te trainen... traint niet echt lekker met hoofdpijn...

Is je paracetamol later nog ingeslagen tijdens de training?

BB upright row, is de barble 17 kg? Bij ons istie geloof ik ook zoiets... zullen we naar de 20? :p

Lekker getraind verder?

Is je paracetamol later nog ingeslagen tijdens de training?

BB upright row, is de barble 17 kg? Bij ons istie geloof ik ook zoiets... zullen we naar de 20? :p

Lekker getraind verder?

Ik heb helemaal geen paracetamol gehad... was met name in het begin niet lekker...

20 kg heb ik al eerder gedaan, dus ik ga voor.. euhm... 25? (ik weet niet wat de volgende in het rijtje is)
Training verder was wel prima - die neckpresses voelde lekker! :D

Ten slot wat buikspieren, waarbij ik nog gecorrigeerd werd door de eigenaar (die ook aan het trainen was): ik voer de legraises niet goed uit (zak te ver terug). Blijft een toffe vent...

Hoofdpijn en griep zijn niet echt lekker om mee te trainen nee. Maar met hoofdpijn ga ook ik gewoon trainen, met griep doe ik nooit meer!

DOe mij ook eens zo'n trainer...bij ons staat het gros van de mensen hun lijf te verne*ken ipv te verbeteren!:rolleyes:

Hoofdpijn en griep zijn niet echt lekker om mee te trainen nee. Maar met hoofdpijn ga ook ik gewoon trainen, met griep doe ik nooit meer!

DOe mij ook eens zo'n trainer...bij ons staat het gros van de mensen hun lijf te verne*ken ipv te verbeteren!:rolleyes:

Griep heb ik nog nooit gehad (dan heb je toch ook last van je spieren?), maar die stevige hoofdpijn die ik gisteren had was ook niet bevorderlijk...
Grappig was dat mijn trainer net weg was (even wat te drinken halen) en de eigenaar zelf (dus) maar naar me toe kwam. Vooral de eigenaar weet écht wel waar 'ie mee bezig is (ervaring zat), en vindt mijn doelen geweldig! :D

Ze waren toch ook bang dat de Mexicaanse griep bij de vierdaagse zou uitbreken ofzo?:o

als je bedenkt dat er 42000 (ik kan er een paar naast zitten) mensen hebben gelopen - dan is 1 geval toch behoorlijk weinig! En uit GB, daar waar héél veel besmettingen zijn...

Lekker getraind weer!
Zijn je benen trouwens ondertussen al hersteld?
Heb het volgens mij niet in je log gelezen of erover heen...

Ik heb helemaal geen paracetamol gehad... was met name in het begin niet lekker...

20 kg heb ik al eerder gedaan, dus ik ga voor.. euhm... 25? (ik weet niet wat de volgende in het rijtje is)
Training verder was wel prima - die neckpresses voelde lekker! :D

Nou sla de 20 maar over dan :p
Maar met hoofdpijn trainen is wel vervelend, maar scheelt volgens mij als je goed blijft ademen tijdens trainen.
Bij griep kan het inderdaad wel eens op je spieren slaan... lijkt alsof ze stijf en verrekt zijn, dan sla ik meestal ook over.

Als ik mezelf dwing m'n voet goed af te rollen (en met name hak eerst op de grond!) dan krijg ik niet zo'n last van m'n knie - want die enkel is nog steeds niet helemaal hersteld...
Ofwel: herstel gaat behoorlijk traag... :(
Morgen weer trainen en dan een rustig weekend in (een beetje klussen & rommelen in huis), dus hopelijk kan ik volgende week weer een fatsoenlijke training (met benen) neerzetten.

Eten

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

Tussendoor:
3 boterhammen, augurk, kipfilet, pindakaas, gebraden gehakt

Lunch:
blik tonijn op water (aldi)
blik mexicaanse doperwtjes
wat ketchup

Vroeg diner:
varkenslever met ui, zelfgebakken ciabatta, sla

Tussendoor:
restje lever met ui

Last meal:
NightProtein

Vriendlief at niet mee, voor mij het teken om weer eens lekker lever te eten! :meal: En kanonnen: wat is zelfgebakken brood weer eens lekker - het is dat het best zwaar brood is, anders had ik het al bijna helemaal op!
Morgenochtend belachelijk vroeg op, mag lekker hélemaal richting het noorden van het land! (bespreking van een uurtje, dat is het erge)

In lever zit vitamine A, dus dan heb je dat ook weer binnen :p
Balen dat je voor 1 uur zoveel moet rijden... skype geen optie zeker?

Fijn weekend!

Training

Egotripperij of niet: wat hou ik er van om complimentjes te krijgen in de gym! :D

Standing gluteus (per been):
12*15kg, 12*20kg, 12*25kg, 12*30kg, 12*35kg PR!:D

Leg extention ging niet met m'n enkel, leg curl geen zin daardoor...

DB curl:
12*7,5kg, 12*7,5kg, 12*7,5kg, 5*10kg PR!:D

Pulley bicep curl (liggend):
12*10kg, 12*15kg, 12*15kg, 3*20kg PR!:D

Cable bicep curl:
12*10kg, 12*15kg, 12*15kg, 12*20kg

CGBP:
12*20kg, 12*25kg, 10*30kg, 10*35kg PR!:D (spotter bij het laatste setje - geen hulp gehad!)

Dippen (assistance):
12*30kg, 12*25kg, 12*20kg, 8*15kg PR!:D

Cable triceps push down:
12*15kg, 12*20kg, 12*25kg, 12*25kg PR!:D

Skull crushers (DB):
10*7,5kg, 12*5kg, 12*5kg, 12*7,5kg

Was een keertje trainen zonder m'n trainer, dus heb zelf maar bedacht wat voor biceps & triceps oefeningen ik ging doen - benen gaat nog steeds niet...
Ging wel erg lekker moet ik zeggen, en altijd leuk dat een willekeurige vreemde even wil spotten bij de CGBP! Uiteindelijk had ik 'm niet nodig, maar kon wel meer reps maken door z'n aanwezigheid. :D

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

In lever zit vitamine A, dus dan heb je dat ook weer binnen :p
Balen dat je voor 1 uur zoveel moet rijden... skype geen optie zeker?

Fijn weekend!

Die lever was echt zó lekker! Alleen het in stukjes snijden van dat spul, da's niet favoriet... Vitamine A? Mooi! Nog een reden om dit vaker te eten :D

Skype was inderdaad geen optie...
Maar het kan nog leuker: volgende week mag ik weer de hele week naar de andere kant van het land!

Nette training DW! Wees maar trots op die complimentjes:).

Zoveel PR's! Gaat erg lekker hoor! Wel klote dat je volgende week alweer moet gaan pendelen..maarja, een gaatje voor te trainen is altijd aanwezig bij jou:D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven