AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nette training DW! Wees maar trots op die complimentjes:).

Zoveel PR's! Gaat erg lekker hoor! Wel klote dat je volgende week alweer moet gaan pendelen..maarja, een gaatje voor te trainen is altijd aanwezig bij jou:D.

Ik ben ook ontzettend trots op de complimentjes :D (en er blij mee)

Volgende week dinsdag (meteen vanuit werk door) en donderdag naar de gym - hopelijk is mijn enkel dan weer wat beter (gaat met de dag vooruit) want ik wil weer gaan beginnen met hardlopen... (een voorzichtige poging vandaag van 5 stappen voelde goed!).

Prettig weekend allemaal!
Ik ga even koken (stamppot rauwe andijvie) :meal:

Je enkel komt wel weer goed, binnenin zit nog wat spul wat misschien nog een tijdje moet herstellen.
Heb je geen bloeduitstorting op je enkel of benen?

Zo dat zijn erg veel PR's op 1 dag! kicken! Geniet er van!
Fijn weekend! (of had ik dat al gezegd, nouja, 2 keer is ook fijn :p)

Zo dat zijn erg veel PR's op 1 dag! kicken! Geniet er van!
Fijn weekend! (of had ik dat al gezegd, nouja, 2 keer is ook fijn :p)

Thnx! Trainen ging lekker vandaag - hoop dat ik de PR's nog een beetje kan volhouden de komende tijd.

Jij ook een fijn weekend toegewenst!

Eten

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

Tussendoor:
2 bolletjes
kipfilet
pindakaas

Tussendoor (geen lunch te noemen, in auto):
ProteinBlock

Pre-workout
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel
sinaasappel

Post-workout:
Myofusion whey (proefsachet)
stuk zelfgebakken ciabatta
banaan

Diner:
stamppot rauwe andijve met een vegaburger

Tussendoor:
bijna een halve zak cashews :o

Last meal:
NightProtein

-> Refeed time? Zo... had ik na m'n training behoefte aan eten zeg!

sja... probeer de noten maar eens te laten staan... Een handje, ja, sjonge jonge wou dat mijn hand zo groot was als de zak... :D

Heb voor de zekerheid iedere keer dat ik ik een (klein) handje nam mijn vriend een flinke graai laten doen uit de zak - is dus wel goed leeggegaan!
En de weegschaal? Lager dan gisteren! :D

Zó frustrerend: heb je jezelf voorgenomen vóór het ontbijt te gaan hardlopen (sta al aangekleed met een flinke slok EAS in m'n mik en mp3-speler in de hand) staat het te stortregenen! Kijk, een beetje regen is niet zo erg (desnoods lopen met jas aan en bril af) - maar dit was gewoon niet leuk meer! :(
Ik vond eigenlijk dat ik wel wat goed te maken had voor mezelf aangezien ik gisteravond naar de bios ben geweest en daar wederom een halve zak cashews heb leeggegeten... had ik wel nodig: honger in de pauze! Verder alleen cola-light en bijna een half uur fietsen enkele reis (huis - bios)... maar toch...
Public enemies is wel een geinige film - alleen het 'waar gebeurd'-gehalte was me iets te hoog... (je kan niet alles hebben). Vandaag maar verder klussen in de keuken, en balen dat er geen bouwmarkt open is in de buurt...

regen=hardcore dwarf...valt me weer beetje tegen

regen=hardcore dwarf...valt me weer beetje tegen
Regen is geen probleem - stortregen is echt niet grappig...
Ik ga alsnog over een halfuurtje, wil wel een poging doen te gaan hardlopen vandaag (ondanks m'n enkel) - het is niet zo dat ik helemaal niet meer ga!

Les 1 Start to Run gelopen: mijn knieën en enkel hadden er meer moeite mee dan mijn conditie. Heb er nog 3 minuten Aux Raus aangeplakt aangezien ik nog niet thuis was... :o

Voelt aan als 3x niks, maar ik denk maar zo bij mezelf: Nu rustig opbouwen en de verbrande Kcal langzaam aan opbouwen dan binnenkort weer met m'n pootje omhoog zitten.

Positief punt: sinds vanochtend kan ik weer een beetje (voorzichtig) op m'n tenen staan! :D

ga dan ook fietsen dwarfje :) is imo beter voor je knie ook...en dat kunnen we samen doen :eyebrow:

public enemies is toch met Depp? Lijkt me ook wel goede film.
Zeg, maar als je enkel nog niet volledig hersteld is... en dan rennen... Je bent wel diehard fanatiek, maar eum... misschien inderdaad eerst fietsen.

ga dan ook fietsen dwarfje :) is imo beter voor je knie ook...en dat kunnen we samen doen :eyebrow:
Your place or mine?! :p

public enemies is toch met Depp? Lijkt me ook wel goede film.
Zeg, maar als je enkel nog niet volledig hersteld is... en dan rennen... Je bent wel diehard fanatiek, maar eum... misschien inderdaad eerst fietsen.
Met Depp idd, maar vond z'n rol niet briljant: hij komt vaak wat nors over - dat had ik graag anders gezien...
Of dat hardlopen verstandig is is een tweede...
Ik kan lopen, en ik heb het bij een rustig rondje hardlopen gehouden - dat ging goed... Zo kan m'n enkel een beetje wennen dat 'ie ook weer wat actiefs moet gaan doen ;)
Zit er over te denken bij m'n volgende bestelling glutamine over te laten komen - wellicht wel verstandig...

Hoe gaat het hier ? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven