Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zwemmen vind ik ook wel wat! DBB show-off :cool:

:woot:

Hé shit! :mad:
Anders daten wij toch een keer buiten de ''groep'' om!
01_Charming_04_66757_t.jpg

Zwemmen? nou, uhmmm ongesteld, hoofdpijn, begrafenis, lekke band, brug open? Nee, ik wil horizon niet vervuilen van anderen.

Ow, Ace..... gaan we daten? weet waar je aan gaat beginnen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.clipartof.com/details/clipart/55241.html:p:p:p Maar meet u graag in het honken om te beuken hoor.

@ ACE

In principe dat je vet verbrand ipv spieren (dus eventueel spieren aanzetten).

@ ACE

In principe dat je vet verbrand ipv spieren (dus eventueel spieren aanzetten).

Hoe kom je aan dat indianen verhaal ???

Denk je werkelijk dat je lichaam het verschil ziet tussen eiwitten uit supplementen en de eiwitten uit voeding?
Als je voldoende eiwitten eet om je spieren mee te voeden heeft je lichaam geen reden om spiermassa af te breken. Of die eiwitten uit supplementen komen of uit voeding maakt daarin niet uit. Eigenlijk is het zelfs beter om te varieren in eiwitrijke voedingsbronnen om een zo kompleet mogelijk aminozuur profiel te verkrijgen.

Vet verbranden en spiermassa aanzetten gaat je sowieso niet lukken. Om spiermassa aan te zetten moet je boven je verbruik eten, je spieren groeien immers niet van lucht. Maar om vet te verbranden moet je onder je verbruik eten, waarmee je lichaam dwingt het energietekort aan te vullen met energie uit een andere bron (zoals lichaamsvet).

Hoe kom je aan dat indianen verhaal ???

Denk je werkelijk dat je lichaam het verschil ziet tussen eiwitten uit supplementen en de eiwitten uit voeding?
Als je voldoende eiwitten eet om je spieren mee te voeden heeft je lichaam geen reden om spiermassa af te breken. Of die eiwitten uit supplementen komen of uit voeding maakt daarin niet uit. Eigenlijk is het zelfs beter om te varieren in eiwitrijke voedingsbronnen om een zo kompleet mogelijk aminozuur profiel te verkrijgen.

Vet verbranden en spiermassa aanzetten gaat je sowieso niet lukken. Om spiermassa aan te zetten moet je boven je verbruik eten, je spieren groeien immers niet van lucht. Maar om vet te verbranden moet je onder je verbruik eten, waarmee je lichaam dwingt het energietekort aan te vullen met energie uit een andere bron (zoals lichaamsvet).

Ik snap dat je lichaam dat verschil niet ziet. Mijn bedoeling was meer...als je genoeg eiwitten binnenkrijgt, zal je lichaam minder snel spier verbranden...eerder de vetbronnen aanspreken toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.226
Ik snap dat je lichaam dat verschil niet ziet. Mijn bedoeling was meer...als je genoeg eiwitten binnenkrijgt, zal je lichaam minder snel spier verbranden...eerder de vetbronnen aanspreken toch?
Dat klopt, maar dan moet (dus) je complete voeding op een dag in orde zijn.
Om terug te komen op je vraag: bij het ontbijt en na m'n training maak ik ook gebruik van shakes. Of dat helpt: geen idee. Is wel gruwelijk lekker, en het totaal (eten, trainen en rusten) werkt wel merk ik aan mijn lijf. Ik merk na een paar weken dat trainen en eten weer in orde is. Ben niet moe, heb geen honger en gaat gewoon weer lekker.

Goed bezig dan DW! Het is dus zeker geen must om whey te gebruiken... Heb ik geluk mee dan. Misschien dat mijn whey te lang oopen heeft gestaan, dat zou misschien kunnen.

• #5.228
Goed bezig dan DW! Het is dus zeker geen must om whey te gebruiken... Heb ik geluk mee dan. Misschien dat mijn whey te lang oopen heeft gestaan, dat zou misschien kunnen.

Huh? Smaakt het spul niet meer dan?
Zolang het droog heeft gestaan (en niet vol in de zon) zou ik zeggen: niks aan de hand... :cool:

Nja...het was erg klonterig en kleverig...ik dacht niet zeuren en opdrinken! Maar ben daar zo misselijk van geworden.. pff

Na het water, terwijl het eerst goed oploste!!

Lijkt me ook...ik zal het volgende keer nog eens proberen!

Na het water, terwijl het eerst goed oploste!!

Was het misschien night protein?
Wat ook kan is dat je misschien niet goed geschud hebt met de shakebeker, even een minuutje laten staan en dan weer schudden helpt meestal.
Is het dan nog klonterig is er toch misschien wat mis mee en zou ik het risico niet meer nemen, zeker niet als je er al eerder ziek van bent geweest.

Metaboost heette het (ik weet het....veel te duur eigenlijk.)Ik zal het volgende keer eens proberen, anders gooi ik hem gewoon weg!!

• #5.236
Dag waarbij niks van de grond komt... behalve het gewicht bij de DL...
Moeite met mezelf naar de gym te sleuren, UnleashV3 sample (helemaal genomen, ondanks lengte / gewicht) deed niet veel... smaak van het spul is trouwens wel verbeterd! :D

Deadlift
14*40kg
8*60kg
3*70kg
5*70kg
3*75kg

BOR
8*20kg
8*30kg
8*30kg
8*30kg

Latpulldown breed
8*30kg
8*35kg
8*40kg
6*40kg

Close grip row
8*35kg
8*40kg
8*45kg
8*50kg

Straight arm pulldown
8*25kg
8*30kg
8*35kg
7*40kg

Op dit moment was is het zát, en konden m'n biceps de pot op. Morgen weer een dag...:cool:

Cardio
'Long way round' naar huis, via de Aldi om wat spullen in te slaan.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Oh, ondanks m'n humeur vond ik het geen slechte training ofzo... wilde alleen niet heel erg in m'n hoofd....

Nette gewichten hoor DW. Als je het een keer gehad hebt, maakt het niet uit als je een keer een spiergroep overslaat. Je kan beter kijken wat je wèl hebt gedaan!

• #5.238
Nette gewichten hoor DW. Als je het een keer gehad hebt, maakt het niet uit als je een keer een spiergroep overslaat. Je kan beter kijken wat je wèl hebt gedaan!

True... thnx..
Heb zelden zo'n moeite om ook maar IETS voor elkaar te krijgen als vandaag - werk ging ook nergens over... vlotte voor geen meter.

Lijkt me ook...ik zal het volgende keer nog eens proberen!

Goed shaken in een shakebeker, of even door de blender jagen. Verder +1 wat Dwarf zegt. Een supplement is een toevoeging op je voeding, maar NIET essentieel ;)

Metaboost heette het (ik weet het....veel te duur eigenlijk.)Ik zal het volgende keer eens proberen, anders gooi ik hem gewoon weg!!

Inderdaad te duur voor de kwaliteit die je ervoor terug kijkt. Als je besluit weer eens whey aan te schaffen moet je hier eens naar kijken.

Laatst bewerkt:
Het was ook een beetje te snel besteld...is in principe gewone whey geloof ik...denk niet dat er veel verschil in zit. Eiwit is eiwit toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven