XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het was ook een beetje te snel besteld...is in principe gewone whey geloof ik...denk niet dat er veel verschil in zit. Eiwit is eiwit toch?

Theoretische gezien heb je gelijk. Maar de zuiverheid en mate waarin het bewerkt is verschilt natuurlijk wel. Naarmate whey meer bewerkt word verandert het aminozuurprofiel (en niet altijd in positieve zin).
Maar goed, je moet er geen rocketsience van maken. De whey van XXL is erg zuiver en van hoge kwaliteit voor een lage prijs.

Je hebt een logboek zie ik? Mind if i take a look?;)

Theoretische gezien heb je gelijk. Maar de zuiverheid en mate waarin het bewerkt is verschilt natuurlijk wel. Naarmate whey meer bewerkt word verandert het aminozuurprofiel (en niet altijd in positieve zin).
Maar goed, je moet er geen rocketsience van maken. De whey van XXL is erg zuiver en van hoge kwaliteit voor een lage prijs.

Je hebt een logboek zie ik? Mind if i take a look?;)

Voor mij is het ook niet echt nodig...ik wil het nu wel graag gewoon opmaken, anders is het zonde vind ik.

Natuurlijk mag je kijken, graag zelfs ;)!

van unleash werd ik een beetje erg hyperrrrrrrrrrrrrrrr
california - niet verkeerd trouwens - i ben jaloers

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.244
@#$%!!!
Heb de hele avond al last van mijn maag - krampen...
Begon vlak na de espresso na het eten. Zou dat dan het enige effect zijn at ik van UnleashV3 ga merken? *zucht*

Doe je wel voorzichtig met al die 'nieuwigheid', Dwarfie? :D

• #5.246
Doe je wel voorzichtig met al die 'nieuwigheid', Dwarfie? :D
Ik doe m'n best ;)
Ging vandaag niet echt lekker met energie (futloos de hele dag door) en had nog een sample liggen... Leek een goed plan, pakte niet uit zoals gehoopt. Volgende keer beter (heb gelukkig nieuwe samples Energize! bij m'n bestelling gekregen - die doen het voor mij wel goed).

Zeg, uhhhmmmmm, het gaat toch wel nu dan weer? Morgen lekker "keten" en doen. Heb er zin in. Zie je morgen.

Heb even opgezocht wat het is. Een booster is het toch? Misschien moet je wat minder eens proberen...eventueel opbouwen?

Post nou de training Dwarf........Kan ik hem ook gaan posten:p. God, als ik nu nog maar mijn gewichten weet:(.

• #5.252
Zeg, uhhhmmmmm, het gaat toch wel nu dan weer? Morgen lekker "keten" en doen. Heb er zin in. Zie je morgen.
Ging prima toch? Of kan ik het feit dat jij incline benchpress zwaarder doet dan ik wijten aan die booster? Want dan doe ik dat gewoon...;)
Eerste keer (V2 wel eens gehad), was een sample - meer heb ik er niet...
Heb even opgezocht wat het is. Een booster is het toch? Misschien moet je wat minder eens proberen...eventueel opbouwen?
Je zou gelijk kunnen hebben, ware het niet dat ik geen enkel positief effect heb gemerkt van deze hoge (?) dosis. Ofwel: ik kan wel met minder beginnen en opbouwen, maar dat gaat me niks brengen. Als ik had gestuiterd van de energie dan had je wel gelijk gehad.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Post nou de training Dwarf........Kan ik hem ook gaan posten:p. God, als ik nu nog maar mijn gewichten weet:(.
Oh... dat kan nog wel even duren... zit netjes op m'n plek op kantoor, en heb boekje in de auto laten liggen. Ik post vanavond wel.
Zijn jullie al klaar? Was het leuk?
Was een gezellige training, inclusief een buikspierkwartier :roflol:
Meningen waren verdeeld over dat kwartiertje...

Incline BP, flyes, fatman pullups, chest dip, cable crossover en triceps apparaat gedaan - geen idee meer met welke gewichten...

Ging prima toch? Of kan ik het feit dat jij incline benchpress zwaarder doet dan ik wijten aan die booster? Want dan doe ik dat gewoon...;)

Oh... dat kan nog wel even duren... zit netjes op m'n plek op kantoor, en heb boekje in de auto laten liggen. Ik post vanavond wel.

Was een gezellige training, inclusief een buikspierkwartier :roflol:
Meningen waren verdeeld over dat kwartiertje...

geen idee meer met welke gewichten...

Trainen was gezellig en enerverend. Ik pas mijn log vannacht wel netjes aan als jij hebt gepost. Boekje ligt in de auto of ben je dit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
gewoon vergeten? misschien dat ik hem per ongeluk heb geleend om op mijn scooter te komen:p

Buikspierkwartier was eitje. Heb het vele malen zwaarder weleens gehad. Ach, ook dat hebben wij weer gedaan.

• #5.254
Ik ben niet klein - de rest van de wereld is gewoon groot! :mad:
(Karmen heeft makkelijk praten met die paar cm verschil...)

Slaap lekker meid!

Ik ben niet klein - de rest van de wereld is gewoon groot! :mad:
(Karmen heeft makkelijk praten met die paar cm verschil...)

Slaap lekker meid!

Voor mij niet nee.Gewoon eindelijk iemand met wie ik op ooghoogte kan praten. Haat het als ik overmijn hoofd word geaaid bijvoorbeeld. Of nog erger dat mijn neus op okselhoogte zit tijdens concerten en mensen dan hun armen in de lucht gaan gooien. Jij werkze. Ga graag weer een x sporten hoor.

Dus ff voor de duidelijkheid. Ik moet nog 3 weken wachten voordat ik de chicks mag ontmoeten??? :(

Het is dat jullie voortdurend toespelingen doen, maar ik zou anders niet eraan gedacht hebben dat jullie een stelletje dwergen zijn.:D Maar ja, dwarf kan dus wel dippen op een assisted dip zonder assistance, waarom? omdat ze gewoon genoeg ruimte heeft om te dippen boven het steunkussen!

verdeelde meningen dus over het buikspierkwartier, waarvan er nu 2 bekend zijn, maar wat vind dwarf er zelf eigenlijk van?

• #5.258
Dus ff voor de duidelijkheid. Ik moet nog 3 weken wachten voordat ik de chicks mag ontmoeten??? :(
3 weken totdat je mij ziet... 17 oktober was het toch? :p

Het is dat jullie voortdurend toespelingen doen, maar ik zou anders niet eraan gedacht hebben dat jullie een stelletje dwergen zijn.:D Maar ja, dwarf kan dus wel dippen op een assisted dip zonder assistance, waarom? omdat ze gewoon genoeg ruimte heeft om te dippen boven het steunkussen!

verdeelde meningen dus over het buikspierkwartier, waarvan er nu 2 bekend zijn, maar wat vind dwarf er zelf eigenlijk van?
Ik compenseer mijn lengte met mijn ego? :p

Buikspierkwartier... tja - eitje eigenlijk :rolleyes: :cool:

Klinkt als heel gezellig-doch effectief getraind! Ik ben er vast wel een keer bij, lijkt me leuk! Ik zal me dan beheersen om dwergen te aaien... ik doe dat graag... Ga ook graag naar de Efteling... :D

• #5.260
Ok, training van vanmorgen!

Incline BB bench press
12*20kg
8*25kg
5*30kg
4*30kg

Fatman pullup
8x, 5x

Flyes
8*6kg
8*8kg
7*10kg
6*10kg

Chest dips
3*BW
3*BW
3*BW

Triceps
8*35kg
8*40kg
8*45kg
8*50kg

Cable crossover
8*5kg
8*5kg
5*6,25

Abs
Buikspierkwartier

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Klinkt als heel gezellig-doch effectief getraind! Ik ben er vast wel een keer bij, lijkt me leuk! Ik zal me dan beheersen om dwergen te aaien... ik doe dat graag... Ga ook graag naar de Efteling... :D
Gelukkig ken ik je langer dan vandaag, en ben ik nog nooit geaaid door je :cool:
Volgende keer neem ik je mee naar Leiden, of neem ik Leiden mee naar Rotterdam!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven