- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal me dan beheersen om dwergen te aaien... ik doe dat graag![]()

Wat zijn fatman pullups precies? Wel een lekkere training hoor, was het ook gezellig?![]()
eigenlijk meer rows dan pullups, om te leren op te trekken... kun je steeds zwaarder maken.Wat zijn fatman pullups precies? Wel een lekkere training hoor, was het ook gezellig?![]()
niks aan toe te voegenWas gezellig, motiverend en inspirerend. Ow en voor herhaling vatbaar.

Oh... tja, die benaming kende ik (nog) niet...

Pff laat mij maar fietsenEn stiekem heb ik vandaag wel érg viel spierpijn - een derde trainingsdag doe ik (dus) maar niet... straks wel rondje lopen (5km), geen zin om te fietsen..

Ach, doorlopen / wandelen valt toch wel mee?
Wat valt er je best te doen aan gewoon lopen?
Nee klopt, fatmans zijn ook meer rug - kon het gewoon niet laten toen ik een normale smith zag (die bij onze gym heeft zo'n brede greep dat je het een fatgrip kan noemen... )die fatman... zijn niet echt borst dan toch?
Lekker lopen straks! Of ben je al trug?
Ja, ok - jij hebt gelijk.

Lekker hoor, leg je de gelopen route ook vast op de gps of gaat het je puur om de training zelf?
Neuh... heb even gekeken hoe ik zou gaan lopen op google maps, verder is het helemaal geen interessante training... vandaar dat ik wist dat het 5km was.
Voor hardlopen vind ik dat inderdaad wel een idee... misschien dat ik dat wel ga doen... moet toch al eens kijken of ik met mijn nieuwe telefoon een gps-route kan vastleggen...Ok, het is namelijk ook wel leuk om het te loggen vind ik zelf.
Nog leuker is dat je ook je tijd kunt klokken én je gemiddelde snelheid...
Dat is dan weer handig voor je hardloop training.

Voor hardlopen vind ik dat inderdaad wel een idee... misschien dat ik dat wel ga doen... moet toch al eens kijken of ik met mijn nieuwe telefoon een gps-route kan vastleggen...![]()
Geen idee of jouw foon dat kan.
Je kunt ook de allergoedkoopste Garmin Etrex H nemen van 83 euro bij de conrad.