Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat zijn fatman pullups precies? Wel een lekkere training hoor, was het ook gezellig? :)

Ik zal me dan beheersen om dwergen te aaien... ik doe dat graag:D

:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Wat zijn fatman pullups precies? Wel een lekkere training hoor, was het ook gezellig? :)

0.jpg

Zoiets was het. Ook via youtube te vinden maar opent op mijn werk niet dus kan er geen link bijzetten.

Was gezellig, motiverend en inspirerend. Ow en voor herhaling vatbaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.263
het zijn eigenlijk inverted rows - goeie oef

• #5.265
het zijn eigenlijk inverted rows - goeie oef
Oh... tja, die benaming kende ik (nog) niet...
Wel lastig als je nog spierpijn in je rug hebt... :rolleyes:

En stiekem heb ik vandaag wel érg viel spierpijn - een derde trainingsdag doe ik (dus) maar niet... straks wel rondje lopen (5km), geen zin om te fietsen..

Laatst bewerkt:
Goed je best doen met lopen DW!

die fatman... zijn niet echt borst dan toch?
Lekker lopen straks! Of ben je al trug?

• #5.270
Goed je best doen met lopen DW!
Wat valt er je best te doen aan gewoon lopen?
die fatman... zijn niet echt borst dan toch?
Lekker lopen straks! Of ben je al trug?
Nee klopt, fatmans zijn ook meer rug - kon het gewoon niet laten toen ik een normale smith zag (die bij onze gym heeft zo'n brede greep dat je het een fatgrip kan noemen... )

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Oh, ben trouwens terug - had PRECIES deze juiste timing voor m'n wandelrondje: halverwege terugweg begon het te regenen, nu ik thuis zit is het afgelopen met de regen...

Je moet het toch even doen....???

Daarom, is toch prima dat je hebt gelopen....voor hetzelfde geld deed je dat niet...!! Toch goed dat je het wel gedaan hebt dus!

• #5.274
Volgende keer geen gezeik en hardloopschoenen aan - evt. mezelf eerst schop onder m'n kont geven...

• #5.276
Lekker hoor, leg je de gelopen route ook vast op de gps of gaat het je puur om de training zelf?

Neuh... heb even gekeken hoe ik zou gaan lopen op google maps, verder is het helemaal geen interessante training... vandaar dat ik wist dat het 5km was.

Neuh... heb even gekeken hoe ik zou gaan lopen op google maps, verder is het helemaal geen interessante training... vandaar dat ik wist dat het 5km was.

Ok, het is namelijk ook wel leuk om het te loggen vind ik zelf.
Nog leuker is dat je ook je tijd kunt klokken én je gemiddelde snelheid...
Dat is dan weer handig voor je hardloop training.

• #5.278
Ok, het is namelijk ook wel leuk om het te loggen vind ik zelf.
Nog leuker is dat je ook je tijd kunt klokken én je gemiddelde snelheid...
Dat is dan weer handig voor je hardloop training.
Voor hardlopen vind ik dat inderdaad wel een idee... misschien dat ik dat wel ga doen... moet toch al eens kijken of ik met mijn nieuwe telefoon een gps-route kan vastleggen... :cool:

Voor hardlopen vind ik dat inderdaad wel een idee... misschien dat ik dat wel ga doen... moet toch al eens kijken of ik met mijn nieuwe telefoon een gps-route kan vastleggen... :cool:

Geen idee of jouw foon dat kan.
Je kunt ook de allergoedkoopste Garmin Etrex H nemen van 83 euro bij de conrad.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven