Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Tja was je net voor..lol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je het je zit af te vragen OF jje die 17,5kg moet pakken betekend het dus de eerstvolgende keer!!![]()

dus vroeg me af wanneer ik 'gewoon doorloop' zoals bij de lagere gewichten, en ik meer ga pakken... Ook een goeie voor grip, want die is niet bijzonder (deadlift en grip is nog een puntje)
Ik denk dat je met minder dan 15kg db's niet veel gaat verbeteren aan je grip hoor, of is het daar echt zo slecht mee gesteld ?
Als ik naar jou trainingen kijk begrijp ik niet waarom je niet een goede afsluiter in je training toepast als bijvoorbeeld een barbell complex. Een korte maar zeer intensieve oefening. Denk dat je met een schema als badass van DeFranco veel meer zult bereiken. Heb je daar al eens naar gekeken?

Ik heb al veel te lang niet in jouw log gepost..Maar gelukkig hoef ik me niet ongerust te maken dat je aandacht tekort komt
..Zit je qua dieet nog steeds hoog in je vetten en eiwitten? En resultaat? (niet dat ik het zelf ga proberen
)

Beetje koolhydraten maken het leven wel een stuk plezieriger toch..
Fijn voor je dat je nu weer wat progressie hebt en blesure vrij bent!!
Pilates is toch wel weer goed voor de doorbloeding en dus helpt het ook bij spierpijn...lekker is waarschijnlijk wel anders

Balen is dat hè?!Ik heb het altijd met de deadlift, dan kan mijn rug nog makkelijk, maar mijn armen houden het gewoon niet :S?
Geen flauw idee, kan niet zeggen dat ik veel koolhydraten mis ofzo... ook trainen gaat prima op low-carb, zo lang ik maar voldoende voedsel in mijn maag heb
Roep trouwens niet te hard over blessurevrij: heb gisteren de halter met squatten wat rot in mijn nek gelegd (foutje bij terugleggen na laatste set), en nou voelt die bult in m'n nek nogal blauw aan (wervel).![]()

Doe ik normaal gesproken ook, en heb 'm handen vrij wijd. Bij het terugzetten van handen dichter bij elkaar was ik zo slim de halter naar voren te duwen, vol op de bult in m'n nek. Die voelt nu blauw aan...leg je hem dan niet op je traps dwarfje ? dan heb je er geen last van![]()