- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suc6 dan maar weer Dwarfje! Maak ons trotsBalen is dat hè?!
Voor de zwaarste lifts gebruik ik straps, anders houdt mijn grip het niet (armen kunnen het wel hebben) - dus kan gelukkig wel zo ver trainen dat m'n rugspieren de beperkende factor zijn.
Speaking of: straks deadliften! En rugtraining - kijken of het lukt met de spierpijn in m'n benen...

Dit kan ook natuurlijk, maar ik maak per oefening eerst mijn herhalingen af. Dus eerst bijvoobeeld 10 reps deads daarna 10 reps bor daarna 10 reps hang clean......

Ziet er goed uit... heb je ook een voorbeeld van de warming up? Want die snap ik niet helemaalvoorbeeldje van zo'n combi - die mc bedoeld - netjes uitgevoerd
ik maakte vandaag ook een inschattingsfout - ik dacht effe een combi powercleans + pushpress uit voeren - op zich goed te doen alleen je traps krijgen een enorme opdonder wat ik niet had verwacht

Hoop dat jij het bent, want ik ben het niet.

Ja, in het programma staat een 8-dinges beschreven als warming up, maar begrijp bij de helft van de oefeningen niet wat er bedoeld wordt...t.a.v de wup
het is eerst een kwestie om de techniek goed uit tevoeren
vaak heb je aan een bb genoeg

Idd, zo gauw ik voorover hang en m'n rug bol trek doet het al pijn... *zucht*
Thnx - ben zelf helemaal niet tevreden over die workout.Oei, k*t dat die blessure weer op begint te spelen! Toch een nette workout, ondanks die rugpijn!

Ook crap, gaat t beter met je wheelz gaat je rug opspelen. Zit ook niet mee he![]()

IK denk als DBB zoekt naar het woord fysio dat jou log bovenaan verschijnt Dwarfje.....
J/k... balen weer zeg! Ik sukkel nu zelf ook wat met m'n rug..dus begrijp precies hoe je je voelt..tenminste..ongeveer..![]()

IK denk als DBB zoekt naar het woord fysio dat jou log bovenaan verschijnt Dwarfje.....
J/k... balen weer zeg! Ik sukkel nu zelf ook wat met m'n rug..dus begrijp precies hoe je je voelt..tenminste..ongeveer..![]()
(ok, op de tweede plek, maar toch)Haha... Ik heb voor de lol even gekeken en het is jouw log dat bovenaan staat, Marvin.(ok, op de tweede plek, maar toch)

Bedankt voor de felicitatie hioelijk blijf je lang heel !