XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dit kan ook natuurlijk, maar ik maak per oefening eerst mijn herhalingen af. Dus eerst bijvoobeeld 10 reps deads daarna 10 reps bor daarna 10 reps hang clean......

Balen is dat hè?!
Voor de zwaarste lifts gebruik ik straps, anders houdt mijn grip het niet (armen kunnen het wel hebben) - dus kan gelukkig wel zo ver trainen dat m'n rugspieren de beperkende factor zijn.
Speaking of: straks deadliften! En rugtraining - kijken of het lukt met de spierpijn in m'n benen...
Suc6 dan maar weer Dwarfje! Maak ons trots;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.344
Vanmorgen dacht ik al 'dat voelt niet goed', en inderdaad: de bovenste blokkade in mijn rug (blessure paar weken terug) zit er weer! :mad:
Fysio gebeld, nog geen afspraak staan... dus die rugtraining wilde ook niet zoals ik het wilde.

Deadlift
8*40kg
5*60kg
2+3*70kg
2*F*80kg
3*70kg

BOR
8*20kg
8*25kg
8*30kg
8*30kg

Latpulldown
8*25kg
8*30kg
8*35kg
6*40kg

Close grip cable row
8*35kg
5*40kg
8*40kg
8*40kg

Straight arm pulldown
8*25kg
8*30kg
8*35kg
8*35kg

DB curls
8*5kg
8*7,5kg
8*10kg

Hammercurls
8*5kg
8*7,5kg
8*10kg

Cardio
Kwartier op die rotfiets, toen trok ik het niet meer vanwege de spierpijn in m'n quads.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

voorbeeldje van zo'n combi - die mc bedoeld - netjes uitgevoerd
ik maakte vandaag ook een inschattingsfout - ik dacht effe een combi powercleans + pushpress uit voeren - op zich goed te doen alleen je traps krijgen een enorme opdonder wat ik niet had verwacht
Ziet er goed uit... heb je ook een voorbeeld van de warming up? Want die snap ik niet helemaal :o

Inschattingsfouten: niet goed. Ik dacht vandaag (ondanks de blokkade) wel 80kg te deadliften... mooi niet dus!
Suc6 dan maar weer Dwarfje! Maak ons trots;)
Hoop dat jij het bent, want ik ben het niet. :rolleyes:

:mad:

t.a.v de wup
het is eerst een kwestie om de techniek goed uit tevoeren
vaak heb je aan een bb genoeg

Das k*t, van die blokkade...

Oei, k*t dat die blessure weer op begint te spelen! Toch een nette workout, ondanks die rugpijn!

• #5.348
t.a.v de wup
het is eerst een kwestie om de techniek goed uit tevoeren
vaak heb je aan een bb genoeg
Ja, in het programma staat een 8-dinges beschreven als warming up, maar begrijp bij de helft van de oefeningen niet wat er bedoeld wordt... :o
Das k*t, van die blokkade...
Idd, zo gauw ik voorover hang en m'n rug bol trek doet het al pijn... *zucht*
Oei, k*t dat die blessure weer op begint te spelen! Toch een nette workout, ondanks die rugpijn!
Thnx - ben zelf helemaal niet tevreden over die workout. :o

Ook crap, gaat t beter met je wheelz gaat je rug opspelen. Zit ook niet mee he :(

• #5.351
Morgen afspraak bij de fysio - gelukkig is mijn 'eigen' fysio net terug van vakantie...
(die me de vorige keer ook heeft behandeld voor m'n rug)
Vandaag maar überhaupt niet gaan trainen, als het van de fysio mag morgen weer.

Laatst bewerkt:
IK denk als DBB zoekt naar het woord fysio dat jou log bovenaan verschijnt Dwarfje..:rolleyes:...

J/k... balen weer zeg! Ik sukkel nu zelf ook wat met m'n rug..dus begrijp precies hoe je je voelt..tenminste..ongeveer..:o

• #5.353
IK denk als DBB zoekt naar het woord fysio dat jou log bovenaan verschijnt Dwarfje..:rolleyes:...

J/k... balen weer zeg! Ik sukkel nu zelf ook wat met m'n rug..dus begrijp precies hoe je je voelt..tenminste..ongeveer..:o

:D
En toch doe ik geen hele rare dingen...
Jammer is alleen wel dat ik al door mijn portie fysio heen ben van dit jaar (krijg maar 9 behandelingen vergoed ofzo), dus iedere keer dat ik nu ga kan ik nog zelf betalen ook... :rolleyes:

Balen zeg.....ik heb hetzelfde, nog maar 1 behandeling tegoed geloof ik.
Succes morgen.

Haha... Ik heb voor de lol even gekeken en het is jouw log dat bovenaan staat, Marvin. :D (ok, op de tweede plek, maar toch)

Ben hier ook druk aan het bijlezen btw.

Al bij de fysio geweest?

• #5.358
Ben net terug van de fysio (en boodschappen doen).
Wat ontzettend héérlijk als je op je buik ligt, hij huidplooien boven m'n ruggegraat vastpakt en je hoort van alles ploppen, om vervolgens z'n volle gewicht (lijkt het) op je borstkas neer te voelen komen als je gaat uitademen (nog meer plopgeluiden).
Zonder sarcasme: ik ben weer 'los', mag regelmatig draaien om de boel los te houden en het beste: ik mag alles gewoon trainen! En volgende week weer terugkomen... :rolleyes:
Zometeen dus lekker schouders en triceps doen :D
Gewoon in de sportschool - heeft zo z'n voordelen ;)

Bedankt voor de felicitatie hioelijk blijf je lang heel !

• #5.360
Bedankt voor de felicitatie hioelijk blijf je lang heel !

Graag gedaan, was (voorlopig) nog niet van plan uit elkaar te vallen :cool:
Wilde eigenlijk nog toevoegen dat je een heel gaaf cadeau hebt gehad, maar drukte per ongeluk al op enter.

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

ga nu trainen - schouders! :heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven