- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je het officiele pdf document van badass? Bij veel oefeningen staat een snelkoppeling naar youtube kun je daar zien hoe je deze moet uitvoeren.
Ben er nog lang niet tevreden over...
Merkte toen ik met Jaap trainde dat dat wel de helft scheelt... pakte oude PR makkelijk op terwijl ik al een tijdje geen DL meer had uitgevoerd.
btw: Jaap, waar was je? Had je me niet even kunnen toeschreeuwen zodat ik 80-reppers kon maken?
. Altijd fijn die herkenbaarheid. Maar fijn idee dat jij mij kan redden als ik iets van 100kg op mij zou hebben. Zeker lekker gevoel na de training?Ik kan je hebbenHahaha, onvree. Altijd fijn die herkenbaarheid. Maar fijn idee dat jij mij kan redden als ik iets van 100kg op mij zou hebben. Zeker lekker gevoel na de training?

Afgezien van een dubbele rugblessure die weer helemaal terug is niet nee... Ik kan weer eens niet met gestrekte benen op de grond zitten...5x70 = theoretisch 1x79
maar idd goed gedaan meissie
ook nergens geen last meer van
pijntjes en zo ?
Zullen we dat doen na afloop van die training samen?Wanneer gaan we samen lopen?
Wat zullen die beentjes een toeren maken zeg bij die snelheid![]()

Heb ik, filmpjes moet ik nog gaan bekijken. Heb geen link gezien naar die 8-dinges warming-up, klopt dat?
Staat wat over in het badass programma - enige tips wat te lezen?Waarom ga je je niet eens inlezen over het gebruik van foamrollers kan voor jou vast wel van betekenis zijn
Ik doe mijn best

Thnx, bovenste deel had ik gisteren helemaal geen last van - verder gewoon gedaan wat kon (geen legextentions bijvoorbeeld, aangezien ik niet eens op een stoel mijn benen naar voren kan strekken) - gaat nu trouwens wel weer wat beter. Straks weer naar de fysio, daarna schouders + biceps (en buik als dat lukt met m'n rug).dan ben je nog goed bezig
vooral als je een dubbele rugblessure hebt
ik neem dat je weet wat wel en niet goed is voor je qua oefeningen
zelf niet gelezen