XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
het gaat ook niet hoe zwaar je het doet.. maar hoe je het doet ..( dat heb ik geleerd)
komt vast wel goed:)

Sta ik alleen maar PR's neer te gooien - en dan moet ik zwaarder gaan?!

Jaaaaahhh!!! Nog meer PR's :p Als ik geen spierpijn meer krijg, wil het wel eens helpen om de oefening heel langzaam uit te voeren en puur op techniek... Mja, sommige spiergroepen hebben sneller spierpijn dan anderen..
Veel km's vandaag?

Jaaaaahhh!!! Nog meer PR's :p Als ik geen spierpijn meer krijg, wil het wel eens helpen om de oefening heel langzaam uit te voeren en puur op techniek... Mja, sommige spiergroepen hebben sneller spierpijn dan anderen..
Veel km's vandaag?

Ik vond het al bijna een belediging...

Mijn benen voel ik trouwens wel een beetje van het hardlopen van gisteren...

En wat is veel? 154 km heenreis, 154 km terugreis - en dat slechts 5x deze week! :D

Hehehe, helemaal top bezig dus, en ja je moet steeds zwaarder gaan. ;)

Natuurlijk! Lekker!
Maar ik vond het wel een vervelende opmerking: ik vroeg me af waar m'n spierpijn bleef en als antwoord krijg ik dat ik zwaarder moet gaan - waar dacht je dat ik mee bezig was?!

Juist knap dat je zoveel pr in 1 training haalt! En natuurlijk willen we er meer zien :D
En ja... dat zijn veel km... heb je een leuke cd, je kan wel een cd-boek luisteren! Nog beetje tijd om te trainen verder?

Juist knap dat je zoveel pr in 1 training haalt! En natuurlijk willen we er meer zien :D
En ja... dat zijn veel km... heb je een leuke cd, je kan wel een cd-boek luisteren! Nog beetje tijd om te trainen verder?

Ik wil ook méér, en beter en groter en, en... en..:rolleyes:
Onderweg luister ik 3FM (radio is een beetje stuk van de auto, dus kan geen andere zender ontvangen)
Planning is trouwens veranderd: ik ga vanavond weer trainen (en woensdag en vrijdag), morgen weer hardlopen (les 2 start to run) en donderdag - ik blijf wel bezig ;)

Voelde gisteren trouwens wel geinig: mijn conditie kan heel wat meer hebben dan les 1 van start to run, nou mijn enkel en knie nog... Komt vanzelf wel goed! :D

Training & eten

Benen & onderrug vandaag

Legpress:
3 set 15x60kg

Standing gluteus:
4 sets 12x30kg

Legextension:
4 sets 15x20kg

Legcurl:
4 sets 12x40kg

Standing calf machine:
15x20kg, 15x30kg, 12x40kg, 12x50kg

Lower back (machine):
25x20kg, 20x25kg, 20x30kg, 20x35kg

Backextension:
4 sets 25 reps BW

Hanging leg raises:
3 sets 15 reps BW, 1 set 10 reps BW

Crunches:
veel, saai.... etc...

----​
Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

Tussendoor:
2 boterhammen met kipfilet en pindakaas
2 boterhammen met ham & een beetje tzaziki

Lunch:
2 boterhammen met kipfilet en pindakaas
2 boterhammen met ham & een beetje tzaziki

Tussendoor
miso-soup

Pre-workout:
whey isolaat vanille
100 gram havermout

Post-workout:
sinaasappel
whey isolaat vanille
banaan

Last meal:
NightProtein

Sterk in de benen! Leg press, wauw!
Curl en extension gaan bij mij altijd gelijk op in gewichten, extension ietsje sterker dan curl, bij jouw juist andersom... grappig, viel me op :)

Zoveel km's in de auto maken je er ook niet vrolijker op hoor:fuu:

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Wel een brutal training trouwens!

Sterk in de benen! Leg press, wauw!
Curl en extension gaan bij mij altijd gelijk op in gewichten, extension ietsje sterker dan curl, bij jouw juist andersom... grappig, viel me op :)
Die legpress heb ik al eens zwaarder gedaan (op 70 kg), maar heb me ingehouden vanwege m'n enkel :o
Dat is ook de reden dat ik niet met 40kg ben gaan curlen... werd te zwaar voor m'n enkel
Zoveel km's in de auto maken je er ook niet vrolijker op hoor:fuu:

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Wel een brutal training trouwens!
Ach, niet vrolijk? Eigenlijk gaan die km's wel redelijk ongemerkt ;) Zeker als er (weinig tot) geen files staan...
Brutal? Nee joh - alleen een hoop gedaan!

Aardig volume op de trasining gister hoor! Top!:D

Die legpress heb ik al eens zwaarder gedaan (op 70 kg), maar heb me ingehouden vanwege m'n enkel :o
Dat is ook de reden dat ik niet met 40kg ben gaan curlen... werd te zwaar voor m'n enkel
Ja, das logisch natuurlijk. Best wel 'n flinke blessure dan van je enkel, in ieder geval meer dan gewoon overbelast, dan was je met een paar dagen wel klaar geweest...
Ben stiekem wel jaloers hoor :p ben niet zo sterk in mijn benen, niet qua kracht in ieder geval, leg press kom ik niet verder dan 50kg, momenteel misschien niet eens verder dan 40 :D
Nou, nog een paar dagen gassen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven