- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ofwel: gaat goed.jij snapt mij
goeie training, prettig weekend DW.
we moeten binnekort wel even tijden etc. afspreken voor de 17e - jullie mogen beslissen.
)komt goed tegen een voorwaarde, dat jij iets lekker (bb gericht) maakt voor (ons) daar, yum!Thnx!
Rond 11 uur op station Breda - lukt dat?
(beslis ik wel)

Ik wil wel iets klaarmaken, maar ga niet een hele dagvoorraad eten voor je meenemen!komt goed tegen een voorwaarde, dat jij iets lekker (bb gericht) maakt voor (ons) daar, yum!
haha met andere woorden, ik weet niet wat ik klaar zal maken voor mezelf voor die gehele dag![]()

Morgen de hele dag fietsen, vandaag (tot dusver) zit ik al te laag in kcals...
---
Goed nieuws: mag alleen terug komen bij de fysio om koffie te komen drinken, niet voor blessureOfwel: gaat goed.
Ouders van mijn vriendje hebben een tocht georganiseerd aan de andere kant van het land - dus ik heb nog geen flauw idee. We ontmoeten elkaar 's ochtends bij de koffie, rijden rond (lunchen ergens) en gaan door tot het eten 's avonds.Wat ga je doen dan qua fietsen?
Mooi dat de blessures minder zijn.

Lekker doorfietsen (goede fietsers in mijn vriendje z'n familie), maar regelmatig ook even terrasje e.d.Dat is toch een hele afstand miss DwarvenW!
Zeventig kilometer doe je toch wel zo'n 3 tot 3½ uur overFlinke cardiosessie of niet soms!?

Ja: door de houding die ik had was de kans juist groter dan ik ging zwabberen met m'n knieën, terwijl ik nu stabieler sta. Was ook een opmerking in de categorie 'waarom probeer je niet...' en ik vind dat hij gelijk heeft: voelt beter aan.