Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sinds wanneer zit die ecto weer op DBB?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.403
DB shoulder press
12*10kg
8*12,5kg
4*15kg
4*15kg

Side raises
8*5kg
8*7,5kg
8*5kg (2 armen tegelijk)
8*5kg (2 armen tegelijk)

Upright row
8*16,5kg
8*21,5kg
8*26,5kg
6*26,5kg

Reverse incline DB fly
8*5kg
8*7,5kg
8*7,5kg
8*7,5kg
Twijfel of ik 'm goed doe... vandaar:

One hand facepull (touwtje voor 2 handen is stuk)
8*15kg
8*20kg
8*25kg
8*25kg

Alternate incline DB curls traag en armen laten hangen op onderste punt
AMRAP * 5kg
AMRAP * 7,5kg

Cardio
Morgen de hele dag fietsen, vandaag (tot dusver) zit ik al te laag in kcals...

---

Goed nieuws: mag alleen terug komen bij de fysio om koffie te komen drinken, niet voor blessure :D Ofwel: gaat goed.

jij snapt mij:cool:

goeie training, prettig weekend DW.
we moeten binnekort wel even tijden etc. afspreken voor de 17e - jullie mogen beslissen.

• #5.405
  • #5.407
komt goed tegen een voorwaarde, dat jij iets lekker (bb gericht) maakt voor (ons) daar, yum!
haha met andere woorden, ik weet niet wat ik klaar zal maken voor mezelf voor die gehele dag:rolleyes:
Ik wil wel iets klaarmaken, maar ga niet een hele dagvoorraad eten voor je meenemen! :P

• #5.410
Wat ga je doen dan qua fietsen?
Mooi dat de blessures minder zijn.
Ouders van mijn vriendje hebben een tocht georganiseerd aan de andere kant van het land - dus ik heb nog geen flauw idee. We ontmoeten elkaar 's ochtends bij de koffie, rijden rond (lunchen ergens) en gaan door tot het eten 's avonds.

Blessures lijken allemaal verdwenen - voorlopig niet maxen op de deadlift ;)

• #5.412
Und?
Ben benieuwd naar het fietstochtje!!:windup:
:D
Na een tochtje van 70kg op een gehuurde fiets is mijn spierpijn niet minder geworden (in tegendeel), en met name kuitenspierpijn is een hel... nog steeds. Was wel een mooie tocht waarbij we alle soorten landschap wat Nederland heeft uitgebreid hebben kunnen zien. Tussendoor combinatie van goede en goed foute snacks, en een 3-gangen diner na afloop. Na het dessert en koffie (23.00u) viel het hele gezelschap al bijna in slaap aan tafel, dat fietsen hakte er wel in... :D
Vanochtend na ontbijt nog een rondsjokwandelingetje, en ondertussen zijn we weer thuis.

hardcore, 70kg fietsen.. dat moet een end zijn :roflol:

Dat is toch een hele afstand miss DwarvenW!
Zeventig kilometer doe je toch wel zo'n 3 tot 3½ uur over :eek: Flinke cardiosessie of niet soms!?

• #5.416
Dat is toch een hele afstand miss DwarvenW!
Zeventig kilometer doe je toch wel zo'n 3 tot 3½ uur over :eek: Flinke cardiosessie of niet soms!?
Lekker doorfietsen (goede fietsers in mijn vriendje z'n familie), maar regelmatig ook even terrasje e.d.
Weet niet hoe lang we precies aan het fietsen zijn geweest...

• #5.417
Badass try-out training

DB squat jumps
4*6*5kg (per hand)
> eitje...

Chin-ups
2*1
1*1

Bench press
8*35kg
4*37,5kg
F*40kg
> 1RM te hoog ingeschat - heb ook al tijden niet meer flat BP gedaan...

Standing DB military press
15*7,5kg
10*7,5kg
> Behoorlijk zwaar...

Rolling triceps extensions
12*2,5kg
12*5kg
8*7,5
> Vergeten op te schrijven hoeveel reps de bedoeling was. Was wel een leuke nieuwe oefening.

Core-circuit
20*toe-touches (vanuit rugligging, weet niet of dat zo hoorde)
30*bicycles
30 sec side plank (per kant)

2x en prima te doen.

Barbell complex
10*DL, 10*BOR, 10*hang clean, (en toen was ik kapot), 10*squat
5*DL, 5*BOR, 5*hangclean, 5*pushpress, 10*squat
> stang is blijkbaar geen 20kg, maar 25kg. Volgende keer andere stang pakken (eentje die WEL 20kg is).

Wel mooi dat er een man naar me toe kwam lopen voor wat tips voor m'n squat: 'Je traint hard, en volgens mij kun je wel tegen wat goedbedoeld advies'. Voeten smaller en opletten dat ik echt tenen naar voren laat wijzen - voelt al beter... misschien wordt het nog wat met die squat en mij. :cool:

Totale trainingstijd: ongeveer 50min.
:D

Voeten smaller en opletten dat ik echt tenen naar voren laat wijzen - voelt al beter... misschien wordt het nog wat met die squat en mij

Heeft hij ook gezegd waarom ?

• #5.419
Heeft hij ook gezegd waarom ?
Ja: door de houding die ik had was de kans juist groter dan ik ging zwabberen met m'n knieën, terwijl ik nu stabieler sta. Was ook een opmerking in de categorie 'waarom probeer je niet...' en ik vind dat hij gelijk heeft: voelt beter aan.

• #5.420
Vandaag tijdens de training proefverpakking 'SizeOn' geprobeerd.
GATVER! Wat een zoet, sterk spul is dat zeg... 1 zakje met een volle shakebeker (750ml) water was nog steeds niet te drinken... helft weg gesmeten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven