Zie je vrijdag

. Zal rekening houden met wat ik deze dagen ga doen qua kracht.
Ik heb je gemist vandaag...
jij nog dingen veranderd? om je BP te verhogen zou ik simpelweg BP-en

ik begin ook weer plezier te hebben in bankdrukken en dat betekent ook dat ik na lange tijd weer mijn max haal en zelfs er over heen
Ach, het is niet zo dat ik BP niet leuk vind, gewoon een tijdje niet gedaan... komt vanzelf wel goed
Wat betreft je bench, dat komt wel goed.
Wel maf trouwens dat jij een fail hebt op de 40kg (mijn laatste ook weer wat oudere record poging zonder hulp was 3x40 kg) terwijl ik zonder hulp nog steeds niet verder kom dan de 12 kg schijven met de (incline) dummbell press en jij die wel met 17.5 kg kan pakken.
Zo zie je maar dat bepaalde gewichten heel persoonsgebonden kunnen zijn.
Het ligt natuurlijk ook wel aan je dag, soms kan een borst training ineens veel zwaarder aanvoelen dan normaal en soms gaat het ineens weer veel lekkerder...
Gewoon vaker doen, dan ga ik wel weer terug naar oud niveau (en daar overheen!

)
He heb nu echt alles gelezen. Jeeeee wat een indrukwekkende trainingen staan er in.
Goed hoor!

Wel lief dat je alles hebt gelezen! Ik doe m'n best... en gelukkig is er ook resultaat naar (vanochtend nog complimentje van Sue

)
Goed getraint weer lees ik, denk ook wel dat je die morgen en overmorgen nog wel ff voelt meid. En zo hoort dat ook.
cheers
Ik kan nou al amper lopen...

Morgen moet ik shoppen (nieuwe kleren nodig, vooral 'bovenkleding' voor werk!

), zondag eerst hardlopen met Jaap (

*2), daarna naar wedstrijd toe: fotograferen
lekker dwarfje hoor - goed gewerkt - die lying curls word altijd onderschat - ik heb daar nooit veel gewicht aan gehangen , want die oefening voelde ik altijd gelijk erg goed
Ik krijg gewoon niet zwaarder voor elkaar

Alles in mijn benen behalve kuiten voel ik flink atm... Had speciaal voor klantgesprek vandaag maar extra hoge hakken aangetrokken - valt het niet zo op dat ik amper kan lopen

Ik heb er ongeveer 3 wkn over gedaan...
Maar Dwarf,
Goede training maar weer hoor. Je leg press is ook flink vooruit gegaan!
Helemaal top. Kan je nog wel lopen?
Thnx! Ja, ik press zonder al te veel 100kg (horizontaal dan wel), en dat is wel lekker... squat blijft prut, maar ach: het gaat er om wat het doet voor mijn lijf
Netjes door DW. Die leg press van je, echt woooow!
Hopelijk dat je niet veel doet van het weekend waar je bij veel moet lopen

.
Zie hierboven: moet nog genoeg lopen!
...when you're having fun!
Laatste jaar vliegt de tijd wat harder