XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heej thnx dwarf ja goed. heb een paar steken laten vallen kwa voeding laatste anderhalve week maar ben nog redelijk slim bezig denk ik. voelt best goed en train best lekker. woensdag zoiezo weer met me trainingsmaat trainen.. die was een poosje er tussen uit. heb de laatste maanden steeds 1 kilo aan mijn stats kunnen toevoegen en ik gok voorzichtig dat ik misschien deze maand 13%BF naar 12% mag gaan afronden maar dat is niet zeker. eind deze week even opmeten

jij nog dingen veranderd? om je BP te verhogen zou ik simpelweg BP-en :)
ik begin ook weer plezier te hebben in bankdrukken en dat betekent ook dat ik na lange tijd weer mijn max haal en zelfs er over heen

Laatst bewerkt:
Wat betreft je bench, dat komt wel goed.
Wel maf trouwens dat jij een fail hebt op de 40kg (mijn laatste ook weer wat oudere record poging zonder hulp was 3x40 kg) terwijl ik zonder hulp nog steeds niet verder kom dan de 12 kg schijven met de (incline) dummbell press en jij die wel met 17.5 kg kan pakken.
Zo zie je maar dat bepaalde gewichten heel persoonsgebonden kunnen zijn.
Het ligt natuurlijk ook wel aan je dag, soms kan een borst training ineens veel zwaarder aanvoelen dan normaal en soms gaat het ineens weer veel lekkerder...

Laatst bewerkt:
He heb nu echt alles gelezen. Jeeeee wat een indrukwekkende trainingen staan er in.
Goed hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.444
Beentraining!

Horizontal legpress
12*50kg
12*60kg
12*70kg
12*80kg

12*80kg
12*90kg
12*100kg

12*80kg
12*90kg
12*100kg

Squat
12*20kg
12*20kg
12*30kg
6*35kg
6*35kg

one leg 45 degree press
5*10+5*10 (voet in 2 verschillende posities)
8*10+8*10

Lying leg cur
12*10kg
12*15kg
12*20kg
3*25kg

Hyperextensions
3*15*5kg

Seated medicine ball twists
5x met voeten op grond
10* met voeten los
20* met voeten los

Timed one mile run (1.5km)
11min.15 - 8km/h op de loopband

Wat een volume, die benen zullen goed vol gezeten hebben!
Als je morgenochtend uit je bed stapt vraag je je af waarom je nog geen rollator aangeschaft hebt? :D

En dan heb ik het nog niet eens over overmorgen, dan word het helemaal lachen!

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Héé, is dat even toevallig!
Wij gaan overmorgen een militaire HIIT hardloop training doen!!!!:cool:

• #5.446
MILITAIR?! :eek:

DAT had je er niet bij gezegd! :mad:
lekker is dat...

Goed getraint weer lees ik, denk ook wel dat je die morgen en overmorgen nog wel ff voelt meid. En zo hoort dat ook.

cheers

He heb nu echt alles gelezen. Jeeeee wat een indrukwekkende trainingen staan er in.
Goed hoor!

had je een weekje vakantie dan :D

Beentraining!

Horizontal legpress
12*50kg
12*60kg
12*70kg
12*80kg

12*80kg
12*90kg
12*100kg

12*80kg
12*90kg
12*100kg

Squat
12*20kg
12*20kg
12*30kg
6*35kg
6*35kg

one leg 45 degree press
5*10+5*10 (voet in 2 verschillende posities)
8*10+8*10

Lying leg cur
12*10kg
12*15kg
12*20kg
3*25kg

Hyperextensions
3*15*5kg

Seated medicine ball twists
5x met voeten op grond
10* met voeten los
20* met voeten los

Timed one mile run (1.5km)
11min.15 - 8km/h op de loopband

lekker dwarfje hoor - goed gewerkt - die lying curls word altijd onderschat - ik heb daar nooit veel gewicht aan gehangen , want die oefening voelde ik altijd gelijk erg goed :)

Netjes door DW. Die leg press van je, echt woooow!

Hopelijk dat je niet veel doet van het weekend waar je bij veel moet lopen ;).

kaza - je doet me denken aan de good old times of peer to peer progr
napster/kazaa/limewire - time flies

• #5.452
Zie je vrijdag:). Zal rekening houden met wat ik deze dagen ga doen qua kracht.
Ik heb je gemist vandaag... :sad:
jij nog dingen veranderd? om je BP te verhogen zou ik simpelweg BP-en :)
ik begin ook weer plezier te hebben in bankdrukken en dat betekent ook dat ik na lange tijd weer mijn max haal en zelfs er over heen
Ach, het is niet zo dat ik BP niet leuk vind, gewoon een tijdje niet gedaan... komt vanzelf wel goed ;)
Wat betreft je bench, dat komt wel goed.
Wel maf trouwens dat jij een fail hebt op de 40kg (mijn laatste ook weer wat oudere record poging zonder hulp was 3x40 kg) terwijl ik zonder hulp nog steeds niet verder kom dan de 12 kg schijven met de (incline) dummbell press en jij die wel met 17.5 kg kan pakken.
Zo zie je maar dat bepaalde gewichten heel persoonsgebonden kunnen zijn.
Het ligt natuurlijk ook wel aan je dag, soms kan een borst training ineens veel zwaarder aanvoelen dan normaal en soms gaat het ineens weer veel lekkerder...
Gewoon vaker doen, dan ga ik wel weer terug naar oud niveau (en daar overheen! :p)
Goed hoor!
:gek:
Wel lief dat je alles hebt gelezen! Ik doe m'n best... en gelukkig is er ook resultaat naar (vanochtend nog complimentje van Sue :cheer:)
Goed getraint weer lees ik, denk ook wel dat je die morgen en overmorgen nog wel ff voelt meid. En zo hoort dat ook.

cheers
Ik kan nou al amper lopen... :rolleyes:
Morgen moet ik shoppen (nieuwe kleren nodig, vooral 'bovenkleding' voor werk! :eek:), zondag eerst hardlopen met Jaap (:eek:*2), daarna naar wedstrijd toe: fotograferen :D
lekker dwarfje hoor - goed gewerkt - die lying curls word altijd onderschat - ik heb daar nooit veel gewicht aan gehangen , want die oefening voelde ik altijd gelijk erg goed :)
Ik krijg gewoon niet zwaarder voor elkaar :o
Alles in mijn benen behalve kuiten voel ik flink atm... Had speciaal voor klantgesprek vandaag maar extra hoge hakken aangetrokken - valt het niet zo op dat ik amper kan lopen ;)
:DIk heb er ongeveer 3 wkn over gedaan...

Maar Dwarf,

Goede training maar weer hoor. Je leg press is ook flink vooruit gegaan!

Helemaal top. Kan je nog wel lopen?
Thnx! Ja, ik press zonder al te veel 100kg (horizontaal dan wel), en dat is wel lekker... squat blijft prut, maar ach: het gaat er om wat het doet voor mijn lijf :cool:
Netjes door DW. Die leg press van je, echt woooow!

Hopelijk dat je niet veel doet van het weekend waar je bij veel moet lopen ;).
Zie hierboven: moet nog genoeg lopen! :eek:
...when you're having fun!

Laatste jaar vliegt de tijd wat harder ;)

kaza - je doet me denken aan de good old times of peer to peer progr
napster/kazaa/limewire - time flies

:) Wahahaha, dat was ook mijn inspiratiebron;)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Ben benieuwd naar hoe het harlopen was met Jaap.
Nou we lezen het wel denk ik. En een compliment is altijd fijn, dat motiveert weer.

Enne dat alles lezen is wel nodig hoor, anders weet ik niet meer waar het over gaat.;)

nieuwsgroepen dwarfje - maak je gebruik van de optimale snelheid

Ik heb niet je gehele log gelezen, maar als je wilt dat je squat vooruit gaat kan je misschien eens proberen om met de squat te beginnen ipv met de legpress. Als ik eerst legpress voordat ik squat kan ik al gelijk 20 kilo minder squatten.

Waarom zo inefficient veel volume op alleen de legpress al? Heb je hier uberhaupt een visie achterzitten?

• #5.457
nieuwsgroepen dwarfje - maak je gebruik van de optimale snelheid
I know... gebruik geen van allen veel
Ik heb niet je gehele log gelezen, maar als je wilt dat je squat vooruit gaat kan je misschien eens proberen om met de squat te beginnen ipv met de legpress. Als ik eerst legpress voordat ik squat kan ik al gelijk 20 kilo minder squatten.
Duidelijk dat je niet het hele log hebt gelezen, aangezien ik dat pas de laatste twee trainingen heb gedaan ;)
Probleem met mijn squat is met name de techniek, ik heb al eerder 50kg (misschien zelfs meer) gesquat, maar vind uitvoering belangrijker dan gewicht.
Waarom zo inefficient veel volume op alleen de legpress al? Heb je hier uberhaupt een visie achterzitten?
Nee, geen visie. Voelde de vorige keer goed, en heb dit keer een vergelijkbare training gedaan. Kwam energie opdoen in de sportschool, en dat is iig gelukt. (plus een paar dingen uitproberen van het badass programma waar ik volgende week mee start)

Kom hier nog eens iets posten, ik volg wel maar post meestal niets.

Laatste benentraining ziet er goed uit. Nog altijd last van je rug?
Hoe is het met je shape? :)

• #5.460
Kom hier nog eens iets posten, ik volg wel maar post meestal niets.

Laatste benentraining ziet er goed uit. Nog altijd last van je rug?
Hoe is het met je shape? :)

Je mag best wat posten hoor ;)
Rugpijn is over - en weet nu ook waar het aan ligt, dus kan er op anticiperen... (de korte rugspieren van me zijn niet heel sterk in verhouding met m'n grote rugspier, dus die moet ik apart trainen, anders trekken ze meteen de boel weer vast als ik gekke dingen doe / zwaar deadlift etc)

Shape gaat lekker, verlies langzaamaan gewicht, en kracht blijft zo te merken op peil. Eten gaat goed, zit (heel) hoog in eiwitten, laag in kh en redelijk in vet - geen enkele moeite om dat patroon vast te houden :D
De 2 (vertikale) lijnen op m'n buik waren vanochtend echt MOOI zichtbaar, maar ja: ik wil méér lijnen... doorgaan dus.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Moet trouwens nog steeds de schoudertraining van afgelopen vrijdag posten :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven