MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je mag best wat posten hoor ;)
Rugpijn is over - en weet nu ook waar het aan ligt, dus kan er op anticiperen... (de korte rugspieren van me zijn niet heel sterk in verhouding met m'n grote rugspier, dus die moet ik apart trainen, anders trekken ze meteen de boel weer vast als ik gekke dingen doe / zwaar deadlift etc)

Misschien is dit ook wel mijn probleem....

Shape gaat lekker, verlies langzaamaan gewicht, en kracht blijft zo te merken op peil. Eten gaat goed, zit (heel) hoog in eiwitten, laag in kh en redelijk in vet - geen enkele moeite om dat patroon vast te houden :D
De 2 (vertikale) lijnen op m'n buik waren vanochtend echt MOOI zichtbaar, maar ja: ik wil méér lijnen... doorgaan dus.

Lijntjes trekken...... hoppa! Lijnen zijn mooi!

Succes verder meid, still going strong i see:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
Mijn fysio wist me te melden dat mijn grote rugspier (blijkbaar) stuk sterker is dan de kleinere spieren in m'n rug. Misschien moet je ook eens informeren bij een fysio? Of gewoon lekker preventief richting de lessen Pilates? (no joking!)

Mijn fysio wist me te melden dat mijn grote rugspier (blijkbaar) stuk sterker is dan de kleinere spieren in m'n rug. Misschien moet je ook eens informeren bij een fysio? Of gewoon lekker preventief richting de lessen Pilates? (no joking!)

Pilates:eek: some body shoot me!

Als er pilates staat moet ik meteen aan pilatesmeisje denken, horen jullie nog wel eens wat van haar ? Ik spreek haar nooit meer op msn.

Wat misschien ook wel kan helpen is afwisselen tussen schuin en normaal bankdrukken?

Super dat het weer beter gaat met je rug.
Bedoel je nou dat je 2x per week je rug moet gaan trainen of begrijp ik het verkeerd?:o

• #5.473
Als er pilates staat moet ik meteen aan pilatesmeisje denken, horen jullie nog wel eens wat van haar ? Ik spreek haar nooit meer op msn.
Had haar al niet op msn, hoor heel af en toe wat via Jaap.
Wat misschien ook wel kan helpen is afwisselen tussen schuin en normaal bankdrukken?

Super dat het weer beter gaat met je rug.
Bedoel je nou dat je 2x per week je rug moet gaan trainen of begrijp ik het verkeerd?:o
Afgezien van normale rugtrainingen moet ik oefeningen doen voor de kleine (stabiliserende, wervels verbindende) spieren in mijn rug. Is geen rugtraining te noemen, eerder Pilates.
motiveert enorm - al vind ik soms wel wat op gluren lijken , wat ik aan het doen ben - hee i am just a guy with ........ you know :D
vergis je niet bartmans - deze dames killen je met hun mooie figuurtjes
qua oefeningen zijn ze medogenloos :)
Er is een reden dat ik gisteren naar de wedstrijd ben wezen kijken ;) (en niet alleen de belofte dat ik foto's zou maken van KukiShu)... Kijken mag - toch? :p
Sorry!
Arnold Press
8*8kg
8*10kg
8*10kg
8*10kg

Incline EZ-bar front raise
8*EZ
8*EZ
12*EZ
9*EZ

Incline DB side raise
8*2kg
8*2kg
7*3kg
7*3kg

Upright row
8*Korte halterstang (geen idee welk gewicht)
8*EZ
8*4kg
>bleef maar last van m'n polsen houden: knakte bij omhoog komen

Bommetje
8*3kg
8*3kg
8*4kg
8*5kg

Reverse peck deck (pek back volgens het apparaat)
8*10kg
4*15kg+4*10kg
8*15kg
10*15kg

Zittende facepulls
8*40kg
8*35kg
8*35kg
Had ik niet uit jou mond verwacht Dwarfie :roflol:
Ken je me toch niet goed genoeg ;)
Ik gluur net zo hard als de gemiddelde vent, zo niet erger...

Dwarf, wat is een bommetje?

Nou dan spring je van de springplank met paar dumbbells en roep je Bommetje !.
Nee geen flauw idee eigenlijk :P

• #5.476
Een oefening die bij Oma vandaan komt (trainer van Roelly Winklaar o.a., maar ook die van Sue). Komt er op neer dat je met handpalmen naar boven van beneden naar boven tot boven je hoofd beweegt, en ondertussen draait totdat ze elkaar raken terwijl je duimen naar beneden zijn. Als je die langzaam doet dan brandt dat lekker! :cool:

Een oefening die bij Oma vandaan komt (trainer van Roelly Winklaar o.a., maar ook die van Sue). Komt er op neer dat je met handpalmen naar boven van beneden naar boven tot boven je hoofd beweegt, en ondertussen draait totdat ze elkaar raken terwijl je duimen naar beneden zijn. Als je die langzaam doet dan brandt dat lekker! :cool:

shoulder bombs dus?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven