Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die 2e oef dwarf , dat is wel een heel licht gewicht
correct me if i am wrong - is dat ook zo voorgeschreven
en dan ook nog eens 25 repjes
tell me please ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.502
die 2e oef dwarf , dat is wel een heel licht gewicht
correct me if i am wrong - is dat ook zo voorgeschreven
en dan ook nog eens 25 repjes
tell me please ?

Er stond minimaal 20 reps... dus onderschatte ik mezelf :o
10kg was ook wel mogelijk geweest...:cool:

• #5.505
Week 1, Day 2

DB squat jump
4*6*5kg (per hand)

Deadlift
12*40kg (WU)
8*57,5kg
6*62,5kg
4*57,5kg

Hyperextentions SS Seated MB twists
15*5kg SS 20x
15*5kg SS 20x
15*10kg SS 20x

Timed 1 mile run (1,5km)
5.25min

Zó, die 10kg op de hyperextensions hakte er wel in... die 5kg namelijk helemaal niet... :rolleyes:
Deadliften door zware focus op specifiek aantal reps stiekem ook wel zwaar.
En die timed run? Niet in vergelijking met de loopband... OF ik loop gruwelijk hard buiten (wel flink m'n best gedaan), OF ik heb een flinke misrekening gedaan met de afstand: buiten loop ik anders 2x zo snel als binnen. Nevermind: ik houd de route aan die ik vandaag gelopen heb voor het rennen buiten, en probeer steeds sneller te lopen wanneer ik op de loopband loop (glad en / of regen = op de loopband, het moet wel leuk blijven :p)

Vind die deadlift toch wel zwaar zeg ;)!

Een mile is ook 1,6km, scheelt weer een stukkie :P

En die timed run? Niet in vergelijking met de loopband... OF ik loop gruwelijk hard buiten (wel flink m'n best gedaan), OF ik heb een flinke misrekening gedaan met de afstand: buiten loop ik anders 2x zo snel als binnen. Nevermind: ik houd de route aan die ik vandaag gelopen heb voor het rennen buiten, en probeer steeds sneller te lopen wanneer ik op de loopband loop (glad en / of regen = op de loopband, het moet wel leuk blijven :p)
Was dat een tijdje terug die berekening waar ik ook nog een reactie op gaf?
Vond dat al zo snel, kan ook zijn dat je gewoon snel bént..
Ff geen tijd dat op te zoeken:cool:

• #5.511
Was dat een tijdje terug die berekening waar ik ook nog een reactie op gaf?
Vond dat al zo snel, kan ook zijn dat je gewoon snel bént..
Ff geen tijd dat op te zoeken:cool:
Nee, berekening van de afstand ;)
Op de loopband stel ik 'm in op 1,5km en 8km/h (en sneller de volgende keer, kijken of ik het vol kan houden)

IK snel?!

intensieve training, het zal vast aan mij liggen maar je werksets verschillen niet zoveel in gewicht met je werksets.
maar dat zal wel aan mij liggen gezien het opwarm gewicht en werkset gewicht bij mannen (onder andere mij) een heel verschil tussen zit.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

bij je DL

• #5.513
intensieve training, het zal vast aan mij liggen maar je werksets verschillen niet zoveel in gewicht met je werksets.
maar dat zal wel aan mij liggen gezien het opwarm gewicht en werkset gewicht bij mannen (onder andere mij) een heel verschil tussen zit.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

bij je DL
Mijn max is 80kg, en laagste gewicht om op te warmen is 40kg... Dat wil zeggen: mijn sportschool heeft 10kg schijven op olympisch formaat (ofwel: dan ligt de stang op fatsoenlijke hoogte). Eigenlijk heb ik mezelf aangeleerd om altijd te beginnen met 40kg als opwarming :o
Hoe zou jij dat doen?

als vrouw zijnde geen idee, maar als je max 80kg is het alsnog 50% van je max je opwarming - ik zelf begin altijd standaard met 50kg opwarming, vraag me niet waarom ik verhoog meestal met 20-40kg p.set (beide kanten totaal), me 1rm is dan 170kg.
ik heb me opwarming iig niet gebasseerd op %'en van me 1rm.

gewoon doen wat je fijn vind!

• #5.515
Ik zou kunnen beginnen met een lege stang :rolleyes:

Nou respect voor de je DL hoor.

gewoon doen wat je fijn vind!
:rolleyes:

misschien moet ik juist meer bij me warm-up nemen voor een betere verdeling tot me werksets maar ik vind zelf de 50kg fijn dus, als jij de 40kg fijn vind voor op te warmen zou ik dat gewoon zo laten.

Week 1, Day 2

DB squat jump
4*6*5kg (per hand)

Deadlift
12*40kg (WU)
8*57,5kg
6*62,5kg
4*57,5kg

Hyperextentions SS Seated MB twists
15*5kg SS 20x
15*5kg SS 20x
15*10kg SS 20x

Timed 1 mile run (1,5km)
5.25min

Zó, die 10kg op de hyperextensions hakte er wel in... die 5kg namelijk helemaal niet... :rolleyes:
Deadliften door zware focus op specifiek aantal reps stiekem ook wel zwaar.

Intensieve training hoor, nico one!

Je weet toch wel hoe hard je ongeveer loopt? Ruim 17 km/h lijkt me in vergelijking met je loopbandwandelingen een groot contrast, maar als je echt gesprint hebt, is het wel mogelijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven