- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die 2e oef dwarf , dat is wel een heel licht gewicht
correct me if i am wrong - is dat ook zo voorgeschreven
en dan ook nog eens 25 repjes
tell me please ?

Er stond minimaal 20 reps... dus onderschatte ik mezelf
10kg was ook wel mogelijk geweest...![]()

)

Was dat een tijdje terug die berekening waar ik ook nog een reactie op gaf?En die timed run? Niet in vergelijking met de loopband... OF ik loop gruwelijk hard buiten (wel flink m'n best gedaan), OF ik heb een flinke misrekening gedaan met de afstand: buiten loop ik anders 2x zo snel als binnen. Nevermind: ik houd de route aan die ik vandaag gelopen heb voor het rennen buiten, en probeer steeds sneller te lopen wanneer ik op de loopband loop (glad en / of regen = op de loopband, het moet wel leuk blijven)

Nee, berekening van de afstandWas dat een tijdje terug die berekening waar ik ook nog een reactie op gaf?
Vond dat al zo snel, kan ook zijn dat je gewoon snel bént..
Ff geen tijd dat op te zoeken![]()

Mijn max is 80kg, en laagste gewicht om op te warmen is 40kg... Dat wil zeggen: mijn sportschool heeft 10kg schijven op olympisch formaat (ofwel: dan ligt de stang op fatsoenlijke hoogte). Eigenlijk heb ik mezelf aangeleerd om altijd te beginnen met 40kg als opwarmingintensieve training, het zal vast aan mij liggen maar je werksets verschillen niet zoveel in gewicht met je werksets.
maar dat zal wel aan mij liggen gezien het opwarm gewicht en werkset gewicht bij mannen (onder andere mij) een heel verschil tussen zit.
---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------
bij je DL

Week 1, Day 2
DB squat jump
4*6*5kg (per hand)
Deadlift
12*40kg (WU)
8*57,5kg
6*62,5kg
4*57,5kg
Hyperextentions SS Seated MB twists
15*5kg SS 20x
15*5kg SS 20x
15*10kg SS 20x
Timed 1 mile run (1,5km)
5.25min
Zó, die 10kg op de hyperextensions hakte er wel in... die 5kg namelijk helemaal niet...
Deadliften door zware focus op specifiek aantal reps stiekem ook wel zwaar.
En die timed run? Niet in vergelijking met de loopband... OF ik loop gruwelijk hard buiten (wel flink m'n best gedaan), OF ik heb een flinke misrekening gedaan met de afstand: buiten loop ik anders 2x zo snel als binnen. Nevermind: ik houd de route aan die ik vandaag gelopen heb voor het rennen buiten, en probeer steeds sneller te lopen wanneer ik op de loopband loop (glad en / of regen = op de loopband, het moet wel leuk blijven)