Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Week 2, day 1

Bench press
8*37,5kg (target: 3 reps or more)

Totale trainingstijd: 55 minuten.

Dit motiveert me enorm:D
Nee zonder gekheid zeker goed bezig voor hoever ik het kan beoordelen, hoop dat jij snel je doelen bereikt, wat zijn je doelen voor korte termijn? Of heb je die alleen op langere termijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.542
Dit motiveert me enorm:D
Nee zonder gekheid zeker goed bezig voor hoever ik het kan beoordelen, hoop dat jij snel je doelen bereikt, wat zijn je doelen voor korte termijn? Of heb je die alleen op langere termijn?
korte termijn: vetpercentage drastisch verlagen, middellamge termijn: bouwen. lange termijn: kijken hoe ver ik kan komen... ik wil een fysiek zoals de dames in de bodyfitness klasse. :cool:

Geweldig wat ik weer las. Genoeg om trots op jezelf te zijn hoor!

Dwarfie!! Ik heb volgens mijn voedingsschema gegeten!!

• #5.547
Je vergeet erbij te zeggen dat je daarna ook in de bodyfitness klasse op het podium verschijnt.;)
ondanks dat het verschijnen op het podium al heel vaak geroepen is in mijn log wil ik dit niet bevestigen. op dit moment heb ik nog steeds geen shape die daar ook maar enigzins in de buurt komt, en blijf ik het belangrijkste voor ogen houden: ik train voor mezelf en om lekker in m'n vel te zitten. afvallen (vet) en spiermassa zijn daar onderdeel van, maar niet (meer) hoofddoel.

Sorrie Dwarf, er zat helemaal geen gedachten achter :(

Nu ik toch dan weer post wil ik je meteen complimenteren met je pull ups, sehr schön! Er zullen maar weinig vrouwen (en mannen) zijn die het je nadoen. Optrekken = instant respect.

• #5.550
Dan kom ik dr aanmoedigen als 't een beetje te bereizen is
Lees daarboven eens... *zucht*
Sorrie Dwarf, er zat helemaal geen gedachten achter :(

Nu ik toch dan weer post wil ik je meteen complimenteren met je pull ups, sehr schön! Er zullen maar weinig vrouwen (en mannen) zijn die het je nadoen. Optrekken = instant respect.
De gemiddelde vent kan zicht toch wel 3x optrekken? En dan nog 2x als 2e setje? Smalle greep hè?

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Vanavond wezen zwemmen, meteen een jaarkaart gefixed.
Rug is daar een stuk gelukkiger van geworden dan dat ik vanavond een LB-training had geprobeerd (en waarschijnlijk weer wat zou forceren).

• #5.554
je ziet vaak halfjes om het zomaar te zeggen - ga je maar eens optrekken vanuit een hangende positie - elke keer opnieuw en onderga het verschil in beweging
ik hang totdat armen een hoek hebben van ong. 170 graden - goed?

Super nice Dwarf! Ik zie er ook maar weinig die zich kunnen optrekken hoor.

ik hang totdat armen een hoek hebben van ong. 170 graden - goed?
Klinkt als full ROM idd :)

Belangrijk en wat veel mensen vergeten is dat als je onderin hang je lats compleet gestrekt moeten zijn. Als je je vanaf dit punt netjes optrekt zal je automatisch eerst je schouders naar beneden (niet naar voren!) trekken en is de oefening veel zwaarder en efficienter. Ditzelfde geldt natuurlijk voor lat pulldowns.
Denk dat het idd tegenvalt hoeveel mensen dit netjes kunnen dus goed bezig DW ;)

Klinkt als full ROM idd :)

Belangrijk en wat veel mensen vergeten is dat als je onderin hang je lats compleet gestrekt moeten zijn. Als je je vanaf dit punt netjes optrekt zal je automatisch eerst je schouders naar beneden (niet naar voren!) trekken en is de oefening veel zwaarder en efficienter. Ditzelfde geldt natuurlijk voor lat pulldowns.
Denk dat het idd tegenvalt hoeveel mensen dit netjes kunnen dus goed bezig DW ;)

Correcto!!!

Bij deze oefeningen je ellebogen zoveel mogelijk naar buiten laten wijzen, daarmee spreek je je lats maximaal aan. Hoe meer je armen naar voren draaien, deste meer je de achterkant van je schouders en je (onder)armen gebruikt.

Heeeeeeee Dwarfje

Wanneer ben je weer in de buurt om samen te trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven