Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.561
Correcto!!!

Bij deze oefeningen je ellebogen zoveel mogelijk naar buiten laten wijzen, daarmee spreek je je lats maximaal aan. Hoe meer je armen naar voren draaien, deste meer je de achterkant van je schouders en je (onder)armen gebruikt.
verschil bij irl uitleg duidelijk maken?
Heeeeeeee Dwarfje

Wanneer ben je weer in de buurt om samen te trainen?
ik kan speciaal langskomen ;)
niet specifiek in de buurt binnenkort...

---

net met kukishu getraind, met een matige bp en een poging 17,5kg DB in m'n gezicht te lanceren... :o
zit ik net 2 min. in de auto... verga ik van de honger! :mad: (kreeg geen hap weg eind van de training...)

verschil bij irl uitleg duidelijk maken?

ik kan speciaal langskomen ;)
niet specifiek in de buurt binnenkort...

---

net met kukishu getraind, met een matige bp en een poging 17,5kg DB in m'n gezicht te lanceren... :o
zit ik net 2 min. in de auto... verga ik van de honger! :mad: (kreeg geen hap weg eind van de training...)

Oo oo, maar je hebt vast wel een noodmaaltijd bij de hand...of juist nu niet?
Qua trainen, dat wordt dus gewoon een afspraak maken. Voor mij werkt doordeweeks het beste, dus dacht, misschien ben je wel een keer in de buurt op kantoor. Weekend kan ook, maar dan moeten we ver rijden,,,niet echt handig.

• #5.563
Oo oo, maar je hebt vast wel een noodmaaltijd bij de hand...of juist nu niet?
Qua trainen, dat wordt dus gewoon een afspraak maken. Voor mij werkt doordeweeks het beste, dus dacht, misschien ben je wel een keer in de buurt op kantoor. Weekend kan ook, maar dan moeten we ver rijden,,,niet echt handig.

Flinke bak eten bij me (die ik niet weg kreeg na het trainen..)
Een keer 's avonds moet wel lukken - wordt wel een flink geplan trouwens... (hoop afspraken met mensen om te gaan trainen)

Haha nu kan ik zeggen dat ik weet hoe je je voelt :) Ik verbaas me elke keer weer dat ik al moet eten :roflol:

goed getrained hoor dwarvie :thumb:

• #5.566
Alles op z'n tijd. Komt wel goed!

Ik vind het knap hoor, die chin up uit hang... Ik kan het alleen maar met sprongetje.

• #5.569
ik heb jou en ace nu al 2x gezien (correctie jou 3x) en geen 1 keer samen getraint! Schandalig!

Laatst bewerkt:
Ga je schamen idd!
:p

bij jou doen? bij mij? of bij jaap? (breng je niet weer thuis)
Goeie vraag, mijn gym(s) zijn niet aantrekkelijk wat trainen betreft, liever ergens anders maar het zou wel bij een kunnen. Door de week kan ik met me ov reizen gratis, heb vanaf de 8ste nov. vrij tot de maandag daarop. Als Jaap niet kan ga ik wel eens apart met hem;) doen we later wel met z'n 3e

• #5.573
Goeie vraag, mijn gym(s) zijn niet aantrekkelijk wat trainen betreft, liever ergens anders maar het zou wel bij een kunnen. Door de week kan ik met me ov reizen gratis, heb vanaf de 8ste nov. vrij tot de maandag daarop. Als Jaap niet kan ga ik wel eens apart met hem;) doen we later wel met z'n 3e
10 nov. bij mij dus ;)
wat wil je eten?

ik laat je dit weekend even weten of we n date hebben :P in welke genre valt jou sportschool? Ik heb big ass health center en klein, fijn maar hardcore..

Laatst bewerkt:
  • #5.576
  • #5.577
:mad:
dermate lang in de file gestaan dat ik niet meer kan trainen vanavond!
:mad:

en terwijl ik laaiend van woede (2e keer vandaag al) me met hoofdpijn afvroeg wat er met me aan hand is kon ik maar 1 ding antwoorden: gruwelijk moe. Dus in al mijn wijsheid besloten eens een weekje rust te nemen, dat wil zeggen: pilates doen, zwemmen en een keertje met iemand anders trainen. Verder geen gestres (met nieuwe project sinds maandag heb ik dat genoeg...), ook niet met eten.
Vanavond bankhangen en computer uit. :)

Verstandige keuze mevrouw DwarvenWarrior!
Trainen is niet alleen fysiek maar ook mentaal vermoeiend. Je denkt er veel aan, bent gefocust op progressie.. het kost allemaal energie. Een week rust (met of zonder wat zwemmen en pilates) zal je goed doen! ;)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig! Na 1 week beetje rust ga je knallen.
Quality time met jezelf of vriend is ook heel belangrijk.

Van een week rust kom je vaak (zeker als je een druk bestaan hebt) sterker terug.
Kortom: volgende week verwachten we 100kg+ deadlifts ~ 80kg+ squats en minimaal een BW benchpress :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven