karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verstandige keuze mevrouw DwarvenWarrior!
Trainen is niet alleen fysiek maar ook mentaal vermoeiend. Je denkt er veel aan, bent gefocust op progressie.. het kost allemaal energie. Een week rust (met of zonder wat zwemmen en pilates) zal je goed doen!![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig! Na 1 week beetje rust ga je knallen.
Quality time met jezelf of vriend is ook heel belangrijk.
Van een week rust kom je vaak (zeker als je een druk bestaan hebt) sterker terug.
Kortom: volgende week verwachten we 100kg+ deadlifts ~ 80kg+ squats en minimaal een BW benchpress![]()
Fijn weekeinde dan meid. En ook heel verstandig even wat gas terug. Zo af en toe een weekje even niet alles om sport laten draaien maar gewoon andes bezig zijn maakt jou en lijf alleen maar mooier,
Thanks all!1 stapje terug, om er vervolgens weer 2 voorwaarts te zetten
Doe rustig aan en geniet deze week een beetje van lekker eten en rustige wandeling buiten ofzo..
![]()
schrok er zelf van)...
Ik ben niks waard overdag als ik 's nachts geen 8 uur geslapen heb...
(kleine meisjes hebben veel slaap nodig?)

+ 1. Ik heb zelf ook minimaal 8 uur slaap nodig en doe niet onder aan jouw lengte. Sta nog liever 06u in de ochtend op en lig 21u in bed dan dat ik moet doorzakken en uitslapen (wat ik niet kan). Anyway, allang blij te lezen dat er meer mensen zijn die niets waard zijn overdag zonder minimaal 8u slaap.
Jij lekker morgen blazen op de motor. Doe ik dat op mijn Honda sfx (nieuwe uitlaat opgezet en gepoetst).
![]()
Ik ben niks waard overdag als ik 's nachts geen 8 uur geslapen heb...
(kleine meisjes hebben veel slaap nodig?)
+ 1. Ik heb zelf ook minimaal 8 uur slaap nodig en doe niet onder aan jouw lengte. Sta nog liever 06u in de ochtend op en lig 21u in bed dan dat ik moet doorzakken en uitslapen (wat ik niet kan). Anyway, allang blij te lezen dat er meer mensen zijn die niets waard zijn overdag zonder minimaal 8u slaap.
Jij lekker morgen blazen op de motor. Doe ik dat op mijn Honda sfx (nieuwe uitlaat opgezet en gepoetst).
![]()

Hehe, heb deze scooter ook gehad..., wat een gekloot met die gare begrenzer zeg (voordat we die gevonden hadden)![]()
. Alles onderdelen origineel en nooit problemen of beschadigingen. Nu dus alleen nieuwe uitlaat opgezet omdat ik een rvs erg mooi vond staan.He dus ook nog motorrijders onder ons....leuk hoor.
Ff off-topic welke heb jij Dwarf? Ik heb een fazer

Zeg Ove: vergelijk je me nu met Al Bundy?!
Nou ja: na 10+ uur slaap vannacht geef ik je geen ongelijk
Zometeen alvast lekker gaan koken voor de komende dagen, terwijl ik wacht tot de regen is afgelopen...
- het is meer zoiets van : onderga het gemak waarmee Al op de bank zit/ligt/slaapt/snurkt etc........ gewoon effe lekker relaxen -zie het als een couchdeloadKlinkt goed!

Yeah!!Van een week rust kom je vaak (zeker als je een druk bestaan hebt) sterker terug.
Kortom: volgende week verwachten we 100kg+ deadlifts ~ 80kg+ squats en minimaal een BW benchpress![]()

Ik 'mag' van DBB die link niet bekijkenCorrecto: in mn sig staat een link naar de uitleg waarom![]()