XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fijn weekeinde dan meid. En ook heel verstandig even wat gas terug. Zo af en toe een weekje even niet alles om sport laten draaien maar gewoon andes bezig zijn maakt jou en lijf alleen maar mooier,

1 stapje terug, om er vervolgens weer 2 voorwaarts te zetten ;)
Doe rustig aan en geniet deze week een beetje van lekker eten en rustige wandeling buiten ofzo..
:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.583
Verstandige keuze mevrouw DwarvenWarrior!
Trainen is niet alleen fysiek maar ook mentaal vermoeiend. Je denkt er veel aan, bent gefocust op progressie.. het kost allemaal energie. Een week rust (met of zonder wat zwemmen en pilates) zal je goed doen! ;)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verstandig! Na 1 week beetje rust ga je knallen.
Quality time met jezelf of vriend is ook heel belangrijk.

Van een week rust kom je vaak (zeker als je een druk bestaan hebt) sterker terug.
Kortom: volgende week verwachten we 100kg+ deadlifts ~ 80kg+ squats en minimaal een BW benchpress :)

Fijn weekeinde dan meid. En ook heel verstandig even wat gas terug. Zo af en toe een weekje even niet alles om sport laten draaien maar gewoon andes bezig zijn maakt jou en lijf alleen maar mooier,

1 stapje terug, om er vervolgens weer 2 voorwaarts te zetten ;)
Doe rustig aan en geniet deze week een beetje van lekker eten en rustige wandeling buiten ofzo..
:thumbs:
Thanks all!
Was wel lekker om dit even te lezen, na bijna 11 uur slaap (:eek: schrok er zelf van)...
Vanochtend 50 minuten nuchter (nou ja: na wat peptopro) op de hometrainer gezeten, planning was slechts 30 min., maar toen bleek de aflevering nog niet afgelopen te zijn...
Misschien dat ik morgen wat ga doen, iig lekker ritje op de motor maken :cool:

Lekker toch, goed bijgeslapen weer voor de komende week.
Dat vind ik zelf ook heerlijk sinds m'n stage, door de week een nachtrust van 5 a 6 uur en in het weekend 10 a 12uur rust, heerlijk om de week weer mee verder te gaan.

Veel plezier morgen op de motor:)

• #5.585
Ik ben niks waard overdag als ik 's nachts geen 8 uur geslapen heb... :o
(kleine meisjes hebben veel slaap nodig?)

+ 1 :thumb:. Ik heb zelf ook minimaal 8 uur slaap nodig en doe niet onder aan jouw lengte. Sta nog liever 06u in de ochtend op en lig 21u in bed dan dat ik moet doorzakken en uitslapen (wat ik niet kan). Anyway, allang blij te lezen dat er meer mensen zijn die niets waard zijn overdag zonder minimaal 8u slaap.

Jij lekker morgen blazen op de motor. Doe ik dat op mijn Honda sfx (nieuwe uitlaat opgezet en gepoetst).
:kiss:

+ 1 :thumb:. Ik heb zelf ook minimaal 8 uur slaap nodig en doe niet onder aan jouw lengte. Sta nog liever 06u in de ochtend op en lig 21u in bed dan dat ik moet doorzakken en uitslapen (wat ik niet kan). Anyway, allang blij te lezen dat er meer mensen zijn die niets waard zijn overdag zonder minimaal 8u slaap.

Jij lekker morgen blazen op de motor. Doe ik dat op mijn Honda sfx (nieuwe uitlaat opgezet en gepoetst).

He dus ook nog motorrijders onder ons....leuk hoor.
Ff off-topic welke heb jij Dwarf? Ik heb een fazer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb ook minimaal 7 uren nodig, bij 5 word ik vervelend, bij 4 gruwelijk moe en geirriteerd (niet leuk voor vrouw)..

---------- Toegevoegd om 04:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:24 ----------

Hehe, heb deze scooter ook gehad..., wat een gekloot met die gare begrenzer zeg (voordat we die gevonden hadden) :(

Hehe, heb deze scooter ook gehad..., wat een gekloot met die gare begrenzer zeg (voordat we die gevonden hadden) :(

n:ANd9GcQ3EXEeC11EQ8NWJw9yuAREsoEjMCW_Dpv3BNIPou0of-Vs4Y8&t=1&usg=__VQslF_80Ic54eT9VkAi0zYsfDX0=.jpg

Dit model heb ik. Voor 250 eu gekocht en met 4388 op de teller:cool:. Alles onderdelen origineel en nooit problemen of beschadigingen. Nu dus alleen nieuwe uitlaat opgezet omdat ik een rvs erg mooi vond staan.

• #5.590
He dus ook nog motorrijders onder ons....leuk hoor.
Ff off-topic welke heb jij Dwarf? Ik heb een fazer

Sweet!
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf geen motorrijbewijs heb :o
Hier een Honda NTV:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen dat gekke witte ding voorop zit er hier niet op, en de handgreep achterop is zwart :cool:

• #5.592
Zeg Ove: vergelijk je me nu met Al Bundy?!
:mad:

Nou ja: na 10+ uur slaap vannacht geef ik je geen ongelijk ;)
Zometeen alvast lekker gaan koken voor de komende dagen, terwijl ik wacht tot de regen is afgelopen...

Ik kan beter maar niet vertellen hoelang ik afgelopen 2 nachten heb geslapen.:o
Ook ik heb minimaal 8 uur slaap nodig en het liefst 9 doordeweeks maar dat lukt niet altijd. ;)
Ik hoop dat het weekje rust je goed zal doen!
Veel plezier op de motor.

Voordat ik straks ga trainen ga ik heel ff broeken kopen in de stad. (als het lukt tenminste)
Telt dit ook als wandelen? (cardio) :p

Laatst bewerkt:
Zeg Ove: vergelijk je me nu met Al Bundy?!
:mad:

Nou ja: na 10+ uur slaap vannacht geef ik je geen ongelijk ;)
Zometeen alvast lekker gaan koken voor de komende dagen, terwijl ik wacht tot de regen is afgelopen...

:D - het is meer zoiets van : onderga het gemak waarmee Al op de bank zit/ligt/slaapt/snurkt etc........ gewoon effe lekker relaxen -zie het als een couchdeload

Hahaha nice dat stripje. Ik heb geen idee hoe lang ik heb geslapen, snap dr helemaal niks meer van.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven