Ik ook niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is die van jou of je vriend? (aangezien je zegt geen A'tje te hebben)Sweet!
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf geen motorrijbewijs heb
Hier een Honda NTV:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen dat gekke witte ding voorop zit er hier niet op, en de handgreep achterop is zwart![]()
Not my intentionsInsert pic? (zie jouw log...)
wel lekker dat dit spontaan een commentaar-op-ace-log is geworden...
Mag ik nou de aandacht weer terug?!

Ik denk dat Ace de boel een beetje teveel op slot heeft gezet![]()

maar ik kan je niet PM'en/op blog reageren/bezoekersbericht posten. :s

officieel van m'n vriendje, staatmklaar voor mij om op te rijden wanneer ik a heb... we passen er beiden opIs die van jou of je vriend? (aangezien je zegt geen A'tje te hebben)
Ik met mijn schatje (hopelijk resized DBB hem):
[Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------
Not my intentions![]()

25kW, noodzakelijk kwaad (been there, done thatofficieel van m'n vriendje, staatmklaar voor mij om op te rijden wanneer ik a heb... we passen er beiden op
---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
Ow, en coole Ninja btw... m'n broertje heeft de begrensde versie.
)nee niet eens begonnen... heb een andere hobby die een hoop tijd en geld kost (iets met ijzer25kW, noodzakelijk kwaad (been there, done that)
Ben je al begonnen met lessen? Je hebt iig een goede motor om veel ervaring mee op te doen!
)Echt niet schatje, kan het nog steeds niet zien.

Ik met mijn schatje (hopelijk resized DBB hem):
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Droom 1[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Droom 2 (omdat ik ook mijn vrouwelijke kanten heb)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit was mijn offtopicmomentje(waar ik nog heel lang voor mag sparen)
nee niet eens begonnen... heb een andere hobby die een hoop tijd en geld kost (iets met ijzer)