Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, das logisch natuurlijk. Best wel 'n flinke blessure dan van je enkel, in ieder geval meer dan gewoon overbelast, dan was je met een paar dagen wel klaar geweest...
Ben stiekem wel jaloers hoor :p ben niet zo sterk in mijn benen, niet qua kracht in ieder geval, leg press kom ik niet verder dan 50kg, momenteel misschien niet eens verder dan 40 :D
Nou, nog een paar dagen gassen!

het gaat niet primair om kracht he ;) Dwarf's 70 is momenteeel zwaarder dan mijn current dus :roflol:

Zal wel 10 katrollen bezitten dat apparaat, dus omgerekend doet ze maar 10kg. :p

• Topic Starter Topic Starter
Aardig volume op de trasining gister hoor! Top!:D
Thanx!
Ja, das logisch natuurlijk. Best wel 'n flinke blessure dan van je enkel, in ieder geval meer dan gewoon overbelast, dan was je met een paar dagen wel klaar geweest...
Ben stiekem wel jaloers hoor :p ben niet zo sterk in mijn benen, niet qua kracht in ieder geval, leg press kom ik niet verder dan 50kg, momenteel misschien niet eens verder dan 40 :D
Nou, nog een paar dagen gassen!
Morgen weer lekker trainen! :D
het gaat niet primair om kracht he ;) Dwarf's 70 is momenteeel zwaarder dan mijn current dus :roflol:
Kijk, dát geeft me weer een lekker gevoel!
Zal wel 10 katrollen bezitten dat apparaat, dus omgerekend doet ze maar 10kg. :p
En bedankt! Volgende keer maar een foto posten dan? ;)

Net les 2 Start to Run gelopen - afgezien van een beetje steken in m'n zij aan het begin (te hard van start) ging het lopen weer best lekker. Ik heb het nu lekker warm ;)

Ik heb tijdens het lopen eens wat nagedacht (wat moet je anders), en bedacht dat ik toch eerst een (groot) deel van mijn speklaag weg wil hebben voordat ik aan een voorzichtige (clean) bulk ga beginnen. Ik denk dat ik mezelf heel erg ongelukkig ga maken als ik ga bulken en daarbij mijn vetpercentage gaat oplopen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen (dat ik het wel kon hebben), maar eerlijk gezegd: nee.

Hierbij de vraag om alle mogelijke tips om (wederom) te cutten. Koolhydraten schrappen tijdens mijn avondmaaltijd wil ik zoveel mogelijk vermijden, of iemand moet met écht goede recepten aan komen zetten...
Ik heb nog een pot (wel 2) Lipo-6X staan: wel of niet gebruiken?
3x KT in de week, 3x hardlopen in de week (om de dag) - voldoende?
Stokdraaien?
Andere dingen?
Aanpassingen aan hetgeen ik nu eet?

Net les 2 Start to Run gelopen - afgezien van een beetje steken in m'n zij aan het begin (te hard van start) ging het lopen weer best lekker. Ik heb het nu lekker warm ;)

Ik heb tijdens het lopen eens wat nagedacht (wat moet je anders), en bedacht dat ik toch eerst een (groot) deel van mijn speklaag weg wil hebben voordat ik aan een voorzichtige (clean) bulk ga beginnen. Ik denk dat ik mezelf heel erg ongelukkig ga maken als ik ga bulken en daarbij mijn vetpercentage gaat oplopen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen (dat ik het wel kon hebben), maar eerlijk gezegd: nee.

Hierbij de vraag om alle mogelijke tips om (wederom) te cutten. Koolhydraten schrappen tijdens mijn avondmaaltijd wil ik zoveel mogelijk vermijden, of iemand moet met écht goede recepten aan komen zetten...
Ik heb nog een pot (wel 2) Lipo-6X staan: wel of niet gebruiken?
3x KT in de week, 3x hardlopen in de week (om de dag) - voldoende?
Stokdraaien?
Andere dingen?
Aanpassingen aan hetgeen ik nu eet?

HEy, fijn dat hardlopen goed ging, betekent dat je enkel ook goed gaat!!

Bij deze mijn "tips"-wat voor mij werkt he!
Heb zelf lipo6 geprobeerd, maar viel echt heel vervelend in mijn maag en darmen (gevoelig tiepje :p) dus daar kan ik je niets over vertellen.
Ik eet zelf behoorlijk wat eiwitten, maar tussendoor wel aanvulling met of 1 snee volk brood of brinta-crackers (weinig cal - hoog in vezels)
Avondmaaltijd geen aard-rijs-pasta maar met beetje creativiteit is het best te doen...
brocoli ovenschotel: Brocoli beetgaar in overschotel, overgieten met mix eieren en halve cremefraiche (kan je evt ook weglaten), geplette cashewnoten (of andere noten), evt champignons of andere groente toevoegen... evt blikje zalm/tonijn toevoegen... vult enorm, hoef je niet veel van te eten.

2 blikjes tonijn, pijnboompitjes, gesneden tomaatjes, komkommer, augurk, uitjes, evt appel, evt nootjes, schep halvanaise (hoe je het ook schrijft), beetje balsamico-azijn... Mengen in grote schaal...

zo weet ik er nog wel een paar, roep maar als je meer wilt... vind het een kwestie van wennen, maar best echt wel lekker!

Ochtendcardio nuchter... maar dat had je vast ook al bedacht...

als je goed aan schema houdt, moet 3 x kt en 3 x cardio wel genoeg zijn, hoe lang ga je cardio-en?

Kan je wat hiermee? Succes!!!

HEy, fijn dat hardlopen goed ging, betekent dat je enkel ook goed gaat!!

Bij deze mijn "tips"-wat voor mij werkt he!
Heb zelf lipo6 geprobeerd, maar viel echt heel vervelend in mijn maag en darmen (gevoelig tiepje :p) dus daar kan ik je niets over vertellen.
Ik eet zelf behoorlijk wat eiwitten, maar tussendoor wel aanvulling met of 1 snee volk brood of brinta-crackers (weinig cal - hoog in vezels)
Avondmaaltijd geen aard-rijs-pasta maar met beetje creativiteit is het best te doen...
brocoli ovenschotel: Brocoli beetgaar in overschotel, overgieten met mix eieren en halve cremefraiche (kan je evt ook weglaten), geplette cashewnoten (of andere noten), evt champignons of andere groente toevoegen... evt blikje zalm/tonijn toevoegen... vult enorm, hoef je niet veel van te eten.

2 blikjes tonijn, pijnboompitjes, gesneden tomaatjes, komkommer, augurk, uitjes, evt appel, evt nootjes, schep halvanaise (hoe je het ook schrijft), beetje balsamico-azijn... Mengen in grote schaal...

zo weet ik er nog wel een paar, roep maar als je meer wilt... vind het een kwestie van wennen, maar best echt wel lekker!

Ochtendcardio nuchter... maar dat had je vast ook al bedacht...

als je goed aan schema houdt, moet 3 x kt en 3 x cardio wel genoeg zijn, hoe lang ga je cardio-en?

Kan je wat hiermee? Succes!!!
Thnx!
Ik kan sinds vanavond al een voorzichtige squat-beweging maken, dus ik zie dat over een paar dagen ook wel weer goed komen (kan al eindelijk op m'n tenen staan, en hardlopen ook zonder problemen).

Lipo-6X heb ik eerder gebruikt, en valt bij mij prima - door die tabletten vergat ik wel eens te eten, dus daar werkt het wel lekker voor...
Brinta-crackers ken ik niet - is dat nieuw?
Cardio per keer een half uur: de lessen start to run (na 27 lessen moet je 5 km achter elkaar kunnen lopen) - eventueel kan ik ook op m'n hometrainer gaan zitten...

Die recepten wordt een uitdaging - zeker omdat vriendlief een echte koolhydratenvreter is, en ik eigenlijk weinig zin heb om apart te koken :( (als het moet, dan moet het hoor!).

***! Ik geloof dat ik een motivatiedipje heb nu ik ontdekt heb dat ik écht verder moet cutten... Ik durf een bulk niet aan...

Eens kijken of ik morgen een foto kan laten maken - mijn telefoon zou in theorie een zelfontspanner moeten hebben, maar denk niet dat dat gaat werken (iemand vragen dus).
Filmpje mag ook, zien hoe je doodgaat tijdens een setje. Weten we meteen of je intensief genoeg bezig bent. ;)

Thnx!
Ik kan sinds vanavond al een voorzichtige squat-beweging maken, dus ik zie dat over een paar dagen ook wel weer goed komen (kan al eindelijk op m'n tenen staan, en hardlopen ook zonder problemen).

Lipo-6X heb ik eerder gebruikt, en valt bij mij prima - door die tabletten vergat ik wel eens te eten, dus daar werkt het wel lekker voor...
Brinta-crackers ken ik niet - is dat nieuw?
Cardio per keer een half uur: de lessen start to run (na 27 lessen moet je 5 km achter elkaar kunnen lopen) - eventueel kan ik ook op m'n hometrainer gaan zitten...

Die recepten wordt een uitdaging - zeker omdat vriendlief een echte koolhydratenvreter is, en ik eigenlijk weinig zin heb om apart te koken :( (als het moet, dan moet het hoor!).

***! Ik geloof dat ik een motivatiedipje heb nu ik ontdekt heb dat ik écht verder moet cutten... Ik durf een bulk niet aan...

Dan kan lipo geen kwaad, hoewel je natuurlijk niet een maaltijd moet overslaan :p
Brintacrackers zijn redelijk nieuw ja, staan bij de craquote en ontbijt-dingen...

Mijn vriend is ook een koolhydraatliefhebber, maak meestal voor ons beide dezelfde maaltijd maar kook ik er voor hem nog volkorenpasta of zilvervliesrijst bij, zeker handig als het een 1-pansgerecht is, als ik dan een pasta of hap rijst binnenkrijg is het geen ramp. En anders voor hem dus extra pannetje pasta of rijst, schept ie het er zelf maar door. Maar er zijhn ook best recepten waarbij je bijna de koolhydraten niet mist omdat het gewoon ook lekker is, denk bv aan maaltijdsalades, salades met vis en/of noten.

Ey, je gaat gewoon cutten, dat heb je je al voorgenomen, het is echt wel te doen, het is gewoon wennen, en vind het vooral een wedstrijd met jezelf. Heb je al een idee voor een voedingsschema? Kan je die plaatsen? zijn vast mensen die effe meekijken!

misschien jezelf voornemen om minimaal 3 keer per week kt en minimaal 3 keer hardlopen te doen, wat je zegt, en kijken of je extra tijd hebt om af en toe extra trainen mee te pakken, alles is meegenomen!

dwarf denk aan de eerste hoofdstukken van 'burn the fat, feed the muscle' all you need baby!

dwarf denk aan de eerste hoofdstukken van 'burn the fat, feed the muscle' all you need baby!

Zal ik doen...
Het is niet zo dat ik niet WIL, het is gewoon dat ik baal dat ik tot de conclusie ben gekomen.
Binnenkort trouwens maar eens kijken bij mijn ouders in de kast (die hebben ooit ook een vage poging tot dieet gedaan) naar het boek van Montignac - die scheidde koolhydraten en vetten ;)

Ook ik zal bezig gaan met een voedingsschema, al denk ik dat het grotendeels hetzelfde zal zijn als ik nu eet, met wat verschuivingen in het avondeten...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven