HEy, fijn dat hardlopen goed ging, betekent dat je enkel ook goed gaat!!
Bij deze mijn "tips"-wat voor mij werkt he!
Heb zelf lipo6 geprobeerd, maar viel echt heel vervelend in mijn maag en darmen (gevoelig tiepje

) dus daar kan ik je niets over vertellen.
Ik eet zelf behoorlijk wat eiwitten, maar tussendoor wel aanvulling met of 1 snee volk brood of brinta-crackers (weinig cal - hoog in vezels)
Avondmaaltijd geen aard-rijs-pasta maar met beetje creativiteit is het best te doen...
brocoli ovenschotel: Brocoli beetgaar in overschotel, overgieten met mix eieren en halve cremefraiche (kan je evt ook weglaten), geplette cashewnoten (of andere noten), evt champignons of andere groente toevoegen... evt blikje zalm/tonijn toevoegen... vult enorm, hoef je niet veel van te eten.
2 blikjes tonijn, pijnboompitjes, gesneden tomaatjes, komkommer, augurk, uitjes, evt appel, evt nootjes, schep halvanaise (hoe je het ook schrijft), beetje balsamico-azijn... Mengen in grote schaal...
zo weet ik er nog wel een paar, roep maar als je meer wilt... vind het een kwestie van wennen, maar best echt wel lekker!
Ochtendcardio nuchter... maar dat had je vast ook al bedacht...
als je goed aan schema houdt, moet 3 x kt en 3 x cardio wel genoeg zijn, hoe lang ga je cardio-en?
Kan je wat hiermee? Succes!!!