MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sweet!
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf geen motorrijbewijs heb :o
Hier een Honda NTV:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen dat gekke witte ding voorop zit er hier niet op, en de handgreep achterop is zwart :cool:

Aha, dus je rijdt zonder rijbewijs????:p
Hahaha, nou leuk ding hoor.
Nog lekker meegereden dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.622
Aha, dus je rijdt zonder rijbewijs????:p
Achterop schijnt dat te mogen ;) :p

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Droom 1 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laat die "vrouwelijke kant" voor mij maar zitten - ik vind deze kleur prima!

---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:45 ----------

Iemand trouwens interesse in een motorpak voor weinig?
Heb tijdje terug al een nieuwe jas gekocht (paar maten kleiner), maar broek kan eigenlijk ook niet meer... dus gaat ook de verkoop in.
Prijs: geen idee - ik hoef er zeker niet de hoofdprijs voor te hebben ;)

Mijn favo motoren!

harley-davidson-boots-785132.jpg

@TheAce: die is echt gaaf...hahaha

En Dwarf pm me je even de maten...ik heb wel interesse.

Gr

• #5.625
@Gast 166060: iets lekkers op de motor is altijd prima natuurlijk ;)

@Kaza: ga ik doen wanneer ik thuis ben!

• #5.627
Als ik moet kiezen ga ik niet eens voor de motor :o

Wat zijn de plannen vandaag mevrouw DW?
Zwemmen, en vergeten dingen ophalen bij de Ikea... (was er zaterdag nog)
Denk dat ik met die winterslaapsessie verkeerd heb gelegen, last van rechterschouder (lats).

Suc6 met de rust Dwarfje! soms is dat gewoon even nodig!

Zwemmen, en vergeten dingen ophalen bij de Ikea... (was er zaterdag nog)
Denk dat ik met die winterslaapsessie verkeerd heb gelegen, last van rechterschouder (lats).
Ik weet niet of je wel eens met je handen onder je hoofd/kussen slaapt want dat wil ook wel eens last opleveren omdat je bloedtoevoer dan deels afgekneld word.

Ga ook maar eens iets van beweging doen vandaag (lopen). Hoe ging het zwemmen of moet je nog gaan? :)

Ik denk dat ze nu op het punt is dat haar meest complexe kast grotendeels in elkaar zit maar ze erachter komt dat er precies één essentieel speciaal schroefje ontbreekt :clown:

Als ik moet kiezen ga ik niet eens voor de motor :o
QUOTE]

Voor jouw dan Ace En uhmmm ook erg mooie motor

Meer van dat graag :)

Goed, nu we toch off topic zijn even een andere vraag: Ligt het aan mijn beeldscherm dat de karma-derde beens een stuk langer zijn, of zien jullie dat ook ???

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Je hebt een goede smaak Karmen :D

Ik denk dat ze nu op het punt is dat haar meest complexe kast grotendeels in elkaar zit maar ze erachter komt dat er precies één essentieel speciaal schroefje ontbreekt :clown:

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Meer van dat graag :)

Goed, nu we toch off topic zijn even een andere vraag: Ligt het aan mijn beeldscherm dat de karma-derde beens een stuk langer zijn, of zien jullie dat ook ???

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Je hebt een goede smaak Karmen :D

Meer van dat? Eerst een plaatje om het "meer van dat"nog meer te kunnen waarderen
En nog eentje om het af te leren (de motor dan;))
Mij Karmaderde been lijkt ook langer. Helaas de inhoud niet

Danii Minogue :thumb:

• #5.636
Ik weet niet of je wel eens met je handen onder je hoofd/kussen slaapt want dat wil ook wel eens last opleveren omdat je bloedtoevoer dan deels afgekneld word.
Geen idee eigenlijk... Heb echt last van m'n 'vleugel'...
Ga ook maar eens iets van beweging doen vandaag (lopen). Hoe ging het zwemmen of moet je nog gaan? :)
Moet nog gaan - eerst eten!
Hoe was Ikea? lekker bezig mogen wezen?
Kap eens met die geile wijven in m'n log - MIJN log, dan wil ik ook een lekker VENT op een motor zien!
Mooi niet - had materiaal nodig voor een cursus die ik doe ;)

Mooi mens, dat wel ;)

Meer van dat? Eerst een plaatje om het "meer van dat"nog meer te kunnen waarderen
En nog eentje om het af te leren (de motor dan;))
Mij Karmaderde been lijkt ook langer. Helaas de inhoud niet

Die eerste is dan net weer een beetje teveel :roflol:

Jou karmaderde been ook langer? helaas de inhoud niet?
Misschien is het maar beter als ik daar niet op reageer hmm? :rolleyes:

Even serieus, hier nog wat mooie motoren:

dsc01780.jpg

Kap eens met die geile wijven in m'n log - MIJN log, dan wil ik ook een lekker VENT op een motor zien!

Potver, het is een VENT maar dat is ook alles

Ik beloof je geen geile wijven meer en als ik een vent met ontbloot bovenlijf omdat hij helft van motorpak omlaag heeft gedaan met een racemotor vind zal ik hem posten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven