Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik beloof je geen geile wijven meer en als ik een vent met ontbloot bovenlijf omdat hij helft van motorpak omlaag heeft gedaan met een racemotor vind zal ik hem posten.

ChoppersDie eerste is dan net weer een beetje teveel
Jou karmaderde been ook langer? helaas de inhoud niet?
Misschien is het maar beter als ik daar niet op reageer hmm?
Even serieus, hier nog wat mooie motoren:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Doe ik al bekant 10 minuten mijn best om een lekkere vent (buiten haar eigen vent dan maar die vind ik ook niet) te zoeken voor haar kom je met choppers. Ducati en Yamaha dan weer wel goed (wijven ook maar is topic dwarf en die wordt niet blij)
.Meer van dat? Eerst een plaatje om het "meer van dat"nog meer te kunnen waarderen
Stelletje....
---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
![]()

Haha, ik dacht ik post em niet. Wat heeft mn hoofd hier mee te maken trouwens?
Voor de dames die niet zelf kunnen zoeken (let the karma rain):
http://c.photoshelter.com/img-get/I00006uOw6sOqAJw/s/850/JWS-Bike.jpg
. Hier alvast een pluutjeU vraagt, wij draaienDie laatste foto is té erg!
Doe toch maar BT (in pak?) op z'n Ninja![]()

Vooral de naam van die pic!
Welk stadion is dat trouwens?

Dit is circuit park Zandvoort, heb ik later nog 2 keer zelf gereden (zie ook de kneedown pic die ik pas postte). Aangezien ik in A'dam woon is het praktisch om de hoek, vaak wel leuk om ff heen te rijden om te kijken of er motoren rijden of gewoon een drankje tussendoor te doen![]()

Geef maar een seintje tegen die tijd, misschien dat ik ook langswip om te posenNooit geweest - vandaar dat ik het niet herkende
Misschien binnenkort (nou ja: na de winter) eens doen, camera mee![]()

Geef maar een seintje tegen die tijd, misschien dat ik ook langswip om te posen![]()