Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat zijn jullie gemeen tegen Dwarf zeg...maar wel leuke plaatjes soms;)

Wrom heeft Dwarf zo'n lange karma piel??

Geef maar een seintje tegen die tijd, misschien dat ik ook langswip om te posen :D

Nou ik houd mij ook aanbevolen hoor. Maakt Dwarf wel een Pirelli kalender voor mijn verjaardag ergens in januari. Geen geile wijven graag dan maar uhmmm die hieronder dan graag.

Ik had al een man (mezelf in pak :P ) op de motor gepost maar vooruit,
speciaal voor DW wat James Toseland, best gespierd voor een top-coureur:

Och Dwarf, op de TT in Assen 2 jaar terug. Al die mannen (de goed gevormde en met goede kop) in pakken (leer) die uit een stuk waren en dan alleen het boven gedeelte uit hadden gedaan met van die mooie boots. En toen was het enorm warm enzo. Pfff is ook een eye-happening hoor.

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Wrom heeft Dwarf zo'n lange karma piel??

Ik zal deze keer wijselijk zwijgen al is het een inkoppertje:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.664
Net terug van een les PowerYoga. Heb meteen een abo gefixed bij deze "sportschool" - voor het beeld: suffe huisvrouwenclub waar alleen maar lessen gegeven worden in de avond (en soms in de middag) - de lessen zijn gelukkig wel erg LEUK. Oh, en het kost geen moer: 75 euro voor een jaarabo. Ik zit voorlopig gebakken.

Flink gerekt en gestrekt - als ik er zin in heb kan ik morgen zo'n zelfde les weer meepakken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hammmmmmmmmmmmm

Namasteeee Dwarvi!

Enjoy, kom maar lekker tot jezelf!

Heb je mooi voor elkaar, kost je bijna niks!

Vandaag nog wat aan je lichaam kunnen doen?

Zegtie na een uur en 4 minuten :roflol:

• #5.673
Vandaag nog wat aan je lichaam kunnen doen?
Wat ik eerder al postte :rolleyes:
Net terug van een les PowerYoga. Heb meteen een abo gefixed bij deze "sportschool" - voor het beeld: suffe huisvrouwenclub waar alleen maar lessen gegeven worden in de avond (en soms in de middag) - de lessen zijn gelukkig wel erg LEUK. Oh, en het kost geen moer: 75 euro voor een jaarabo. Ik zit voorlopig gebakken.

Flink gerekt en gestrekt - als ik er zin in heb kan ik morgen zo'n zelfde les weer meepakken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zegtie na een uur en 4 minuten :roflol:
Huh? Whut?

• #5.675
check.

Grmbl...!!!
Begin ongeduldig te worden, heb zin om met ijzer te gaan smijten!
:mad:

• #5.677
Patience.... moet dat?

Geduld is een schone zaak:cool:

Is klote als je niet kan trainen, verplicht rusten sucks big time!

Heb met je te doen Dwarven Warrior.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven