Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.681
Zelf opgelegde rust... nog erger.Wil er constant van afwijken...

Dus je bent toch je geduld aan het trainen;)

• #5.688
Squat
20*20kg
8*20kg
8*25kg
8*30kg
8*35kg
8*40kg
6*45kg
5*45kg
5*45kg
*kuch*mind*****kuch*

45gr legpress
8*60kg
8*70kg
8*80kg
8*90kg
5*100kg

Lying legcurl
8*10kg
8*15kg
7*20kg
8*20kg
3*25kg
4*25kg

Leg extension
8*35kg
8*40kg
8*45kg
8*50kg
6*55kg
5*55kg
5*55kg

Cardio
loopband:
10 min. 5km/h 5%
10 min. 5,5km/h 5,5%
10 min. 6km/h 6%

Na de squats kon ik al amper meer lopen, na de extensions lunges geprobeerd: na 4 stappen (zonder gewicht) viel ik al bijna om... Ben in tijden niet zo gelukkg geweest met een automaat :D (met een schakelbak was ik niet veilig thuis gekomen!)
Morgen kunnen lopen? :no: :D

• #5.690
Heb al eens meer dan BW op de legextension gehad, maar ja: alles begon goed gaar te worden... :0

• #5.692
Wat bedoel je met mind**** ?

Referentie naar een gesprek dat ik gisteren had... Over het feit dat ik **-weinig squat, en er ook een hekel aan heb. Nu ik me op andere punten aan het focussen was gooi ik er zo goed als mijn pr-gewicht op... (ja: zo weinig!) en dat na een week niks doen.

je squat te weinig
hij moet drastisch omhoog
een legextenions die hoger is dan je squat
shame on jou girl:finger:

Referentie naar een gesprek dat ik gisteren had... Over het feit dat ik **-weinig squat, en er ook een hekel aan heb. Nu ik me op andere punten aan het focussen was gooi ik er zo goed als mijn pr-gewicht op... (ja: zo weinig!) en dat na een week niks doen.

Ga eens frontsquatten ?
Ga eens low bar squatten.. heeft voor mij ook gigantisch geholpen.

• #5.695
Ik word helemaal misselijk van die enorme hoeveel reps!!!
Waarom zooooooo veel? Wel respect hoor!!! In deze verhouding is 45 kilo squat echt super netjes

• #5.697
Ik word helemaal misselijk van die enorme hoeveel reps!!!
Waarom zooooooo veel? Wel respect hoor!!! In deze verhouding is 45 kilo squat echt super netjes
Een tijdje niet gesquat en een ruime week geen KT... wist niet waar ik moest beginnen... En met de instelling 'als ik 8 reps haal dan gooi ik er 5kg bij' kom je dan hier uit :o

You get my point!

Frontsquatten heb ik ook een tijdje gedaan - dan doe ik nóg minder gewicht... :o
Low bar squatten moet ik eens opzoeken....
Heel cliché maar worked for me:
Squat till you love it!

Indien je er eentje gebruikt: 'schuimrol' eraf en de bar net zolang heen en weer bewegen tot je een plekje vind waar het geen (of dragelijk) pijn doet, is veel stabieler.

Met je houding blijven zoeken tot je goed fullsquats kan maken, doe dit eerst met alleen de bar en besteed hier gewoon een complete benentraining aan als dit nodig is!

Wanneer je eenmaal de juiste techniek gevonden hebt en er meer gewicht op kan hangen is het heerlijk om los te gaan op squats!
Hardcore willen zijn en denken, los gaan en schreeuwen wanneer het nodig is!

Now get to the gym and SQUAT!! :fire:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oeps, voor ik deze post typte dacht ik dat je niet vaak genoeg squatte maar ging je blijkbaar om de gewichten :x
Hoe dan ook: een benentraining is imo gewoon veel en zwaar fullsquatten. Squatten is imo de meest mentale oefening die er in de gym is dus gooi er gewoon 10kg bovenop en ga tot je denkt te failen en ram er nog 2 reps uit!

• #5.699
Hé hallo.... ik kom net uit de gym!
Jouw theorie heb ik onbewust al losgelaten in de sportschool vandaag: goede squats maken en gewoon veel doen. Schuimrol gebruik ik trouwens niet, bar ligt goed (voelt iig goed).
Volgende keer minimaal dit gewicht squatten ;)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Squat nog niet genoeg om ontvoerd te worden... dus is nog werk aan de winkel! :thumb:

Hé hallo.... ik kom net uit de gym!
Jouw theorie heb ik onbewust al losgelaten in de sportschool vandaag: goede squats maken en gewoon veel doen. Schuimrol gebruik ik trouwens niet, bar ligt goed (voelt iig goed).
Volgende keer minimaal dit gewicht squatten ;)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Squat nog niet genoeg om ontvoerd te worden... dus is nog werk aan de winkel! :thumb:
Zie mijn aanpassing onder het plaatje, ik typte natuurlijk weer iets voor goed te lezen :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven