Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf opgelegde rust... nog erger.Wil er constant van afwijken...
Zelf opgelegde rust... nog erger.Wil er constant van afwijken...

kheb alleenmboosters... ga ik vast niet gelukkiger van worden...
kheb alleenmboosters... ga ik vast niet gelukkiger van worden...
idd... hoe lastig ook...

(met een schakelbak was ik niet veilig thuis gekomen!)

enige op de planning vandaag was fietsen naar m'n cursus, maar je: in de stortregen...![]()
Referentie naar een gesprek dat ik gisteren had... Over het feit dat ik **-weinig squat, en er ook een hekel aan heb. Nu ik me op andere punten aan het focussen was gooi ik er zo goed als mijn pr-gewicht op... (ja: zo weinig!) en dat na een week niks doen.
You get my point!je squat te weinig
hij moet drastisch omhoog
een legextenions die hoger is dan je squat
shame on jou girl![]()
Ga eens frontsquatten ?
Ga eens low bar squatten.. heeft voor mij ook gigantisch geholpen.

Een tijdje niet gesquat en een ruime week geen KT... wist niet waar ik moest beginnen... En met de instelling 'als ik 8 reps haal dan gooi ik er 5kg bij' kom je dan hier uitIk word helemaal misselijk van die enorme hoeveel reps!!!
Waarom zooooooo veel? Wel respect hoor!!! In deze verhouding is 45 kilo squat echt super netjes

Heel cliché maar worked for me:You get my point!
Frontsquatten heb ik ook een tijdje gedaan - dan doe ik nóg minder gewicht...
Low bar squatten moet ik eens opzoeken....

Zie mijn aanpassing onder het plaatje, ik typte natuurlijk weer iets voor goed te lezenHé hallo.... ik kom net uit de gym!
Jouw theorie heb ik onbewust al losgelaten in de sportschool vandaag: goede squats maken en gewoon veel doen. Schuimrol gebruik ik trouwens niet, bar ligt goed (voelt iig goed).
Volgende keer minimaal dit gewicht squatten
---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
Squat nog niet genoeg om ontvoerd te worden... dus is nog werk aan de winkel!![]()