AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.701
Zie mijn aanpassing onder het plaatje, ik typte natuurlijk weer iets voor goed te lezen :o

Ik meen nog steeds m'n antwoord :p
(thnx voor het meedenken trouwens!)

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

En het gaat om de gewichten? Mwah, eigenlijk gewoon om een mooie squatreet en brute benen te krijgen! :p

Ik meen nog steeds m'n antwoord :p
(thnx voor het meedenken trouwens!)

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

En het gaat om de gewichten? Mwah, eigenlijk gewoon om een mooie squatreet en brute benen te krijgen! :p
Als het om een kont kweken gaat zweer ik bij walking DB lunges :D

Ben er zelf om die reden even mee gestopt ze te doen want vond het (icm genen) wat 'te' worden :o

Verder zou ik gewoon echt de aankomende 2 a 3 benentrainingen puur squatten en indien behoefte eraan wat kuitenwerk en that's it.
Deze instelling zorgt ervoor dat niets je weerhoud om maximaal er tegenaan te gaan want daarna ben je toch 'klaar' met bovenbenen trainen.

Laatst bewerkt:
  • #5.703
Afmatten qua squatten ga ik per definitie doen ;)
Die legpress heb ik al eerder op 130kg gedaan (maar dan zou ik vandaag geplet zijn door dat ding als ik dat had willen proberen), walking lunges zat er niet meer in :o
Ik stop iig niet omdat er nog meer oefeningen in de planning zitten.

Squat
20*20kg
8*20kg
8*25kg
8*30kg
8*35kg
8*40kg
6*45kg
5*45kg
5*45kg
*kuch*mind*****kuch*

Na 76 herhalingen kniebuigen zullen je benen goed vol gezeten hebben :D
Trouwens, als je na 60 herhalingen nog steeds jou theoretische max kun reppen.. :rolleyes:
Ik bedoel te zeggen: als je volgende keer minder HH en setjes maakt kun je nog wel veel zwaarder gaan!

Een tijdje niet gesquat en een ruime week geen KT... wist niet waar ik moest beginnen... En met de instelling 'als ik 8 reps haal dan gooi ik er 5kg bij' kom je dan hier uit :o

56 herh squat dat is echt wel zware shit als je volumetechnisch bekijkt
nou op naar die squatreet dan:D

Ik stel voor volgende benentraining voor:

10xBW
8x20kg
6x35kg
5x50kg (kan jij makkelijk als je normaal zoveel volume draait!)
5x50kg
5x50kg
5x50kg (als dit nog lukt)
Hierna 2 sets met 8 reps doen op zo hoog mogelijk gewicht.

Indien van de 5x50kg setjes je de eerste 3 netjes kan afmaken (ook al is het met bloed, zweet en tranen) verhoog je de week erop deze sets met 5kg.

Ben benieuwd hoe het je af gaat, hoe is je spierpijn nu? ;)

• #5.707
Na 76 herhalingen kniebuigen zullen je benen goed vol gezeten hebben :D
Trouwens, als je na 60 herhalingen nog steeds jou theoretische max kun reppen.. :rolleyes:
Ik bedoel te zeggen: als je volgende keer minder HH en setjes maakt kun je nog wel veel zwaarder gaan!
Je herkent de discussie over de mind****? :p
56 herh squat dat is echt wel zware shit als je volumetechnisch bekijkt
nou op naar die squatreet dan:D
:D
Ik stel voor volgende benentraining voor:

10xBW
8x20kg
6x35kg
5x50kg (kan jij makkelijk als je normaal zoveel volume draait!)
5x50kg
5x50kg
5x50kg (als dit nog lukt)
Hierna 2 sets met 8 reps doen op zo hoog mogelijk gewicht.

Indien van de 5x50kg setjes je de eerste 3 netjes kan afmaken (ook al is het met bloed, zweet en tranen) verhoog je de week erop deze sets met 5kg.

Ben benieuwd hoe het je af gaat, hoe is je spierpijn nu? ;)
Ik draai normaal gesproken niet zoveel volume ;)
Ik ga de volgende keer wel sneller omhoog qua gewicht, maar niet zo snel als jij voorstelt.

Oh, en ik ga KAPOT van de spierpijn! Vergeten flinke hakken aan te trekken, dus liep voor geen meter (hoge hakken = kleinere stapjes zetten = valt minder op dat je spierpijn hebt).

Je herkent de discussie over de mind****? :p

Ik draai normaal gesproken niet zoveel volume ;)
Ik ga de volgende keer wel sneller omhoog qua gewicht, maar niet zo snel als jij voorstelt.

Oh, en ik ga KAPOT van de spierpijn! Vergeten flinke hakken aan te trekken, dus liep voor geen meter (hoge hakken = kleinere stapjes zetten = valt minder op dat je spierpijn hebt).

Dat had ik wel willen zien:p

He ga je nog reageren op ons mailgesprek??? Met name over de date? Welk dagdeel?

3 sets warming up met elk meer reps dan je werksets is zover ik weet heel gebruikelijk als warming up maar je moet uiteraard doen wat je eigen lichaam het fijnste vind :)

Over lunges:
Zoals in mijn log te zien heb ik vanmiddag na mijn squats maar weer eens 2 sets lunges gedaan en ik voel het nu al aan de buitenkant van mijn billen :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Of de pezen zijn de limit :(

• #5.712
Dat had ik wel willen zien:p

He ga je nog reageren op ons mailgesprek??? Met name over de date? Welk dagdeel?
:duh: *oeps* :p
Vanaf 18.00u, je mag kiezen tussen borst-biceps en schouders-triceps...
The mind is the limit hé..

Ga jij daten met DwarvenWarrior ???
Maar maar maar... :(
Weet je toch... heb je er nog over verteld, en uitgenodigd (maar jij wilde niet) ;)
3 sets warming up met elk meer reps dan je werksets is zover ik weet heel gebruikelijk als warming up maar je moet uiteraard doen wat je eigen lichaam het fijnste vind :)

Over lunges:
Zoals in mijn log te zien heb ik vanmiddag na mijn squats maar weer eens 2 sets lunges gedaan en ik voel het nu al aan de buitenkant van mijn billen :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Of de pezen zijn de limit :(
Pezen zijn idd wel limiet (samen met niet erg lange hamstrings...)
Ik kijk de volgende keer even.

Prio1 = squats, daarna komen de walking lunges wel weer....
Ace is jaloers! :p

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Net half uurtje fietsen heen (rustig aan, anders willen benen niet), uurtje poweryoga, socializen met een stel vrienden (en bak eten naar binnen werken) en half uurtje weer terug. Low-intensity, maar alles beter dan de auto pakken.

Waar kom ik net achter? Die suffe club met lessen heeft ook een zaaltje met ijzer (vrij squatrek, plek om te deadliften en allerlei ander spul) - en daar is mijn abo ook voor geldig! :D
Beter!!! :cheer:
(tent is open in weekend, mijn eigen gym niet)

Komt goed uit, kan ik iig overdag slapen.
Ik ga voor borst-biceps. Bij mij? Ik heb volgens mij nog een toegangskaart.

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Ace jaloers??? Waarop in gods naam.....?

• #5.714
Komt goed uit, kan ik iig overdag slapen.
Ik ga voor borst-biceps. Bij mij? Ik heb volgens mij nog een toegangskaart.

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Ace jaloers??? Waarop in gods naam.....?
Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat we bij jou gingen trainen :)
(werk is halverwege jouw en mijn huis op die dag...)

Ace en ik worden jaloers op elkaar als er met een ander wordt getraind :p

Ik ga lekker volgende week stiekem met Kaza trainen :thumbup:!!!! :p

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Shit, nou heb ik het toch verklapt :(

• #5.718

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Shit, nou heb ik het toch verklapt :(
:p

Ga je volgende week dan nog wel met mij trainen?
Schouders, of rug (wat jij wilt)... high reps DL dan wel, mag niet maxxen...

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

:roflol:

High reps DL doe ik niet aan mee, maar als jij dat graag wil doen... :thumbs:

• #5.720
High reps DL doe ik niet aan mee, maar als jij dat graag wil doen... :thumbs:
JOUW uitleg... uitputting grote rugspier, kleintjes aan het werk zetten?

alsof IK er verstand van heb...? ???

Maar je HOEFT niet rug met me te trainen, mogen ook schouders zijn, it's your call...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven