Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben gék op spruiten!Ow ik heb me vast vergist, was een andere dwarf die van spruiten hield
Wel ranzig om die pizza zo te zien.

Zó ontzettend gaaf! Ook al was er livestream K1 op de tv, en snapte de barman me niet (door de drukte). Staat lekker spul om op te trainen, en de kickbox / MMA training zag er stoer uit.
Die zooi ernaast is idd niet zo bekend in Nederland, pangafilet en aardappelen.

Aardappelen?!Die zooi ernaast is idd niet zo bekend in Nederland, pangafilet en aardappelen.
Tja, op de één of andere manier eet ik dat spul niet zo veel?
Ben ont-aardappeld sinds ik DBB kenZe is al helemaal ver-Amerikaanst in die twee weken![]()

Gaat zeker lekker!Het gaat hier allemaal erg lekker DW. Heb je bezoek aan het buitenland ook gelezen, moet echt fantastisch zijn geweest!
Vergelijk je progressie eens met toen je begon, je verschiet er echt van.![]()

Aardappelen?!
Tja, op de één of andere manier eet ik dat spul niet zo veel?
Ben ont-aardappeld sinds ik DBB ken
Gaat zeker lekker!
Zat pas te denken aan begin vorig jaar toen ik nét een tijdje aan het trainen was en er flink de balen van had dat ik bij de shoulderpresses 12kg DB's niet in positie kreeg... da's lang geleden!
(Laatst met Ace pakte ik relatief eenvoudig de 17,5kg!)

Dat gaat bij jou ook binnenkort gebeuren, is waarschijnlijk het moment dat je er achter komt dat je een schema ECHT om kunt gooien, en daardoor net een andere prikkel krijgt...Daar wil ik heel graag naar toe. Dat je een tijdje hebt getraind en kunt terugkijken en zien wat voor progressie je hebt gemaakt...niet alleen qua uiterlijk maar ook echt qua kracht
(Blijven hangen op hetzelfde gewicht wat je kunt pakken is voor mij echt een motivatiekiller)

Niet wat je zoekt? Wat zoek je my dear....?Ja, was gaaf!
Maar ga waarschijnlijk niet meer met haar doen...
(af en toe trainen (plyo ofzo) wel, maar ze kan niet bieden wat ik zoek)
Zal ik met je meekijken?Ja dat zal wel gaaf zijn geweest. Ik ga denk ik binnenkort eens kijken.
Was al een keer binnen geweest tijdens mijn werk, zag er allemaal prima uit.

Ik GA voor die 100kg, blessurevrij welteverstaan!Als ik jou enthousiaste verhaal hoor, denk ik dat als ik straks (ehh 2 weekjes al) een weekje in NL ben, ook een keertje bij FPA ga trainen (is aardig dicht in de buurt voor mij dan
)
Enne die 100kg deadlift ga jij echt wel een keer doen!
Gisa kan niet zoveel doen qua voeding, (bootcamp) training geven kan ze!

Ach, ik heb hoop voor de volgende training - en anders laat ik me gewoon dik motiveren om komend weekend te knallenHet gevoel van een slechte training ken ik helaas ook..
Ik zou het trouwens heel leuk vinden om samen te trainen..Ik kan de 28e,29e en 30e..

Baggertraining (honger gecombineerd met veel te lang in de auto zitten omdat half Nederland het gaspedaal kwijt is als er wat uit de lucht komt vallen)
Benchpress
12*15kg
12*25kg
10*30kg
6*32,5kg
3*35kg
Prut.
Flat DB press
25*7,5kg
25*7,5kg
Seated overhand cable row
15*25kg
15*25kg
15*25kg
15*25kg
Cable triceps pushdown
15*20kg
15*20kg
10*20kg+5*15kg
15*15kg
DB shrugs (2 sec. hold)
15*20kg
15*20kg
15*20kg
DB side raises (tegelijk)
15*5kg
15*5kg
15*5kg
BB complex
2*10 reps, excl. pushpress
---
Nog spierpijn in voorkant schouders / borst en flinke spierpijn in triceps werkt natuurlijk ook niet mee...
Volgende training beter.

USA was helemaal geweldig!aha - the girl on the road is back
leuk gehad meissie
en gelijk weer aan de gewichten
netjes![]()