Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.001
Ik lees een sterke training:)

DW denkt: jajaja blaat maar raak;)

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Wth? Waarom vind je het een lousy training dan?

Ik snap sowieso die mensen niet die in 3dubbel skipak trainen. Ik zou flauwvallen van oververhitting:eek:
Gevoel was er niet naar... heb gewichten verplaatst, maar niet lekker getraind...
Die prutser traint ook met een beentraining in een trui omdat je 'alleen met je benen bezig bent, en daar niet zo van zweet' - :eek: Whut?!
Ik krijg jou vrijdag nog wel mannetje!

:evilred:Zaterdag....be there!!!!

Training was ook 3x niks....
Zou een of andere prutser met me mee gaan trainen, is niet komen opdagen.

Mocht hij meelezen (denk het niet): JA, ik vind je een prutser.
(met iedere keer een andere smoes om je benen niet zwaar te trainen - en als je traint in een trui en niet zweet / warm word train je NIET hard, ook al zeg je van wel).

Gevoel was er niet naar... heb gewichten verplaatst, maar niet lekker getraind...
Die prutser traint ook met een beentraining in een trui omdat je 'alleen met je benen bezig bent, en daar niet zo van zweet' - :eek: Whut?!

Een heleboel keer :roflol: :D

En die trainingen heb je wel eens, pas als je het opschrijft bedenk je je dat je het niet eens onaardig gedaan hebt ;)

• #6.005
Absoluut! Zou de mogelijkheid om me te laten afbeulen door jou niet willen missen!
Een heleboel keer :roflol: :D

En die trainingen heb je wel eens, pas als je het opschrijft bedenk je je dat je het niet eens onaardig gedaan hebt ;)
Spierpijjn gaat al lekker, vandaag maar iets hogere hakken aangedaan (valt het niet zo op). Misschien was het ook wel een aardige training.... :o

Jij treft het ook wel met mensen die hun afspraken niet nakomen...:o
Ik had er gister ook één die niet kwam opdagen (wel voor iets anders). De lulbehanger...

Laatst bewerkt:
Dat kan zo in het citaten van verstandlozentopic :D

Langer rusten is automatisch geen hoge intensiteit.... daar ben ik niet zo goed in :rolleyes:

Ik vind wat meer reps trouwens wel prettiger aanvoelen...

In mijn ogen is de intensiteit het aantal kg of snelheid. Juist bij een hele hoge intensiteit, kan een langere pauze i.v.m. het herstellen van energiesystemen (vaak niet voor 100%, maar goed), best effectief zijn.

Ik doe nooit leg curl/leg extension/leg press, dus ik zou ook niet kunnen zeggen of het een goeie training is. :o :p Ik vind je squat in ieder geval wel goed gaan!

En irritant dat diegene niet kwam opdagen, was het een DBB'er?

• #6.010
Jij treft het ook wel met mensen die hun afspraken niet nakomen...:o
Ik had er gister ook één die niet kwam opdagen (wel voor iets anders). De lulbehanger...
ik trek ze aan geloof ik :o
DBB'ers zijn beter in afspraken nakomen merk ik.
Dat kan zo in het citaten van verstandlozentopic :D
zat er al aan te denken ;)
ben met vakanties abo's nog een beetje kwijt...
In mijn ogen is de intensiteit het aantal kg of snelheid. Juist bij een hele hoge intensiteit, kan een langere pauze i.v.m. het herstellen van energiesystemen (vaak niet voor 100%, maar goed), best effectief zijn.
je hebt gel!ik, maar weet niet beter te omschrijven - hoge intensiteit is wat mij betreft doorgaan ipv lang stilstaan
Ik doe nooit leg curl/leg extension/leg press, dus ik zou ook niet kunnen zeggen of het een goeie training is. :o :p Ik vind je squat in ieder geval wel goed gaan!

En irritant dat diegene niet kwam opdagen, was het een DBB'er?
volgens mij geen DBB'er...
ik had eigenlijk ECHT willen reppen op die 50kg...

Ik heb er zin in.....hoop dat de weersvoorspellingen het niet verzieken.....

• #6.014
Ik heb er zin in.....hoop dat de weersvoorspellingen het niet verzieken.....
Weer of geen weer: ik kom een afbeulsessie halen!
(omg - wat roep ik nu?!)

Nog enige kans dat het gezellig wordt? *pretty much please*
:engel:
Toen ik dat vorige keer deed staarden ze me alleen maar nog meer aan, hopen dat het bij jou beter uitpakt :o
:roflol:

Ben niet raar aangekeken vanwege die hakken.
Vraag maar aan Ace hoe ik op die hakken loop (bijna 10cm)...

Laatst bewerkt:
Goed lopen op hoge hakken is een sport op zich:)

Weer of geen weer: ik kom een afbeulsessie halen!
(omg - wat roep ik nu?!)

Nog enige kans dat het gezellig wordt? *pretty much please*
:engel:

:roflol:

Ben niet raar aangekeken vanwege die hakken.
Vraag maar aan Ace hoe ik op die hakken loop (bijna 10cm)...

Uiteraard word het gezellig:D leave that over 2 me:cool:..expresso voor jou/ jullie capucinno for me:p

Lijkt wel een chatroom hiero DwarvenWarrior! haha

• #6.019
Uiteraard word het gezellig:D leave that over 2 me:cool:..expresso voor jou/ jullie capucinno for me:p
:D Espresso 4 me!
Ace komt niet, is druk (met ziek zijn...)
Lijkt wel een chatroom hiero DwarvenWarrior! haha
progressie maken is veel meer dan in de sportschool gewichten verplaatsen ;)

ik geloof dat op weinig andere plaatsen zoveel trainingsdates worden gemaakt als in mijn log... :eyebrow:

Hoevaak per week train je eigenlijk DW?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven