XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
MOcht je het halen die 100 geef even een gil, dat wil ik dan wel zien :D

• Topic Starter Topic Starter
Zonet wezen hardlopen - ging wel aardig.. (niet laaiend enthousiast)
Een paar keer steken / kramp rond m'n maag gehad, dat loopt niet echt lekker. Toch was ik al ruim een uur klaar met eten... raar...

hoe is het met je enkel?

Eten

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel

Tussendoor:
50 gram brinta
20 gram whey delicious cocos

Lunch:
salade
2 boterhammen
35,00 gram filet americain
maïssoep

Tussendoor:
1 boterham
2 eieren
3 plakjes bacon

Diner:
Risotto met kip, broccoli en champignons

--- Rondje hardlopen ---

Last meal:
Whey delicious kokos
NightProtein

Crisis in huis: de havermout is op! Morgen brinta :(

brinta is veel lekkerder ;)

Ik kan voorzichtig squatten (thuis zonder gewicht geprobeerd), en met hardlopen heb ik ook nauwelijks last. Voel als ik 'm oprek dat hij niet 'normaal' is...

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

...maar vult minder...

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Morgen schouders & triceps: suggesties wat ik absoluut moet doen?
Trainer is er morgen niet, en ben op zoek naar een schematje voor morgen.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ik ga trouwens naar bedje toe nu: kleine meisjes hebben veel slaap nodig (en morgen gaat de wekker wederom om 5.30u) - gelukkig maar een halve dag, maar wel nog een presentatie te geven...

Ik kan voorzichtig squatten (thuis zonder gewicht geprobeerd), en met hardlopen heb ik ook nauwelijks last. Voel als ik 'm oprek dat hij niet 'normaal' is...

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

...maar vult minder...

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Morgen schouders & triceps: suggesties wat ik absoluut moet doen? Trainer is er morgen niet, en ben op zoek naar een schematje voor morgen.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ik ga trouwens naar bedje toe nu: kleine meisjes hebben veel slaap nodig (en morgen gaat de wekker wederom om 5.30u) - gelukkig maar een halve dag, maar wel nog een presentatie te geven...

Voor buffe schouders ga je uiteraard even: neckpress, side/front raises uitvoeren en voor triceps: Skull-crushers!

Wat ik persoonlijk liever bij schouders zou trainen = Lats + traps!

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

...maar vult minder...

Morgen schouders & triceps: suggesties wat ik absoluut moet doen? Trainer is er morgen niet, en ben op zoek naar een schematje voor morgen.

Voor buffe schouders ga je uiteraard even: neckpress, side/front raises uitvoeren en voor triceps: Skull-crushers!

(Wat ik persoonlijk liever bij schouders zou trainen = Lats + traps!)

traps zou ik bij rug pakken ;)

must do : MP, Overhead press, db shoulder press, latheral side raises, sowieso 1 van de eerste 3 ;)

Thnx both - ik ga vanmiddag even kijken wat ik op de planning zet, en gooi het wel even online... hopelijk is een van jullie dan online :engel:

Voeding van gisteren ziet er goed uit! Havermout die op is kan niet hé!:D

Deze middag trainen?:) Ik ga zometeen knallen!

Ben nu net thuis, gym is pas vanaf 15.30u open ('s middags dicht: hoe verzinnen ze het)...
Geeft me wel even de kans een nieuwe telefoon, havermout en brintacrackers te halen (eens kijken of dat wat is).
Ik moet trouwens ook nog 'even' en schema voor vanmiddag maken...

prio's dwarf!

wat voor telefoon ga je halen?

prio's dwarf!

wat voor telefoon ga je halen?

Waar denk je dat ik mee bezig ben?! Schema natuurlijk ;)
werktijd of niet :p

Nokia 6300 (bruin) - en m'n abo een jaartje goedkoop verlengen. Over iets minder dan een jaar krijg ik weer geld van m'n werk voor een fancy telefoon, dan wil ik iets als een E75. No other than Nokia!

apple all you need :D , of lijk ik nu op zon smerige fanboy :P

nee gewoon aan het chillen...over half uurtje heb ik weekend.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven