Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat voor werk doe je eigenlijk

Als het aan mij lag elke dag... maar dat trekt m'n lijf niet.
4x per week, enigzins afhankelijk van afspraken 's avonds (werk en dergelijke).
Elke dag trainen zou moeten kunnen als je het juist aanpakt (half uurtje trainen en pleite, niet elke training max willen) en conditioneert.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Consultancy

(i.e.: in je leasebak naar klant rijden en daar de de hele dag met je reet op een bureaustoel zitten... af en toe een vergadering)
Welke tak van consultancy? (management, engineering etc.)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.025
Elke dag trainen zou moeten kunnen als je het juist aanpakt (half uurtje trainen en pleite, niet elke training max willen) en conditioneert.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Welke tak van consultancy? (management, engineering etc.)

Ik doe graag teveel... ;)

IT.

• #6.026
Net terug van etentje met vriendlief, ik vond dat ik wat te vieren heb!

Vandaag "afbeul"-training gehad... ik kon eigenlijk wel ietsje meer kapot ;)

:cheer: :D :cheer:
DW heeft een begeleidster!

Vertel es wat meer over vandaag!? :D

Gaat Maaike je begeleiden? En het wordt een beetje een uitgekauwde vraag, maar: word je begeleid voor een wedstrijd, of gewoon om in (wedstrijd)shape te komen?

Net terug van etentje met vriendlief, ik vond dat ik wat te vieren heb!

Vandaag "afbeul"-training gehad... ik kon eigenlijk wel ietsje meer kapot ;)

:cheer: :D :cheer:
DW heeft een begeleidster!

Dat komt.....eerst gewoontes afleren:P..Je hebt mij in ieder geval wel wakker gehouden;)....Erug gezellig met je..en ook de groeten van manlief:D
Hoop dat je lekker gegeten hebt;)

• #6.029
Vertel es wat meer over vandaag!? :D

Gaat Maaike je begeleiden? En het wordt een beetje een uitgekauwde vraag, maar: word je begeleid voor een wedstrijd, of gewoon om in (wedstrijd)shape te komen?
zoals eerder vermeld vinden verschillende mensendat ik het podiumop zou moeten, maar ik moet het eerst maar eens zien... wil een BF-fysiek, en ga daar 200procent voor aan de slag, mochten er wedstrijden komen dan meld ik dat tegen die tijd wel. voorlopig komt mijn lijf niet in de buurt van een dergelijk fysiek...
Dat komt.....eerst gewoontes afleren:P..Je hebt mij in ieder geval wel wakker gehouden;)....Erug gezellig met je..en ook de groeten van manlief:D
Hoop dat je lekker gegeten hebt;)
je weet alvast dat ik tot meer in staat ben ;)
al heb ik nu wel gruwelijk vermoeide benen... gingen lopend naar restaurant...
vond het ook beregezellig, maandag ga ik met de hele handel beginnen (eten en trainen).
ook de groeten van mijn vriendje! (leuke vent heb jij trouwens, lekker down to earth ook, houd ik wel van)

verslag morgen.

Begeleid worden door miss M, a dream come true :D

Klinkt veelbelovend en uitdagend, serieus aan de slag dus met drillseargent :whip:

Ik kijk nu pas naar de pics van Maaike en zo te zien valt er heel veel van haar te leren :eek:

Hoe sta je er nu bij DW? Staan er recente pics in je log of ga je die nog maken en posten om de progressie onder bevel van Maaike vast te leggen?

Oeh herkenbaar. Dan werkt het ook niet om elke dag netjes een half uur te trainen, denk ik. Als ik train, wil ik toch tot de max gaan, of zeg maar behalen wat ik mezelf als doel heb gesteld, als je dat vaker dan 4x per week doet ben je binnen no time overtrained denk ik:p

---------- Toegevoegd om 04:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:48 ----------

En begrijp ik het goed dat Maaike je gaat begeleiden?

Nice:)

Hoe heb je tot zover getraind eigenlijk, alleen, of met iemand anders of..? (ja ik ga dus niet 300 pagina's log doorlezen he;) )

• #6.033
Begeleid worden door miss M, a dream come true :D
Idd!
Kwam ik vorig jaar nog speciaal om haar op de foto te zetten naar den haag... ondertussen samen getraind en blijkt dat we heel erg op 1 lijn zitten. :D
Klinkt veelbelovend en uitdagend, serieus aan de slag dus met drillseargent :whip:

Ik kijk nu pas naar de pics van Maaike en zo te zien valt er heel veel van haar te leren :eek:

Hoe sta je er nu bij DW? Staan er recente pics in je log of ga je die nog maken en posten om de progressie onder bevel van Maaike vast te leggen?
Ik wil ook serieus aan de slag ;)
Nu ik al zoveel bereikt heb, wil ik ook eens echt diep gaan... zie voorbeeld in de BF-klasse. Recente pics heb ik niet echt, is ook niet heel veel veranderd na d contest.
misschien binnenkort eens wat pics schieten.
Oeh herkenbaar. Dan werkt het ook niet om elke dag netjes een half uur te trainen, denk ik. Als ik train, wil ik toch tot de max gaan, of zeg maar behalen wat ik mezelf als doel heb gesteld, als je dat vaker dan 4x per week doet ben je binnen no time overtrained denk ik:p

---------- Toegevoegd om 04:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:48 ----------

En begrijp ik het goed dat Maaike je gaat begeleiden?

Nice:)

Hoe heb je tot zover getraind eigenlijk, alleen, of met iemand anders of..? (ja ik ga dus niet 300 pagina's log doorlezen he;) )
voordeel is dat ik nu een schema heb dat ik moet volgen, en me daar dus aan houd. omdat ik niet beter wist heb ik al die tijd getraind op kracht (en dat gaat me best lekker af geloof ik) en vaak met dezelfde repranges. ik train altijd alleen, op de een of andere manier trek ik bij mijn eigen sportschool mensen aan die hun gemaakte afspraken niet nakomen... (ofwel: ze komen niet opdagen). wel ga ik graag met verschillende mensen door het land trainen, kunnen we wat van elkaar leren.

Heel gaaf. :thumb:
Ben benieuwt hoe Maaike het aan wil pakken. Mag je daar over posten in je logboek?

• #6.035
kort verslag van gisteren:
afgesproken bij sportschool, lekkere basic tent met veel technogym apparatuur. na inleidend geklets (oh, daar ben ik goed in!) over oa eetschema en manier van trainen ben ik opgemeten met meetlint. 31cm biceps (die heb ik onthouden) en flinke kuiten...
daarna met weinig gewicht en met beweging van voeten op legextensionapparaat gezeten: zwaar!! maaike kan het iig mooi voordoen: bij haar zie je goed de verschillende spiergroepen bewegen :D
Rekken, en dat is nog wel een puntje bij me... :rolleyes:
vervolgens mij meest gehate apparaat: smithmachine, voor een squatvariant: doorgaan met doodgaan, gevolgd door lunges die ik eigenlijk best goed kon hebbe :cool:
3 schouderoefeningen (altijd leuk!) in supersetvorm (geloof dat dat zo heet), wat triceps (kabelwerk), hyperextensions en buikspieren (viel reuze mee eigenlijk) en een poging tot optrekken (niet raar dat dat zelfstandig niet meer lukte).
kracht en spierconditie viel blijkbaar mee :D

Daarna koffie en een hoop info uitwisselen, en vastgelegd dat Maaike me gaat begeleiden.
DW heeft er zin in !

• #6.037
Heel gaaf. :thumb:
Ben benieuwt hoe Maaike het aan wil pakken. Mag je daar over posten in je logboek?
Ik zat net aan jou te denken! :kiss:
volledig eetschema ga ik hier niet posten, maar wil het best mondeling doorspreken wanneer iemand meer wil weten - zoiets is toch heel persoonlijk hoe je er op reageert. verder ga ik de koemende tijd weer aan de dropsets, trainingen kun je vanaf morgen in mijn log lezen...

Krijg ik nog een herkansi8g bij je? heb training tegoed :p
...en heb wat dingen gisteren gehoord die voor jou ook interessant zijn.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

:woot:

Heb je daar serieus wel eens aan getwijfeld? .. ik niet. ;)
Ik squat niet bijzonder veel (al zeg ik het zelf) en ben niet heel lang bezig... :o

Squat hoeft trouwens niet hoger (in principe) :cheer:

Vanzelfsprekend gaan wij nog daten dit jaar. :p
Ben benieuwt! :kiss:

Heb je trouwens geen last gehad van het weer gisteren richting Maaike?

Wens je veel succes met de begeleiding :D
Go get them girl :thumbs:

• #6.040
Vanzelfsprekend gaan wij nog daten dit jaar. :p
Ben benieuwt! :kiss:

Heb je trouwens geen last gehad van het weer gisteren richting Maaike?
dit jaar! :D :cheer:

weer (en wegen) viel mee, is ten slotte ook niet heel ver - klein stukje snelweg en dat was goed gestrooid.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven