MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Had jij nou een tijd geleden rack pulls er in zitten? Heb het gister eens gedaan, voel hem veel meer in mijn onderrug (wat ook de bedoeling was).

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.064
Ik niet helemaal begrijpen;)

2 dumbbells zijn 2 dumbbells..(bankdrukken en cable fly zie ik wel verschil in:))...Als ik naar DW kijk, kan ik het moeilijk begrijpen dat je een schouderpress met 17,5kg doet en en een benchpress en incline press met minder of hetzelfde gewicht..(en bovendien ervan uitgaande dat je voor een barbelloefening toch zeker 10kg erbij mag rekenen).

Niet dat ik het niet geloof, maar de verhouding schouder-borstspieren klopt dan toch niet helemaal.

Benchpress met 17,5 kg vind ik trouwens wel super (dat is een compliment:D)

ik ga vandaag trainen en dan zal ik eens kijken hoeveel ik bankdruk met db's... uit m'n hoofd staat dat vandaag op de planning (niet zeker, net wakker)

No way, je houd je aan je normale gewichten om te beginnen.:mad:
Volgende training nemen we em mee en kijk ik naar je techniek, voor nu geen krachtmetingen.
S6....en ja ik lees mee:rolleyes::D

Dan maar wat oude stats ;)
Ik bedoelde ook eigenlijk eens zien wat ik 'normaal' druk, geen extra gewicht voor mij voorlopig :engel:
Ben benieuwd naar je eerste training vandaag DW. Veel succes!
Geef me 3 tellen om 'm te posten!
En dat hoort ook zo!
Had jij nou een tijd geleden rack pulls er in zitten? Heb het gister eens gedaan, voel hem veel meer in mijn onderrug (wat ook de bedoeling was).
Ja, ik vind ze heerlijk! Onderste deel lift is minder sterk bij me, dus kon stukken zwaarder met rack pulls! (deed het ter afwisseling)
Lekker deadliften / rackpullen zit er nu niet in... :sad:
damn - onze dwarf word in een keurslijfje geduwd
ik ben benieuwd of zij zich hieraan gaat overgeven

sterkte meissie ;)
Ja natuurlijk doe ik dat! Hoe strakker je een doel voor ogen hebt, hoe harder je er voor aan de slag gaat ;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Vol schaamte beken ik trouwens dat ik de groente in mijn pre-wo meal niet eens op kreeg.. (vlees gaf al moeite, maar dat was een kwestie van proppen... kon het niet nog een dag bewaren...)

Straftraining van Maaike -> 500 reps drop setjes squatten met minimale rust. :fu:

• #6.067
Chin up
1x
0x
Bagger

Brede row
14*25kg
12*30kg

Incline BP
12*20kg
10*25kg
10*30kg

8*35 - 8*30 - 8*25
4*35 - 5*30 - 8*25

DB Press
12*10kg

8*12,5 - 8*10 - 8*7,5
8*12,5 - 5*10 - 6*7,5

Flying motion
12*3kg

8*7,5 - 8*5 - 8*3
8*7,5 - 8*5 - 8*3

Cable crossover
10*10kg

8*15 - 8*10 - 8*5
8*15 - 8*10 - 8*5

Legextension (met draaibeweging)
10*10kg
10*15kg
10*20kg

8*25 - 8*20 - 8*15
8*30 - 8*25 - 8*20

Squat (smith) (totaalgewicht)
8*5kg

5*10 - 7*5 - 8*0
4*10 - 6*5 - 8*0

Legpress (horizontaal)
12*70kg
10*90kg

8*100 - 8*90 - 8*80
8*100 - 8*90 - 8*80

Totale trainingstijd: 90 min.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Ojee..dat heeft consequenties!:whip:
Morgen weer een dag...
Straftraining van Maaike -> 500 reps drop setjes squatten met minimale rust. :fu:
Ga jij zelf maar eens dropsetten!

Incline BP
12*20kg
10*25kg
10*30kg

...

Squat (smith) (totaalgewicht)
8*5kg

5*10 - 7*5 - 8*0
4*10 - 6*5 - 8*0

Nice ICBP!

Maaruh, smith totaal gewicht? .. Ik kan me herinneren dat die stang in de smith bij jullie wel minstens 20kg woog (als het geen 30 was). Hoe kun je dan met 5kg squatten en zelfs met 0?

• #6.069
Nice ICBP!

Maaruh, smith totaal gewicht? .. Ik kan me herinneren dat die stang in de smith bij jullie wel minstens 20kg woog (als het geen 30 was). Hoe kun je dan met 5kg squatten en zelfs met 0?

Thnx!
Omdat ik niet weet wat dat kreng weegt heb ik alleen het gewicht genoteerd dat ik er aan heb gehangen.

• #6.071
Volume komt ook alleen maar omdat ik opwarmsetjes er bij heb gezet... de training zelf is alleen de dropsets ;)

Erg mooi!!!! Hoe ging t met de verzuring? Het eten gaat wennen een kwestie van tijd......En uiteraard heb ik er geen problemen mee dat ze haar trainingen logt. Lekker slapen :D

aah kijk je bent haar begeleidster hahaha nu snap ik jou reactie..

Trainen jullie nu wekelijks samen en wat zijn de ingrijpendste veranderingen qua dieet?

• #6.078
Erg mooi!!!! Hoe ging t met de verzuring? Het eten gaat wennen een kwestie van tijd......En uiteraard heb ik er geen problemen mee dat ze haar trainingen logt. Lekker slapen :D
verzuring na 1e dropsets ging wel... maar 2e te erg om meer reps te maken...
Eten is wennen dat maaltijden later op de dag meer vullen... ik ben wel van een stevig ontbijt ;)
aah kijk je bent haar begeleidster hahaha nu snap ik jou reactie..
meid met verstand van zaken :D
Niet alleen daarom hoor, maar om de onderbouwing van de verschillende trainingsprincipes ;)
kan ik ook nog een hoop van leren...
Trainen jullie nu wekelijks samen en wat zijn de ingrijpendste veranderingen qua dieet?
wekelijks helaas niet, eerder maandelijks...
qua deet eet ik meer kcal dan ik deed, aandeel vlees is wat hoger en ook ietsje meer kh. ook vullen de maaltijden later op de dag veel meer... moet ik nog aan wennen (ontbijt mag van mij eigenlijk wel 3x zo zwaar...)

Een paar opwarmsetjes met 10 herhalingen op 60%+ van je 1RM is op zichzelf ook al effectief. :)

• #6.080
Een paar opwarmsetjes met 10 herhalingen op 60%+ van je 1RM is op zichzelf ook al effectief. :)
in theorie wel ja... in praktijk moest ik er echt even in komen, en aangezien ik sommige oefeningen met een wat andere uitvoering doe dan ik gewend was moest ik echt even zoeken hoe hoog het eerste dropsetje zou zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven