XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.041
Wens je veel succes met de begeleiding :D
Go get them girl :thumbs:
thnx!
Hard werken: me like!

Voordeel is dat het nu onder toeziend oog is van iemand die weet waar ze het over heeft, en mij monitort (dus geen algemene dbb-adviezen), iedereen reageert toch anders op eet- en trainschema's.

Cool hoor! Ik ben benieuwd naar je trainingen en voeding en uiteraard het resultaat :D Succes!

thnx!

Voordeel is dat het nu onder toeziend oog is van iemand die weet waar ze het over heeft, en mij monitort (dus geen algemene dbb-adviezen), iedereen reageert toch anders op eet- en trainschema's.

Dit klopt helemaal en te zien aan Maaike heeft ze veel ervaring met wedstrijden en daarom ook wat er omheen moet gebeuren.

Ben benieuwd wat de aankomende tijd je gaat gebeuren, je hebt de inzet en doorzettingsvermogen al genoeg dus zal goed komen :D

thnx!

verstandig besluit vind - alle adviezen ten goede natuurlijk - er zitten vaak mindere bij dan goeie - en als zij er verstand van heeft dan is de keuze snel gemaakt

ik ga nu effe slecht eten - rijst/bonen en lekker veel vlees :meal:

• #6.046
verstandig besluit vind - alle adviezen ten goede natuurlijk - er zitten vaak mindere bij dan goeie - en als zij er verstand van heeft dan is de keuze snel gemaakt

ik ga nu effe slecht eten - rijst/bonen en lekker veel vlees :meal:
Ik kan met enige opluchting zeggen dat ik een eetschema heb met veel goede maaltijden - verheug me er nu al op! :D
(na 2 weken amerika ben ik BLIJ weer de gezonde toer op te gaan, en nu helemaal)
Volgens mij heb ik een vergadering gemist. :scratch:
Ik heb dezelfde vergadering gemist ;)

Precies wat ik ook dacht :P

Als het babi pangang oid is kan ik het me enigszins voorstellen...

Als ik het goed het gelezen een paar dagen geleden, doe jij de schouderpress met 2x 17,5 dumbbells...Dus je schouders zijn sterker dan je borstspieren???..

• #6.050
Als ik het goed het gelezen een paar dagen geleden, doe jij de schouderpress met 2x 17,5 dumbbells...Dus je schouders zijn sterker dan je borstspieren???..

Het is genuanceerder: de vergelijking ging nl. met benchpress, en die doe ik erg weinig..
En zou best kunnen dat schouders beter ontwikkeld zijn dan borst.
Decline BP heb ik ook flink zwaarder gepakt ong. een jaar geleden (toen ik meer eten binnen kreeg) (60kg).

Spijtig genoeg heeft dit niet met kracht te maken maar met de oefening.

Ik doe momenteel topdrukken 75 kg, maar op cablefly's toch echt niet laat staan met de db's...;)

Ik niet helemaal begrijpen;)

2 dumbbells zijn 2 dumbbells..(bankdrukken en cable fly zie ik wel verschil in:))...Als ik naar DW kijk, kan ik het moeilijk begrijpen dat je een schouderpress met 17,5kg doet en en een benchpress en incline press met minder of hetzelfde gewicht..(en bovendien ervan uitgaande dat je voor een barbelloefening toch zeker 10kg erbij mag rekenen).

Niet dat ik het niet geloof, maar de verhouding schouder-borstspieren klopt dan toch niet helemaal.

Benchpress met 17,5 kg vind ik trouwens wel super (dat is een compliment:D)

2 dumbbells zijn 2 dumbbells..(bankdrukken en cable fly zie ik wel verschil in:))...Als ik naar DW kijk, kan ik het moeilijk begrijpen dat je een schouderpress met 17,5kg doet en en een benchpress en incline press met minder of hetzelfde gewicht..(en bovendien ervan uitgaande dat je voor een barbelloefening toch zeker 10kg erbij mag rekenen).

Niet dat ik het niet geloof, maar de verhouding schouder-borstspieren klopt dan toch niet helemaal.

Dan snap ik t ook niet meer??? solly:p

Mooi Dwarvy! ben benieuwd hoe je de komende tijd vorderd met je nieuwe begeleiding! Zal wel lekker motiverd zijn zo;n nieuwe uitdaging.

succes

• #6.058

ik ga vandaag trainen en dan zal ik eens kijken hoeveel ik bankdruk met db's... uit m'n hoofd staat dat vandaag op de planning (niet zeker, net wakker)

---------- Toegevoegd om 06:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:59 ----------

Mooi Dwarvy! ben benieuwd hoe je de komende tijd vorderd met je nieuwe begeleiding! Zal wel lekker motiverd zijn zo;n nieuwe uitdaging.

succes
ik heb geleerd kleine successen te vieren, en reken er maar op dat ik jullie mee laat vieren! ;)

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:00 ----------

oh, en even wat anders: gisteren boodschappen gehaald en dingen klaar gezet: heb nou al zin in mijn dagje eten!!

ik ga vandaag trainen en dan zal ik eens kijken hoeveel ik bankdruk met db's... uit m'n hoofd staat dat vandaag op de planning (niet zeker, net wakker)

No way, je houd je aan je normale gewichten om te beginnen.:mad:
Volgende training nemen we em mee en kijk ik naar je techniek, voor nu geen krachtmetingen.
S6....en ja ik lees mee:rolleyes::D

Ben benieuwd naar je eerste training vandaag DW. Veel succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven