Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoeveel chin-ups denk nu te halen? Vanaf dat je er 2-3 kan zou ik er eens 2,5kg bijdoen en zien wat dat geeft, daarna kan je denk ik wat meer reps met je BW. :)

Gewoon zeggen HUP! gewicht erbij en trekken maar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.082
Hoeveel chin-ups denk nu te halen? Vanaf dat je er 2-3 kan zou ik er eens 2,5kg bijdoen en zien wat dat geeft, daarna kan je denk ik wat meer reps met je BW. :)

Gewoon zeggen HUP! gewicht erbij en trekken maar!
ik kon er 3, maar dat viel gisteren tegen :mad:

ik hoor wel wat maaike van je idee vindt...

Dat ken ik, oh nee foutje. Dat kende ik :D Gewoon doorzetten DW!

Leuke training. Lekker die dropsetjes?

Lekkere volumes meid, 90 min.. nice:D

Chin ups komt goed en doozettingsvermogen heb jij uitgevonden toch! hoppa.

• #6.088
Leuke training. Lekker die dropsetjes?
heerlijk, de boel brandt en ik ga kapot... :D
Lekkere volumes meid, 90 min.. nice:D

Chin ups komt goed en doozettingsvermogen heb jij uitgevonden toch! hoppa.
doorzettingsvermogen misschien wel, maar mis een stukje geduld... of heb jij die wat in de aanbieding? :p

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

ben toch benieuwd wat de mannelijke loglezers er van vinden: gisteren sprak ik die prutser weer in de sportschool (die ik zou leren squatten) en hij was het VERGETEN!!!
onbeperkt naar een meid d'r kont gaan kijken en haar dingen uit laten leggen VERGEET je?!
???

Ik begrijp het iig niet... klinkt alsof een lekkere gozer je een MP gaat uitleggen terwijl hij geen shirt aan heeft... dat zou ik ook niet vergeten! :p

Geduld hebben sux :p
Merk dat ik nu ik 3x per week train met minimaal 1 rustdag, het al te snel begint te kriebelen :(

Geduld heb ik genoeg, mag je wel een beetje van hebben meid.

En, nee is niet normaal dat een kerel dat vergeet, kan te maken hebben met zijn coïtusuele geaardheid of je hebt heel veel haar op je kont.....:D

Maandag a.s. is mijn squat, bench en deadlift dag en volgens mij niet de bedoeling dat er shirtless getraind wordt... sorry :p

• #6.093
in de gym zit er een sportbroek om m'n kont... dus dat kan het niet zijn...
verder valt 'ie wel op vrouwen...

laten we het er op houden dat het een rasechte prutser is?

Ja ben ik mee eens, prutser it is!

Ik denk dat ik trouwens wel kan die dag :)

beiden shirt aanhouden dan?
ik moet wel aan de dropsets btw...
Ik zit aan de 5x3 dus heb genoeg tijd te spotten/aangeven gewichten, komt goed.

Maandag a.s. onder voorbehoud, even mijn vriendin vragen of ik geen afspraak vergeten ben oid maar 90% zeker dat ik kan :D

Ik zou wel willen trainen met jullie, dropsets zijn heerlijk!

Dat idee over de chin-ups heeft mij geholpen, ik ben er goed meer vooruitgegaan, nu lijk ik weer wat vast te zitten, maarja ik stijg nog steeds elke week in gewicht dus wordt het steeds zwaarder voor me... :)

• #6.100
Ik zit aan de 5x3 dus heb genoeg tijd te spotten/aangeven gewichten, komt goed.

Maandag a.s. onder voorbehoud, even mijn vriendin vragen of ik geen afspraak vergeten ben oid maar 90% zeker dat ik kan :D
mijn vriendje wil nog steeds niet mee... :sad:
spotten is mooi :)
Ik zou wel willen trainen met jullie, dropsets zijn heerlijk!

Dat idee over de chin-ups heeft mij geholpen, ik ben er goed meer vooruitgegaan, nu lijk ik weer wat vast te zitten, maarja ik stijg nog steeds elke week in gewicht dus wordt het steeds zwaarder voor me... :)
maandag amsterdam, schikt dat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven