Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kon er 3, maar dat viel gisteren tegenHoeveel chin-ups denk nu te halen? Vanaf dat je er 2-3 kan zou ik er eens 2,5kg bijdoen en zien wat dat geeft, daarna kan je denk ik wat meer reps met je BW.
Gewoon zeggen HUP! gewicht erbij en trekken maar!

doorzetten is iets wat wel moet lukken...Dat ken ik, oh nee foutje. Dat kende ikGewoon doorzetten DW!

Daar weet ik alles van...heerlijk, de boel brandt en ik ga kapot...

doorzettingsvermogen misschien wel, maar mis een stukje geduld... of heb jij die wat in de aanbieding?Lekkere volumes meid, 90 min.. nice
Chin ups komt goed en doozettingsvermogen heb jij uitgevonden toch! hoppa.

ik ga aan de dagen trainen gevolgd door 1 dag rust...Geduld hebben sux
Merk dat ik nu ik 3x per week train met minimaal 1 rustdag, het al te snel begint te kriebelen![]()
beiden shirt aanhouden dan?Maandag a.s. is mijn squat, bench en deadlift dag en volgens mij niet de bedoeling dat er shirtless getraind wordt... sorry![]()

Ik zit aan de 5x3 dus heb genoeg tijd te spotten/aangeven gewichten, komt goed.beiden shirt aanhouden dan?
ik moet wel aan de dropsets btw...

mijn vriendje wil nog steeds niet mee...Ik zit aan de 5x3 dus heb genoeg tijd te spotten/aangeven gewichten, komt goed.
Maandag a.s. onder voorbehoud, even mijn vriendin vragen of ik geen afspraak vergeten ben oid maar 90% zeker dat ik kan![]()

maandag amsterdam, schikt dat?Ik zou wel willen trainen met jullie, dropsets zijn heerlijk!
Dat idee over de chin-ups heeft mij geholpen, ik ben er goed meer vooruitgegaan, nu lijk ik weer wat vast te zitten, maarja ik stijg nog steeds elke week in gewicht dus wordt het steeds zwaarder voor me...![]()