Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het maar 1 keer gedaan in mijn gym en dat was omdat mijn shirt erg schuurde icm de cable rows maar aangezien mijn gym een hoge fitness-uitstraling heeft klopte het niet helemaal

Het is dat het amsterdam is anders wou ik ook keer meetrainen
Wel apart dat DW een Monstrous Giant is
J/k![]()

zelfde opmerking als vorige keer: als jij 'm uittrekt doe ik het ook

geef maar door waar je woont, reis voor werk hele land door...Het is dat het amsterdam is anders wou ik ook keer meetrainen
Wel apart dat DW een Monstrous Giant is
J/k![]()

ik mag niet deadliften op dit moment (staat niet in schema), en train niet met anderen voor mijn eigen ego op te krikken...Nee joh straks sta ik voor lul
Word ik eruit gedeadlift door een chick, dat kan natuurlijk niet he![]()
wanneer kom je weer naar mijn gym om je shirt uit te trekken dan?In mijn eigen gym heb ik een reputatie, dus daar hou ik hem maar aan.![]()
Als ik nu in NL zou wonen en dichtbij A'dam, ja.

trein pakken of ouders lief aankijken

heerlijk, de boel brandt en ik ga kapot...
doorzettingsvermogen misschien wel, maar mis een stukje geduld... of heb jij die wat in de aanbieding?
---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------
ben toch benieuwd wat de mannelijke loglezers er van vinden: gisteren sprak ik die prutser weer in de sportschool (die ik zou leren squatten) en hij was het VERGETEN!!!
onbeperkt naar een meid d'r kont gaan kijken en haar dingen uit laten leggen VERGEET je?!
Ik begrijp het iig niet... klinkt alsof een lekkere gozer je een MP gaat uitleggen terwijl hij geen shirt aan heeft... dat zou ik ook niet vergeten!![]()
Tja... euhm.... *oeps, betrapt!*

Heb 'm duidelijk gemaakt dat zijn type persoon de reden is dat ik alleen maar train met mijn paarse vriendje... m'n iPod.Haha, toch ergens wel komisch (dat soort figuren).
Je hebt hem toch wel flink op zijn donder gegeven?

Tja... euhm.... *oeps, betrapt!*
Heb 'm duidelijk gemaakt dat zijn type persoon de reden is dat ik alleen maar train met mijn paarse vriendje... m'n iPod.![]()

Niet alleen daarom hoor, maar om de onderbouwing van de verschillende trainingsprincipes![]()
Haha, het is maar goed dat je dat er even bij zet. Ja, echt onbegrijpelijk. Dat je niet wilt, oke, maar bel of sms dan even af. Lijkt mij niet zo moeilijk.
Heb er laatst ook een leren kennen die wel een beetje zo is. Niet leuk.![]()

Ik had gehoopt dat hij op z'n minst ee3 goede reden had...Haha, het is maar goed dat je dat er even bij zet. Ja, echt onbegrijpelijk. Dat je niet wilt, oke, maar bel of sms dan even af. Lijkt mij niet zo moeilijk.
Heb er laatst ook een leren kennen die wel een beetje zo is. Niet leuk.![]()
shirtless trainen was het toch?DW:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/born-twitchys-trainingslog-232442/index43.html#post5425763
Ik heb mijn shirt uit, nu jij ook was de afspraak of begrijp ik het nu verkeerd?![]()

nauwelijks rustziet er pittig uit dwarfje
mooie combi rug/borst/benen
dit zie je niet veel langs komen
heb je veel rust genomen
de kg's in de smith begrijp ik niet zo![]()

als ik niet kan multitasken word ik knettergek, maar dbb en autorijden gaat zelfs mij te ver...