MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoezo dedicated, bij een feestje je meal nuttigen!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.122
hoezo dedicated, bij een feestje je meal nuttigen!:thumb:
ik zit nog te wachten op een eetschema waar standaard een glas wijn in zit :p

trouwens: wie viert z'n verjaardag dan ook doordeweeks?! (ook al ben je vandaag jarig: niet handig!)

Ja, ik. En ik heb nog heel de dag les ook. Ach, ik doe toch niks met mijn verjaardag, dus dat scheelt.

• #6.124
Chin-up
2x
1x (onderhands)
0x
mwah...

Pull-over
10*12,5kg
8*15-8*12,5 - 8*10
8*15-8*12,5 - 8*10
Ego stond nette uitvoering in de weg, volgende keer minder gewicht pakken.

Machine row (plate loaded, gewicht per hand)
12*5kg
12*7,5kg
8*10 - 8*7,5 - 8*5
8*10 - 8*7,5 - 8*5
Hier had wel wat meer gewicht bij gemogen eigenlijk... :o
(PR staat op 20kg per hand)

DB row
12*12,5kg
10*15kg
8*17,5 - 8*15 - 8*12,5
8*15 - 8*12,5 - 8*10
Ego aan de kanten en nettere uitvoering doen.

Pull-down
12*25
8*30 - 8*25 - 8*20
8*30 - 8*25 - 8*20
Zwaar zo als laatste oefening! :eek:

Legcurl staand (omgekeerd bij de legextension)
12*5kg
12*20kg
8*15 - 8*10 - 8*5
8*15 - 8*10 - 8*5

Legcurl liggend
12*10kg
10*15kg
8*15 - 8*10 - 8*5
8*15 - 8*10 - 8*5

Decline situps
25x
20x

Hyperextensions
30x met houten stok
25* met metalen stok (5kg?)

Trainingstijd: 70 minuten.

In tijden niet zo lekker getraind, geen geouwehoer tussendoor :D

damn, wat een volume training... tot failure of niet.

• #6.127
Ja, ik. En ik heb nog heel de dag les ook. Ach, ik doe toch niks met mijn verjaardag, dus dat scheelt.

Nou ja, als je mij doordeweeks uitnodigt voor een verjaardag dan heb je kans dat ik dus niet "gezellig" mee eet / drink.

Hoezo is rotzooi eten eigenlijk gezellig? Ben ik zo niet gezellig genoeg dan?

70min is **** lang zeg, daar zit bij mij vaak de cardio al bij in..

Flink zweten geblazen zo te zien, maar wat ik me nou afvraag is hoe je aan 70 minuten komt zonder te ouwehoeren met dropsetjes. Lijkt me toch dat je daar sneller mee klaar zou zijn?

Wat ouwehoeren betreft heb je morgen weer pech trouwens, om de tijd dat wij gaan trainen is het 't drukst. :D

• #6.130
70min is **** lang zeg, daar zit bij mij vaak de cardio al bij in..
Mwah... waren behoorlijk wat setjes weer...
Flink zweten geblazen zo te zien, maar wat ik me nou afvraag is hoe je aan 70 minuten komt zonder te ouwehoeren met dropsetjes. Lijkt me toch dat je daar sneller mee klaar zou zijn?

Wat ouwehoeren betreft heb je morgen weer pech trouwens, om de tijd dat wij gaan trainen is het 't drukst. :D
Vorige keer was het 90 minuten...

Ik ouwehoer niet zo veel bij jouw gym, of het moet met jou zijn! :p
(en je doet andere spiergroepen... :()

• #6.133
Ik laat het volledig afhangen van wat Maaike zegt.

Lekker bezig DW!

En lol @ locatie haha.

Was je niet helemaal leeg na die training? Lekker gevoel he:)

:D Mooie training ( kan zien dat je eten krijgt), warming-up verminderen deze moet er volgende week uit. Training is tot faillure als je er geen gewicht bij kan dat doe je reps erbij.

We gaan er vanuit dat je volgende week op een uur komt, maar daarentegen je traint ook alleen. De drops train ik nooit alleen. Over een maandje of 3 trek je 5 chins bw, als ie 1 x loopt gaat het goed ( techniek). Ik heb overigens weining getrainde mensen zo zien trainen, petje af dus. In mijn optiek no pain no gain, nog 2 weken:wl:

Hoe gaat het met slapen?

Ik zal het maandag timen :P

• #6.137
Lekker bezig DW!

En lol @ locatie haha.

Was je niet helemaal leeg na die training? Lekker gevoel he:)
Heerlijk voldaan gevoel na de training, al mag ik bij sommige oefeningen de uitvoering wat netter doen.
Locatie? Ach, kijk de handtekening van degene onder jouw post eens...
:D Mooie training ( kan zien dat je eten krijgt), warming-up verminderen deze moet er volgende week uit. Training is tot faillure als je er geen gewicht bij kan dat doe je reps erbij.

We gaan er vanuit dat je volgende week op een uur komt, maar daarentegen je traint ook alleen. De drops train ik nooit alleen. Over een maandje of 3 trek je 5 chins bw, als ie 1 x loopt gaat het goed ( techniek). Ik heb overigens weining getrainde mensen zo zien trainen, petje af dus. In mijn optiek no pain no gain, nog 2 weken:wl:

Hoe gaat het met slapen?
Warming up kan idd minder uitgebreid (weet nu wat ik voor gewichten pak ongeveer).
Dat chinnen kan ik niet op wachten, al hebben we in de sportschool er niet echt een lekker rek voor (handpalmen naar elkaar kan alleen op een assisted machine, maar daar krijg ik m'n knieën niet naar voren) - thuis is dan toch beter ;)

No pain no gain! Yeah! :D

Slapen als een zonnetje - toilet weet ik ook slapend / slaapwandelend te bereiken (2x per nacht... *zucht*) Kom wel uren te kort, compenseer ik komende week o.a.
Het gaat door? Mooi! :D
Doe jij mij timen met dropsets, dan kijken we de volgende keer wel of ik interessante krachtstats kan laten zien (mag nu niet....) :cool:

Lovende woorden van Miss Holland, en terecht!
Alleen waarom gaat de warming up er in de toekomst uit? ???
En werkelijk alles setjes tot failure? nice!

• #6.139
Lovende woorden van Miss Holland, en terecht!
Alleen waarom gaat de warming up er in de toekomst uit? ???
En werkelijk alles setjes tot failure? nice!
Terecht? heb vaak het idee dat wat ik kan anderen ook wel kunnen, toch?
zeg nou zelf: als je 1 spiergroep volledig naar de *** helpt dan hoef je toch niet voor elke oefening op te warmen?
failure is idd nice: dat snap ik tenminste ;)

Ik/wij doen de warming up altijd voor de totale training en goed rekken na de training dit laatste word nogal eens vergeten. ;) Warming up met max gewicht? not done. Maar goed Ace een keer een training mee pakken? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven