- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit nog te wachten op een eetschema waar standaard een glas wijn in zit

damn, wat een volume training... tot failure of niet.

Ja, ik. En ik heb nog heel de dag les ook. Ach, ik doe toch niks met mijn verjaardag, dus dat scheelt.
Mwah... waren behoorlijk wat setjes weer...70min is **** lang zeg, daar zit bij mij vaak de cardio al bij in..
Vorige keer was het 90 minuten...Flink zweten geblazen zo te zien, maar wat ik me nou afvraag is hoe je aan 70 minuten komt zonder te ouwehoeren met dropsetjes. Lijkt me toch dat je daar sneller mee klaar zou zijn?
Wat ouwehoeren betreft heb je morgen weer pech trouwens, om de tijd dat wij gaan trainen is het 't drukst.![]()

)
Mooie training ( kan zien dat je eten krijgt), warming-up verminderen deze moet er volgende week uit. Training is tot faillure als je er geen gewicht bij kan dat doe je reps erbij. 
Heerlijk voldaan gevoel na de training, al mag ik bij sommige oefeningen de uitvoering wat netter doen.Lekker bezig DW!
En lol @ locatie haha.
Was je niet helemaal leeg na die training? Lekker gevoel he![]()
Warming up kan idd minder uitgebreid (weet nu wat ik voor gewichten pak ongeveer).Mooie training ( kan zien dat je eten krijgt), warming-up verminderen deze moet er volgende week uit. Training is tot faillure als je er geen gewicht bij kan dat doe je reps erbij.
We gaan er vanuit dat je volgende week op een uur komt, maar daarentegen je traint ook alleen. De drops train ik nooit alleen. Over een maandje of 3 trek je 5 chins bw, als ie 1 x loopt gaat het goed ( techniek). Ik heb overigens weining getrainde mensen zo zien trainen, petje af dus. In mijn optiek no pain no gain, nog 2 weken
Hoe gaat het met slapen?

Het gaat door? Mooi!

Terecht? heb vaak het idee dat wat ik kan anderen ook wel kunnen, toch?Lovende woorden van Miss Holland, en terecht!
Alleen waarom gaat de warming up er in de toekomst uit?
En werkelijk alles setjes tot failure? nice!