MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.141
Ik/wij doen de warming up altijd voor de totale training en goed rekken na de training dit laatste word nogal eens vergeten. ;) Warming up met max gewicht? not done. Maar goed Ace een keer een training mee pakken? :D
JAAA!!! Ace een keertje meetrainen!!! (ok_ok. we trainen vanavond en morgen al samen...) Lijkt me gaaf iig.
Oh, ehm ja, dat rekken... *oeps*
Gaat Dwarf echt doen hoor!

Oja voor ik het vergeet te vermelden.. volgend jaar Hatebreed weer in Nederland :) met paaspop. Zou zeker gaan als je het een vette band vind, voor pits hoef je niet bang te zijn hoor.. als je niet wil, gebeurd er niets

• #6.143
paaspop? ik ga er eens naar kijken... :D

Ik/wij doen de warming up altijd voor de totale training en goed rekken na de training dit laatste word nogal eens vergeten. ;) Warming up met max gewicht? not done. Maar goed Ace een keer een training mee pakken? :D

Ja ik bedoelde ook alleen aan het begin van de vakantie. Natuurlijk blijf je wel opwarmen, vond het ook raar. Rekken doe ik nu trouwens op rustdagen, en dat bevalt me beter dan voor of na het trainen. Direct na je training rekken zou ook niet beter zijn, want hoe langer de afvalstoffen in je spieren aanwezig blijven deste meer groeifactoren je aanmaakt. :)

2. Gezondheid | Strekken voordat je gaat trainen vermindert kracht
De vrouwen gebruikten een statische vorm van strekken. Daarbij rek je ... lieten de vrouwen het strekken achterwege. De maximale kracht ... ontwikkelen verminderde door het strekken. Dat zie
www.ergogenics.org/gezondheid100.html

3. Gezondheid | Je wordt sterker door krachttraining met stretchdagen
Uit fundamenteel onderzoek blijkt bovendien dat strekken ongeveer hetzelfde ... met gewichten. Zowel strekken als trainen veroorzaken ... dinsdag en donderdag strek-oefeningen voor de
www.ergogenics.org/gezondheid127.html

Leuk om je logje te lezen, inmiddels al anderhalf jaar lang! Heb respect voor je doorzettingsvermogen.

De vrouwen die ik ken zijn allemaal zo... Ik weet het woord er niet voor. Laatst zei er een me dat ze op zoek was naar een leuke sport, dus ik noem krachttraining, dat het leuk is en dat je de progressie echt kan zien en voelen. Beginnen ze meteen met: nee ik wil geen spieren ??? Volgens mij leeft het idee onder vrouwen dat spieren lelijk zijn ofzo... Ik snap het in ieder geval niet :p

En begeleid worden door Miss Holland, top! :)

En uiteraard pak ik een keer een training mee! :)

Als ik tijd heb zal ik je ook iets laten lezen....Ik heb er by the way nog nooit een blessure door gehad oid.

• #6.148
Ace knows it all... blijkt wel weer.. of ja: heel veel toch wel.

Leuk om je logje te lezen, inmiddels al anderhalf jaar lang! Heb respect voor je doorzettingsvermogen.

De vrouwen die ik ken zijn allemaal zo... Ik weet het woord er niet voor. Laatst zei er een me dat ze op zoek was naar een leuke sport, dus ik noem krachttraining, dat het leuk is en dat je de progressie echt kan zien en voelen. Beginnen ze meteen met: nee ik wil geen spieren ??? Volgens mij leeft het idee onder vrouwen dat spieren lelijk zijn ofzo... Ik snap het in ieder geval niet :p

En begeleid worden door Miss Holland, top! :)
Ik vraag dat "soort" vrouwen altijd heel direct of ze mij TE gespierd vinden - antwoord is altijd nee. vervolgens vertelik hoe ik train, dan is het een tijdje stil en komt er iets zoals dat ze dat niet kunnen. wat mij betreft is dan het gesprek klaar.

thnx voor het compliment!
En uiteraard pak ik een keer een training mee! :)
:cheer:
Als ik tijd heb zal ik je ook iets laten lezen....Ik heb er by the way nog nooit een blessure door gehad oid.
Ik ga er mee aan de slag!

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

oh, en spierpijn! niet normaal!
buik, rug en.. triceps? ???

Zeker doen Dwarf.. ik heb ook plannen

Laatst bewerkt:
Ace knows it all... blijkt wel weer.. of ja: heel veel toch wel.

Helemaal niet. :p
Heb gewoon veel gelezen, omdat ik het een interessante wetenschap vind. Verders citeer ik gewoon alle studies en onderzoeken.. heb zelf niks bedacht. :D

JAAA!!! Ace een keertje meetrainen!!! (ok_ok. we trainen vanavond en morgen al samen...)

Laatste trainingen van het jaar met DwarvenWarrior. :heart: :)

Jij ook een fijne kerst!

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Helemaal niet. :p
Heb gewoon veel gelezen, omdat ik het een interessante wetenschap vind. Verders citeer ik gewoon alle studies en onderzoeken.. heb zelf niks bedacht. :D

Laatste trainingen van het jaar met DwarvenWarrior. :heart: :)

Wat ben je toch een casanova eh? lol

Veel plezier :kiss:

• #6.152
Afgezien van die opgerolde sokken in z'n slip... :lick:

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

hoofd is trouwens wel gay zeg...

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Oh en Ace: helemaal niet! Of mag ik volgende week niet komen trainen?

:bow:

70 min-training
i am impressed dwarfje
je stijgt tot grote hoogtes

Afgezien van die opgerolde sokken in z'n slip... :lick:

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

hoofd is trouwens wel gay zeg...

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Oh en Ace: helemaal niet! Of mag ik volgende week niet komen trainen?
Maandag ben je al bezet hoor! :p Ace could join though, al is het wel een eindje weg volgens mij :D

Amsterdam is voor mij om de hoek man. :D

• #6.156
neem ace graag mee

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

nu eerst slapen

Laatst bewerkt:
  • #6.158
Ga jij maandag maar lekker met Dwarf trainen, ik kom wel een andere keer meer. Maar vandaag is Dwarf nog van mij. :evilnana:

Merry X-mas Dwarfje!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven