Ga jij maandag maar lekker met Dwarf trainen, ik kom wel een andere keer meer. Maar vandaag is Dwarf nog van mij. :evilnana:
We gaan samen lekker maandag trainen met z'n 3
Thnx Marvin! Hoe komt het toch dat dit soort foto's altijd met mannen in foute slips is?!
Het is in de hele buurt gewoon vrij parkeren ja
Adres zal ik je zometeen sturen, wilde je eerst nog op de koffie komen of direct aan het ijzer?
Oeh! Koffie!
Hebben nog wel contact, kan zijn dat Ace en ik tóch ietsje eerder komen...
Dwarf in stukjes en uitdelen? Kan ze overal tegelijk zijn?
Had al tegen je gezegd, maar zeg het gewoon nog een keer: Super dat Maaike je gaat begeleiden! Iemand die zoveel progressie in een jaar maakt, en zo met jou op 1 lijn zit, moet samen met jouw toewijding en discipline een ubercombi zijn! Gaat helemaal goed komen met jouw BF-shape!
Fijne kerstdagen Dwarfie!
Dwarf kan niet in stukjes (wil ik ook liever niet!), maar train wel graag met mensen samen en dat dwars door heel Nederland.
Ja, ben ook erg blij met Maaike, en ook hoe het gaat tot dusver. Weet ook precies bij de dingetjes die niet helemaal lekker gaan waar het aan ligt: ik.
(gisteren de training waar ik vroegtijdig mee opgehouden ben bijvoorbeeld)
Voor een naturel zou ik afraden om schouders en borst de dag na elkaar te doen. Bij bench en zeker incline doen je schouders ook veel waardoor je veel meer kans op overbelasting hebt, zeker met dergelijke lange en zware trainingen.
Lekkere pullups trouwens, gaat al een stuk beter zo te lezen
Geniet van de kerstdagen, hopelijk krijg je van maaike enkele cheatdagen hiervoor
Op zich heb ik helemaal geen last bij dag 1 borst doen, en dag 2 schouders... maar begrijp je bezorgdheid.
Pull-ups ben ik nog niet tevreden over, maar ja: had ik geduld dan?
Cheatdagen... Heb net mijn schema-ontbijt op (en zometeen een tweede meal er in gooien), voordat ik naar mijn ouders ga voor een kerstbrunch, dan 's avonds naar ouders van vriendlief waar we blijven slapen. Morgen na ontbijt stukje wandelen (midwinterwandeling van 20km), en dan heb ik weer lekker mijn eigen bakjes eten mee hoor!
me jelly, jij hebt wel nog kunnen trainen/goeie training overigens - ga je de de andere feestdagen ook nog trainen of hou je rust?
Al zou ik willen, sportscholen zijn dicht. Dat is ook de reden dat ik gisteren ben wezen trainen ondanks dat ik een rustdag had moeten houden. Was eigenlijk te veel, maar ook wel lekker
Wat heeft dit met natural te maken.....vreemde opmerking. Dus wat ben ik dan

Zal direct checken wat er in mn eiwitjes, glucosamine, hmb, multi, mct ets ets zit...wow
Mooie training weer meid en nu rust
Nu zeker rust! Heb vannacht al wat extra slaap gehad, en nu (uiteraard) honger als een paard. Maandagmiddag pas weer echt trainen.
Pas na deze reactie van jou zag ik dat mijn post inderdaad insinueerde dat ik je 'beschuldig' van gebruik terwijl ik daar absoluut niet op uit was/ben. Excuses voor dit misverstand.
Waar het me om ging:
Ik vind schouders en borst zo kort na elkaar (voluit) trainen erg belastend voor de schouders en dus een (onnodig) risico tov deze trainingen verder uit elkaar leggen.
Een persoon die kuurt (en hierdoor beter/sneller hersteld) zal dit een stuk beter aan kunnen dan iemand die naturel traint, vandaar de opmerking over dat ik zo een zware schouders en borsttraining zo relatief dicht achter elkaar juist voor een naturel minder geschikt vind.
Uiteraard zijn er naturels die hier geen enkele moeite mee hebben (genoeg factoren zoals conditionering en genen spelen hierbij natuurlijk een rol) maar er zijn er helaas genoeg die hun schouders hierdoor verdoet hebben.
Snap je bezorgdheid - maar ik train 2 dagen wel, en 1 dag rust. Denk dat het dan wel meevalt.
In dit geval ben ik het eens met Twitchy. Veel (kracht)sporters lopen met schouderproblemen omdat ze hun schouders ''ongemerkt'' overbelasten. Je schouders moeten hard werken tijdens een borst training, en tijdens een schouder training natuurlijk nog meer.
Verders heeft ze met spierpijn in haar triceps opnieuw press oefeningen voor borst gedaan. Lijkt me ook niet heel bevordelijk voor je herstel. Dit allemaal maakt het een flinke klap voor je centraal zenuwstelsel.
En waarom iedere training beginnen met pull ups?
Je moet dit niet opvatten als een aanval, want ik twijfel absoluut niet aan je kennis! Ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende gedachte hierachter.
Die spierpijn in m'n triceps was eigen schuld: te weinig rust genomen.
Verder denk ik dat dit schema zich even moet bewijzen.