XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lijkt me leuk! Vraag maar aan Ace hoe ik iemand door een training schreeuw...

Sounds good :D Bij ons mag dat niet :sad:

Sinds ik met Dwarf train maak ik de gains van m'n leven!

Ik heb uit een goede bron vernomen dat Dwarf een strong(wo)mantraining overweegt :eek: :D

Overmorgen instant 5kg spiermassa erbij :thumbup:!!

Hey Ace, schreeuwt Dwarvy hard??? Moet ik oordoppen meenemen, een tok om doen of andere persoonlijke beschermingsmiddelen om doen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.188
Sinds ik met Dwarf train maak ik de gains van m'n leven!
Sinds ik dergelijk complimentjes krijg... ;)
Ik heb uit een goede bron vernomen dat Dwarf een strong(wo)mantraining overweegt :eek: :D
Raw Power Baarn eerst, en dat is niet op hele korte termijn...
Voor mij is alleen het vooruitzicht op met DW trainen blijkbaar al genoeg om de gains van mijn leven te maken dus ik ben benieuwd :roflol:
:eek:
Sinds ik vooruitzichten heb op trainen met BT...
Overmorgen instant 5kg spiermassa erbij :thumbup:!!
Ook voor mij? :eyebrow:
:heart:
:engel:
Hey Ace, schreeuwt Dwarvy hard??? Moet ik oordoppen meenemen, een tok om doen of andere persoonlijke beschermingsmiddelen om doen??
Ik schreeuw al naar gelang de ander het nodig heeft, word verder niet heel hantastelijk...
:kiss:
no worries.

Zo irritant als mensen niet op komen dagen voor hun afgesproken trainingen :roflol:

;)

Raw Power Baarn eerst, en dat is niet op hele korte termijn...

aha! en wat is geen hele korte termijn? :banana:
Ben wel benieuwd naar je plannen namelijk! En ik wil er eigenlijk ook ooit wel weer heen trouwens, hoewel niet direct op de korte termijn...(Durf niet.:toilet:. Misschien als jij ook gaat. Dan kunnen we ons samen ontfermen over de roze gewichtenset aldaar:cheer: .....Oja die hebben ze niet het is raw power!!! Maar stiekem zijn er daar toch voorwerpen die wij ook kunnen tillen;))

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.191
Zo irritant als mensen niet op komen dagen voor hun afgesproken trainingen :roflol:

;)
Ik meld tenminste netjes van tevoren af!
aha! en wat is geen hele korte termijn? :banana:
Ben wel benieuwd naar je plannen namelijk! En ik wil er eigenlijk ook ooit wel weer heen trouwens, hoewel niet direct op de korte termijn...(Durf niet.:toilet:. Misschien als jij ook gaat. Dan kunnen we ons samen ontfermen over de roze gewichtenset aldaar:cheer: .....Oja die hebben ze niet het is raw power!!! Maar stiekem zijn er daar toch voorwerpen die wij ook kunnen tillen;))
Als ik van Maaike mag dan ergens komend voorjaar / richting zomer.
En jij bent stukken sterker dan ik, dus weet niet of ik durf te komen als jij er bent!

DwarvenWarrior (L) Jimmy

4 evvah

JWZ

ik heb in totaal maar 10 karma's gegeven daarom kan ik je nix geven denk ik. ik ben gierig

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

:D
(Je hebt net van mij gehad trouwens...)
IZH

lief dat je bij opmerking zet: ik hou van je,,

want,ik hou namelijk ook van jou.

nu stop ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven