Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan heel goed luisteren... als ik wil!!!Lijkt me leuk! Vraag maar aan Ace hoe ik iemand door een training schreeuw...
Sounds goodBij ons mag dat niet
![]()

Voor mij is alleen het vooruitzicht op met DW trainen blijkbaar al genoeg om de gains van mijn leven te maken dus ik ben benieuwdSinds ik met Dwarf train maak ik de gains van m'n leven!

Sinds ik dergelijk complimentjes krijg...Sinds ik met Dwarf train maak ik de gains van m'n leven!

Raw Power Baarn eerst, en dat is niet op hele korte termijn...Ik heb uit een goede bron vernomen dat Dwarf een strong(wo)mantraining overweegt![]()
![]()
Voor mij is alleen het vooruitzicht op met DW trainen blijkbaar al genoeg om de gains van mijn leven te maken dus ik ben benieuwd![]()

Ook voor mij?

Ik schreeuw al naar gelang de ander het nodig heeft, word verder niet heel hantastelijk...Hey Ace, schreeuwt Dwarvy hardMoet ik oordoppen meenemen, een tok om doen of andere persoonlijke beschermingsmiddelen om doen??

Raw Power Baarn eerst, en dat is niet op hele korte termijn...

. Misschien als jij ook gaat. Dan kunnen we ons samen ontfermen over de roze gewichtenset aldaar
.....Oja die hebben ze niet het is raw power!!! Maar stiekem zijn er daar toch voorwerpen die wij ook kunnen tillen
)Ik meld tenminste netjes van tevoren af!Zo irritant als mensen niet op komen dagen voor hun afgesproken trainingen
![]()
Als ik van Maaike mag dan ergens komend voorjaar / richting zomer.aha! en wat is geen hele korte termijn?
Ben wel benieuwd naar je plannen namelijk! En ik wil er eigenlijk ook ooit wel weer heen trouwens, hoewel niet direct op de korte termijn...(Durf niet.. Misschien als jij ook gaat. Dan kunnen we ons samen ontfermen over de roze gewichtenset aldaar
.....Oja die hebben ze niet het is raw power!!! Maar stiekem zijn er daar toch voorwerpen die wij ook kunnen tillen
)
You know I was kidding

Dat zou je niet wereldkundig maken!
Liefde is spontaan over.![]()

Door mij? I doubt that!
haha nee joke,
echt dbb liefde.. ik heb door jou geen karma meer in me karmapotje
mad?
ik kan je geen karma geven

IZH