Miss Deadlift
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 65kg
aah je hebt toestemming van Maaike nodig! daar ga ik maar niet in stoken dan 
Maar het voorjaar is vast wel vroeg genoeg, veel eerder hoef ik denk ik ook niet te gaan! Als je bang bent van mij kan ik dat wel begrijpen hoor, ik ben ook bang van mezelf. Maar het komen opdagen buiten mijn eigen aanwezigheid is me ook heel slecht bevallen...dus dat doe ik denk ik maar niet meer...
Hebben jij en Maaike nog meer interessante plannen trouwens? Heb je al een wedstrijd ofzo gepland?

Maar het voorjaar is vast wel vroeg genoeg, veel eerder hoef ik denk ik ook niet te gaan! Als je bang bent van mij kan ik dat wel begrijpen hoor, ik ben ook bang van mezelf. Maar het komen opdagen buiten mijn eigen aanwezigheid is me ook heel slecht bevallen...dus dat doe ik denk ik maar niet meer...
Hebben jij en Maaike nog meer interessante plannen trouwens? Heb je al een wedstrijd ofzo gepland?

. Misschien als jij ook gaat. Dan kunnen we ons samen ontfermen over de roze gewichtenset aldaar
.....Oja die hebben ze niet het is raw power!!! Maar stiekem zijn er daar toch voorwerpen die wij ook kunnen tillen
Ik zal de roze verf eens zoeken dan.....