AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
aah je hebt toestemming van Maaike nodig! daar ga ik maar niet in stoken dan :o
Maar het voorjaar is vast wel vroeg genoeg, veel eerder hoef ik denk ik ook niet te gaan! Als je bang bent van mij kan ik dat wel begrijpen hoor, ik ben ook bang van mezelf. Maar het komen opdagen buiten mijn eigen aanwezigheid is me ook heel slecht bevallen...dus dat doe ik denk ik maar niet meer...

Hebben jij en Maaike nog meer interessante plannen trouwens? Heb je al een wedstrijd ofzo gepland?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.202
Geen wedstrijd gepland - eerst maar eens fatsoenlijk fysiek voor elkaar krijgen ;)

Geen wedstrijd gepland - eerst maar eens fatsoenlijk fysiek voor elkaar krijgen ;)

ja, dat zou ik ook zeggen.

Maar ik hoopte dat jij of Maaike wel iets wisten van hoe lang je daar nog voor moet uittrekken enzo. Nu ben ik zelf ook niet bepaald doelgericht bezig, maar ik denk wel eens stel dat ik me een doel zou stellen? zou ik dat kunnen halen?
Met een degelijke basis moet je denk ik op een gegeven moment zulke doelen gewoon kunnen stellen en halen. de vraag is alleen wanneer je een degelijke basis hebt. En jij bent natuurlijk ook nog niet zo gek lang bezig, en wel van ver gekomen.

Toch geloof ik dat niet iedereen die ooit naar een wedstrijd toewerkt al een betere basis had dan jij. Maar ik weet het niet zeker he. En bovendien wil jij het waarschijnlijk ook graag écht goed doen als je er eenmaal voor gaat. Dat is heel goed. En ik ben ook wel eens benieuwd waar je het geduld eigenlijk vandaan haalt. Niet voor niets heb ik zelf genoeg PL wedstrijden en dergelijke gedaan zónder een degelijke basis :x

Raw Power Baarn eerst, en dat is niet op hele korte termijn...

Leuk :)

aha! en wat is geen hele korte termijn? :banana:
Ben wel benieuwd naar je plannen namelijk! En ik wil er eigenlijk ook ooit wel weer heen trouwens, hoewel niet direct op de korte termijn...(Durf niet.:toilet:. Misschien als jij ook gaat. Dan kunnen we ons samen ontfermen over de roze gewichtenset aldaar:cheer: .....Oja die hebben ze niet het is raw power!!! Maar stiekem zijn er daar toch voorwerpen die wij ook kunnen tillen;))

:wave: Ik zal de roze verf eens zoeken dan.....;) Leuk als er volgend jaar weer wat sterke vrouwen komen trainen.

• #6.205
ja, dat zou ik ook zeggen.

Maar ik hoopte dat jij of Maaike wel iets wisten van hoe lang je daar nog voor moet uittrekken enzo. Nu ben ik zelf ook niet bepaald doelgericht bezig, maar ik denk wel eens stel dat ik me een doel zou stellen? zou ik dat kunnen halen?
Met een degelijke basis moet je denk ik op een gegeven moment zulke doelen gewoon kunnen stellen en halen. de vraag is alleen wanneer je een degelijke basis hebt. En jij bent natuurlijk ook nog niet zo gek lang bezig, en wel van ver gekomen.

Toch geloof ik dat niet iedereen die ooit naar een wedstrijd toewerkt al een betere basis had dan jij. Maar ik weet het niet zeker he. En bovendien wil jij het waarschijnlijk ook graag écht goed doen als je er eenmaal voor gaat. Dat is heel goed. En ik ben ook wel eens benieuwd waar je het geduld eigenlijk vandaan haalt. Niet voor niets heb ik zelf genoeg PL wedstrijden en dergelijke gedaan zónder een degelijke basis :x
In je redenatie zit maar 1 fout: ik ben met GEEN basis begonnen.
Heb wel gesport, maar een beetje groepslessen en wat zwemmen (vooral zwemles geven) - ik heb in geen enkel opzicht ooit een basis spiermassa opgebouwd (niet zoals sommigen kickboxen of waterpolo doen ofzo).

Ik ben er heilig van overtuigd dat IEDEREEN die maar genoeg wil een wedstrijd moet kunnen draaien. Punt is vaak dat goede begeleiding ontbreekt, en niet altijd duidelijk is hoe verder te gaan. Bij mij net zo: ik wil een bepaald fysiek hebben, en ben bereid daar heel ver voor te gaan - maar ja: hoe kom je daar? Daar heb je een begeleider voor nodig - iemand die je kan monitoren. Die heb ik nu, en vertrouw er op dat het goed komt. Immers: Maaike heeft van bepaalde zaken veel meer kennis dan ik - maar ja: die heeft ook een stuk meer ervaring ;)

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Leuk :)

:wave: Ik zal de roze verf eens zoeken dan.....;) Leuk als er volgend jaar weer wat sterke vrouwen komen trainen.
Thnx... ben alleen niet zo sterk :o

• #6.207

Sweet! Veel gewicht, maar snap niet heel erg het verschil met andere soorten rows... zal proberen m'n vraag morgen duidelijker te stellen ;)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Chin up
3x
1x
1x
alles onderhands ipv handpalmen naar elkaar toe.
En bij deze: ik vind het rek om te oefenen in mijn sportschool niet fijn :mad:

Pullover
8*12,5 - 8*10 - 10*7,5
8*12,5 - 8*10 - 10*7,5

Machine row
8*12,5 - 8*10 - 8*7,5
8*12,5 - 8*10 - 10*7,5

DB row
8*15 - 8*12,5 - 10*10
8*15 - 8*12,5 - 8*10

Pulldown
8*30 - 8*25 - 8*20
8*25 - 8*20 - 20*15
...gezien hoeveel gewicht ik hier ooit mee gepakt heb valt me dit gewoon tegen...

Liggende legcurl
8*20 - 8*15 - 10*10
6*20 - 6*15 - 10*10

Staand legcurl
8*15 - 8*10 - 10*5
8*15 - 8*10 - 10*5

Decline crunch
35x
15x

Hyperextensions met dezelfde metalen 'stok'
25x
20x

Totale trainingstijd: 50 min.
Daarna wat rekken en strekken (auw... m'n triceps! na dat gerekt voel ik triceps in helemaal niet meer pijn / spierpijn)

Hey zijn 3 chin ups geen record? :)

Geen record, maar wel heel goed getraind. Flink intensief, en de hele training afgemaakt. Keurig! :thumb:

Pulldowns waren je 5e rugoefening, niet zo vreemd dat je niet maximaal kon ;)
Hier is zo een assisted pullups geval dus kan je je lol op. Vind zelf de recht toe recht aan stang nog het fijnst dus dat is ook een optie :)

50 minuten training = perfecte tijd! :thumb:

Mag je in jouw schema forced reps maken of is dat niet de bedoeling?

• #6.213
Pulldowns waren je 5e rugoefening, niet zo vreemd dat je niet maximaal kon ;)
Hier is zo een assisted pullups geval dus kan je je lol op. Vind zelf de recht toe recht aan stang nog het fijnst dus dat is ook een optie :)

50 minuten training = perfecte tijd! :thumb:

Mag je in jouw schema forced reps maken of is dat niet de bedoeling?
Hier ook een assisted pull-dinges, maar niet fijn... kan benen nie goed kwijt (lange stelten!)

Trainen tot failure, doordat ik vrijwel altijd alleen train komen forced reps niet in me op ;)

Hier ook een assisted pull-dinges, maar niet fijn... kan benen nie goed kwijt (lange stelten!)

Trainen tot failure, doordat ik vrijwel altijd alleen train komen forced reps niet in me op ;)
Pullups help ik wel door je bij je knieen licht omhoog te duwen als het net niet meer gaat en als je forced of negatives wilt doen geef je maar een seintje, tot die tijd sta ik er puur voor de veiligheid.

lekker intensief met een behoorlijk volume

Pfoeii, als ik zie hoe intensief jij traint, staat mij nog heel wat te wachten ;)

Was leuk om te zien hoe DW via een klimrek de pullup-stang wist te bereiken :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven