MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
(L) dwarvenW.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.246
Even tussendoor: meegedaan met hartonderzoek, en kan melden dat alles er goed en gezond uit zag.
Geen verhoogde kans op aderverkalking, kamers sluiten goed en het is iig leuk om eens te zien hoe de boel werkt. Geen onregelmatige slag ontdekt, terwijl ik die (schijnbaar) een paar jaar terug wel af en toe had. Geinig om te weten dat alles goed werkt. DW heeft een nuttige bijdrage aan de wetenschap geleverd :D

Even tussendoor: meegedaan met hartonderzoek, en kan melden dat alles er goed en gezond uit zag.
Geen verhoogde kans op aderverkalking, kamers sluiten goed en het is iig leuk om eens te zien hoe de boel werkt. Geen onregelmatige slag ontdekt, terwijl ik die (schijnbaar) een paar jaar terug wel af en toe had. Geinig om te weten dat alles goed werkt. DW heeft een nuttige bijdrage aan de wetenschap geleverd :D

Hey dat klinkt goed!
Toch fijn om te weten lijkt me! :thumb:

De wetenschap is je dankbaar. :P

ow daar heb ik ook nog ergens een mail van,...wilde ook meedoen vorig jaar maar die mail die hij terugstuurde kwam in een mailbox terecht die door technische problemen niet meer voor mij in te zien was etc...
maar ik denk niet dat ik nu nog in aanmerking kom, of ik moet gauw ff wat harder gaan trainen en daar trapt hij in:rolleyes:

Wat vond jij van de MRI? Schijnt een hoop herrie te maken enzo, en je moet geen claustrofobie hebben...nou heb ik dat ook niet , maar...
jij was dus gewoon super-cool in dat ding zeker? (of hij lijkt groter als je klein genoeg bent :p:p:p[/flauw])

• #6.249
ow daar heb ik ook nog ergens een mail van,...wilde ook meedoen vorig jaar maar die mail die hij terugstuurde kwam in een mailbox terecht die door technische problemen niet meer voor mij in te zien was etc...
maar ik denk niet dat ik nu nog in aanmerking kom, of ik moet gauw ff wat harder gaan trainen en daar trapt hij in:rolleyes:

Wat vond jij van de MRI? Schijnt een hoop herrie te maken enzo, en je moet geen claustrofobie hebben...nou heb ik dat ook niet , maar...
jij was dus gewoon super-cool in dat ding zeker? (of hij lijkt groter als je klein genoeg bent :p:p:p[/flauw])

Jij bent nog meer geschikt voor dat onderzoek dan ik hoor!
Voorwaarde is dat je meerdere jaren op kracht traint (ik sinds januari vorig jaar, dat is lang genoeg), en niet teveel aan cardio.

MRI maakt een bak herrie idd, je krijgt wel een koptelefoon op met muziek (radio of zelfmeegebrachte cd), claustrofobie heb ik geen last van - maar heb eigenlijk de hele tijd m'n ogen dicht gehad. Ogen dicht is ook makkelijker met ademen (tijdens scan enkele seconden uitademen en vasthouden).
ECG is lekker relaxed in een stoel liggen met een berg plakkertjes op je bovenlijf.
Not to worry: gewoon die gast opnieuw mailen, hij kan nog steeds vrouwelijke respondenten gebruiken!

ECG heb ik van ruim 2 maanden geleden nog zeker 16 uur materiaal van:p:eek: en een week later nog eens 10 seconden ofzo:rolleyes: dus het gebeuren met die plakdingen ken ik wel ja.

Nou ik ben benieuwd of hij me nog wil, heb hem net maar weer gemaild dus als het doorgaat is die bijdrage aan de wetenschap eigenlijk ook aan jou te danken;)

Haha een MRI is wel wat lawaai ja... ik kreeg alleen maar oordopjes! :mad:

Je bent zo gezond als een vis :D....zal een paar zwemoefeningen in je volgende training zetten hahahaha
just kidding.....

Ik wil binnenkort denk ik ook een MRI voor mijn schouder zenuw maar zal dan wel mijn oordoppen meenemen :)

Goed te horen dat er niets mis is met je eigen bloed pompje.

• #6.255
Ik wil binnenkort denk ik ook een MRI voor mijn schouder zenuw maar zal dan wel mijn oordoppen meenemen :)

Goed te horen dat er niets mis is met je eigen bloed pompje.
Als ik het goed heb begrepen kun je wel je eigen herriestoppers meenemen (weet eigenlijk niet of de filters in de mijne (op maat gegoten en afgeplat voor helm) van metaal zijn: dat kan niet - zelfs zilveren oorbellen moesten uit), eigen muziekdoppen iig niet.

Als ik het goed heb begrepen kun je wel je eigen herriestoppers meenemen (weet eigenlijk niet of de filters in de mijne (op maat gegoten en afgeplat voor helm) van metaal zijn: dat kan niet - zelfs zilveren oorbellen moesten uit), eigen muziekdoppen iig niet.
Ik heb ook otoplastieken van Alpine met zwaarste:p motorrijden filter dus dat zit wel goed ;)

• #6.257
Die Alpine dingen doen echt altijd zo'n pijn in m'n oren! Ben blij dat ik sinds een tijdje doppen op maat heb (en je ziet ze niet eens zitten...)
Otoplastieken zijn de op maat gemaakte doppen ;)
Die 'paddestoeltjes' die jij bedoelt zaten bij mij goed als ze eenmaal zaten maar door de aparte vorm van mijn gehoorgang was het een ramp om ze goed in te krijgen (groepje waarmee ik veel rijd moest geregeld flink lang wachten hierdoor :x ). Zelfs op maat laten maken was pas bij de 3e of 4e keer gelukt omdat mijn gehoorgang ook nog iets vervormt wanneer ik mijn helm op doe, ik had wat dat betreft echt alles tegen zitten :roflol:

He Dwarf,

Dus Maaike is het geworden, tof!
Veel plezier vandaag! Hoe laat gaan jullie? (sms maar, misschien ben ik in de buurt)
Enne lees ik nou dat je zwemlerares bent geweest???
Dus we kunnen na de training ook nog een zwemlesje doen?:p

Later!

• #6.260
He Dwarf,

Dus Maaike is het geworden, tof!
Veel plezier vandaag! Hoe laat gaan jullie? (sms maar, misschien ben ik in de buurt)
Enne lees ik nou dat je zwemlerares bent geweest???
Dus we kunnen na de training ook nog een zwemlesje doen?:p

Later!
Oh euhm.. *oeps* had je dat nog niet meegekregen?
Ik zal je straks een sms sturen....
voor een absurd nette schoolslag moet je bij mij zijn, voor een lekkere (waterpolo) workout stuur ik je door naar Ace (maar alleen als ik zelf ook mee mag doen! :p)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven