- Waardering
- 1.339
Hmmm.... NightProtein met aardbeiensmaak! En dan vlug m'n bedje in, val bijna om van de slaap!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja, deze docu bedoelde ik vanmiddag:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/korte-docu-natural-bodybuilding-mauro-263225/

Even tussendoor: meegedaan met hartonderzoek, en kan melden dat alles er goed en gezond uit zag.
Geen verhoogde kans op aderverkalking, kamers sluiten goed en het is iig leuk om eens te zien hoe de boel werkt. Geen onregelmatige slag ontdekt, terwijl ik die (schijnbaar) een paar jaar terug wel af en toe had. Geinig om te weten dat alles goed werkt. DW heeft een nuttige bijdrage aan de wetenschap geleverd![]()

Even tussendoor: meegedaan met hartonderzoek, en kan melden dat alles er goed en gezond uit zag.
Geen verhoogde kans op aderverkalking, kamers sluiten goed en het is iig leuk om eens te zien hoe de boel werkt. Geen onregelmatige slag ontdekt, terwijl ik die (schijnbaar) een paar jaar terug wel af en toe had. Geinig om te weten dat alles goed werkt. DW heeft een nuttige bijdrage aan de wetenschap geleverd![]()

[/flauw])ow daar heb ik ook nog ergens een mail van,...wilde ook meedoen vorig jaar maar die mail die hij terugstuurde kwam in een mailbox terecht die door technische problemen niet meer voor mij in te zien was etc...
maar ik denk niet dat ik nu nog in aanmerking kom, of ik moet gauw ff wat harder gaan trainen en daar trapt hij in
Wat vond jij van de MRI? Schijnt een hoop herrie te maken enzo, en je moet geen claustrofobie hebben...nou heb ik dat ook niet , maar...
jij was dus gewoon super-cool in dat ding zeker? (of hij lijkt groter als je klein genoeg bent[/flauw])

en een week later nog eens 10 seconden ofzo
dus het gebeuren met die plakdingen ken ik wel ja. 
Nice! Je weet dat ik een voormalig zwemlerares ben?Je bent zo gezond als een vis....zal een paar zwemoefeningen in je volgende training zetten hahahaha
just kidding.....
Als ik het goed heb begrepen kun je wel je eigen herriestoppers meenemen (weet eigenlijk niet of de filters in de mijne (op maat gegoten en afgeplat voor helm) van metaal zijn: dat kan niet - zelfs zilveren oorbellen moesten uit), eigen muziekdoppen iig niet.Ik wil binnenkort denk ik ook een MRI voor mijn schouder zenuw maar zal dan wel mijn oordoppen meenemen
Goed te horen dat er niets mis is met je eigen bloed pompje.
Ik heb ook otoplastieken van Alpine met zwaarsteAls ik het goed heb begrepen kun je wel je eigen herriestoppers meenemen (weet eigenlijk niet of de filters in de mijne (op maat gegoten en afgeplat voor helm) van metaal zijn: dat kan niet - zelfs zilveren oorbellen moesten uit), eigen muziekdoppen iig niet.
motorrijden filter dus dat zit wel goed 
Die Alpine dingen doen echt altijd zo'n pijn in m'n oren! Ben blij dat ik sinds een tijdje doppen op maat heb (en je ziet ze niet eens zitten...)Ik heb ook otoplastieken van Alpine met zwaarstemotorrijden filter dus dat zit wel goed
![]()
Otoplastieken zijn de op maat gemaakte doppenDie Alpine dingen doen echt altijd zo'n pijn in m'n oren! Ben blij dat ik sinds een tijdje doppen op maat heb (en je ziet ze niet eens zitten...)

). Zelfs op maat laten maken was pas bij de 3e of 4e keer gelukt omdat mijn gehoorgang ook nog iets vervormt wanneer ik mijn helm op doe, ik had wat dat betreft echt alles tegen zitten 
Oh euhm.. *oeps* had je dat nog niet meegekregen?He Dwarf,
Dus Maaike is het geworden, tof!
Veel plezier vandaag! Hoe laat gaan jullie? (sms maar, misschien ben ik in de buurt)
Enne lees ik nou dat je zwemlerares bent geweest
Dus we kunnen na de training ook nog een zwemlesje doen?
Later!
)