XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sommige vrouwen zijn ook nooit tevreden he:whip::evil2:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.305
Sommige vrouwen zijn ook nooit tevreden he:whip::evil2:

Zeg zelf: waar kijk jij het liefste naar?
Thuis heb ik gewoon een lieve ecto rondlopen die niet aan het trainen / goed eten te krijgen is... en dat geeft niet: zolang ik maar mag ;)

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Ben ik blij dat mijn vriendin een erge V-shape niet mooi vindt:
"Die 'vleugeltjes' waar jij het over hebt vind ik maar niets hoor..." :roflol:

Hoe groter de "vleugels", hoe lekkerder! :eyebrow:

En grote schouders heb ik liever dan een wasbordje ;)

Zeg zelf: waar kijk jij het liefste naar?
Thuis heb ik gewoon een lieve ecto rondlopen die niet aan het trainen / goed eten te krijgen is... en dat geeft niet: zolang ik maar mag ;)

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Hoe groter de "vleugels", hoe lekkerder! :eyebrow:

En grote schouders heb ik liever dan een wasbordje ;)
Ik vind het ook prachtig maar heb nu al moeite met leuke overhemden die allemaal natuurlijk 'Tight Fit' zijn, laat staan als ik echt groot word... :mad:

• #6.307
Ik vind het ook prachtig maar heb nu al moeite met leuke overhemden die allemaal natuurlijk 'Tight Fit' zijn, laat staan als ik echt groot word... :mad:

Grotere maat kopen, of afstappen van 'tight fit'...
Als ik een beetje mooie benen krijg zal ik ook aan de stretchbroeken moeten... :mad:

Begint dat moeite hebben met kleding al bij 82 kilo ? :O

Hmm apart :P
Ben ik blij dat ik goeie winkel heb gevonden met mijn kledingsmaak die XXXL maten hebben :D

Grotere maat kopen, of afstappen van 'tight fit'...
Als ik een beetje mooie benen krijg zal ik ook aan de stretchbroeken moeten... :mad:
Leuke overhemden zijn tegenwoordig allemaal tight-fit lijkt wel :mad:
Begint dat moeite hebben met kleding al bij 82 kilo ? :O
Als dat gewicht bij je buik zit niet maar als je een beetje sportief gebouwd bent...
Zelfde met spijkerbroeken, enige die me tot nu toe goed zitten zijn de 'wide' fit van de WE want al die 'mooie hippe' spijkerbroeken van bijv. Jack & Jones zijn voor kontloze ecto's ontworpen...

Laatst bewerkt:
Je bedoelt toch niet dat ik dik ben he :p
J/K

Laat me raden met leuke overhemden bedoel je merken die in de mode zijn ? :P

Hmm heeft te maken met je kledingsmaak.
Ik draag voornamelijk Cavello, Australian, Lonsdale en Pitbull dus :P

Je bedoelt toch niet dat ik dik ben he :p
J/K

Laat me raden met leuke overhemden bedoel je merken die in de mode zijn ? :P
Ik weiger het dubbele te betalen voor een leuk merkje, heb het gewoon over overhemden van vrijwel elke willekeurige kledingzaak die je hier in Amsterdam binnenloopt ;)

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Hmm heeft te maken met je kledingsmaak.
Ik draag voornamelijk Cavello, Australian, Lonsdale en Pitbull dus :P
Haha ok, never mind :p

Hehe begrijpelijk :P

Om weer ontopic te gaan:

DW, hoe is het schema tot nu toe bevallen wat betreft kracht/omtrekken/gewicht maar vooral de spiegel?

Sweet! Veel gewicht, maar snap niet heel erg het verschil met andere soorten rows... zal proberen m'n vraag morgen duidelijker te stellen ;)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Chin up
3x
1x
1x
alles onderhands ipv handpalmen naar elkaar toe.
En bij deze: ik vind het rek om te oefenen in mijn sportschool niet fijn :mad:

)

Optie is altijd om een barbell over het powerrack te leggen. , of in de steunen in de hoogste positie, ligt eraan hoe lang je bent. Ook de smithmachine op hoogste stand zetten maakt vaak een degelijke chinbar.

• #6.319
Om weer ontopic te gaan:

DW, hoe is het schema tot nu toe bevallen wat betreft kracht/omtrekken/gewicht maar vooral de spiegel?
Mag ik&daar over een weekje op terug komen als ik weer gemeten ben?
Ik ben blind voor progressie (ik geef het eerlijk toe)
Optie is altijd om een barbell over het powerrack te leggen. , of in de steunen in de hoogste positie, ligt eraan hoe lang je bent. Ook de smithmachine op hoogste stand zetten maakt vaak een degelijke chinbar.
smith is geen optie, kooi wel. thnx voor het idee!
ben niet lang trouwens ;)

Mag ik&daar over een weekje op terug komen als ik weer gemeten ben?
Ik ben blind voor progressie (ik geef het eerlijk toe)

smith is geen optie, kooi wel. thnx voor het idee!
ben niet lang trouwens ;)
Ik ben benieuwd naar de stats maar hoe voel je je er tot nu toe bij qua kracht en mind-muscle connectie? :)
Al begonnen met oefenen met poseren? Lijkt me echt iets waar je niet vroeg genoeg mee kan beginnen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven