MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training Schouders & Triceps

CGBP:
15*20kg, 12*30kg, 12*35kg (laatste 2 spot nodig), 4*40kg PR!:D

Assisted tricep dips:
15*25kg, 12*20kg, 12*15kg, 6*10kg PR!:D

Skull crushers:
4 sets 12*7,5kg

Cable triceps pushdown:
15*20kg, 12*25kg, 10*30kg, 4*35kg

Neckpress:
12*20kg, 8*25kg, 7*25kg, 6*27,5kg

Side raises:
4 sets 15*3kg

Front raises:
4 sets 15*5kg

Upright row:
4 sets 15*19,5kg

NOX Pump van tevoren (proefzakje) gebruikt, afgezien van kleine pupillen (?!), een net-niet doorbrekende doorbrekende hoofdpijn en hard richting sportschool fietsen (op m'n vouwfiets) niks van dat SMERIGE spul gemerkt...
Ben ik ongevoelig voor boosters?

Ey, mooie training!

Kan zijn dat je meer nodig hebt om het te voelen, is pp wel anders.
Ik heb zakje RPM geprobeerd, daar merkte ik wel lichte drive van... niet zozeer letterlijk sterk, maar een soort adrenaline-achtige motor die extra meedraait in je drive om te knallen... eu... zoiets :p
Die wel eens geprobeerd, proefzakjes zijn volgens mij wel makkelijk aan te komen.

Very nice cgbp!

Tja, die pre-wo sups lees ik best vaak over dat de een er zeer positief over is, en de ander merkt er weer helemaal niks van, of alleen negatieve dingen (misselijk/opgeblazen bijv). Gelukkig zijn er nog zat andere om uit te proberen :)

Wel lollig dat ik van zowel Crack! als NOX Pump niks merk (van Crack! alleen een week lang ontzettende onderhuidse jeuk). Ik heb ook wat NO Beta pillen als proef gekregen, die probeer ik volgende week eens...

Ik bench nu net zoveel als ik CGBP - geeft toch een raar gevoel...

Hoe close is je close grip bij de bench dan?

Toch is 4 x 40kg heel netjes voor een vrouw ;)

Hoe close is je close grip bij de bench dan?

Toch is 4 x 40kg heel netjes voor een vrouw ;)

Handen ietsje smaller dan m'n ribbenkast (anders ga ik er zo raar langs schuren), ik denk ietsje meer dan 20 cm...
Raar idee dat ik net zoveel CGBP als bench...

Lekker hoor, benchen, ga ik zo ook weer doen.

zo nu heb ik tijd :D

waarom eerst triceps en daarna schouders? En waarom geen MP/OHP ipv de blessure genererende Neckpress ???

zo nu heb ik tijd :D

waarom eerst triceps en daarna schouders? En waarom geen MP/OHP ipv de blessure genererende Neckpress ???
Ik met m'n (slaperige?) hoofd liep de gym in, begon heel enthousiast met een opwarmrondje op de bench, pakte m'n boekje en zag dat ik eerst hoorde te neckpressen :o Toen ik (dus) wilde verkassen richting Neckpress waren daar net 2 gozers begonnen (en ik weet dat ze nogal lang werk hebben...)
Ofwel: niet opletten en graag op de bench bezig zijn... ;)

Punt2: Ik Neckpress graag :D
Dat vind ik nou aardig van je hoor, bedankt;)
Je kent me toch :D
Idd!

Of je benched niet correct, of je triceps lopen gewoonweg gruwelijk voor op je borst :P
Laten we het op voorlopende triceps hebben EN achterlopende borst... Triceps heb ik bij F4F wel fatsoenlijk kunnen trainen, borst nauwelijks...

Gisteren trouwens in de tuin bezig geweest (met beton op elkaar geplakte stoeptegels losmaken en opstapelen in een andere hoek van de tuin, beetje graven en dergelijke...) en voel nu m'n schouderbladen al lekker! (Onderrug gisterenavond ook, had niet netjes getild)
Straks een paar kuub zand halen om binnenkort eens EINDELIJK te kunnen bestraten onder ons nieuwe afdak... en daarna de rest van de tuin eens op orde te maken... :o

Wish me luch today!

Ik met m'n (slaperige?) hoofd liep de gym in, begon heel enthousiast met een opwarmrondje op de bench, pakte m'n boekje en zag dat ik eerst hoorde te neckpressen :o Toen ik (dus) wilde verkassen richting Neckpress waren daar net 2 gozers begonnen (en ik weet dat ze nogal lang werk hebben...)

Laten we het op voorlopende triceps hebben EN achterlopende borst... Triceps heb ik bij F4F wel fatsoenlijk kunnen trainen, borst nauwelijks...

Gisteren trouwens in de tuin bezig geweest (met beton op elkaar geplakte stoeptegels losmaken en opstapelen in een andere hoek van de tuin, beetje graven en dergelijke...) en voel nu m'n schouderbladen al lekker! (Onderrug gisterenavond ook, had niet netjes getild)
Straks een paar kuub zand halen om binnenkort eens EINDELIJK te kunnen bestraten onder ons nieuwe afdak... en daarna de rest van de tuin eens op orde te maken... :o

Wish me luch today!

Neckpressen is ook uber :cool:

Good luck! :D

Wish me luch today!

Yeeeh vrouw die zelf staat te bikkelen, hou ik van!!! Succes, haha, is inderdaad echt een extra training die je mooi meepakt!!!

en een blessure monster, good luck!

Thnx - beurt me weer lekker op!

Vandaag 6 aanhangwagens geel zand opgehaald, nu ben ik moe...

Positief punt! ik zie 2 voorzichtige 'kuiltjes' in m'n bovenarmen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
..alleen dan minder overduidelijk... :o

waar zie jij kuiltjes?

rond de 10 cm onder m'n schouder

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Kan ook 15 cm zijn - heb geen meetunit bij de hand en ben waardeloos in afstanden schatten...

bedoel je niet gewoon definitie op je schouder?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven