MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zometeen ga ik nog wel ff met MC samen rug doen...van het weekend ben ik ff op bezoek bij mn vakantiehoudende vrienden in belgie :) dus voeding en cardio zal m niet meer worden van het weekend

• Topic Starter Topic Starter
zou je denken ? :D Blijf ook 1 nachtje pitten dus voeding zal geen brinta zijn haha...kvind het wel lekker, gewoon ff eruit.

zou je denken ? :D Blijf ook 1 nachtje pitten dus voeding zal geen brinta zijn haha...kvind het wel lekker, gewoon ff eruit.

En groot gelijk!

Kun jij me trouwens het verschil vertellen tussen MP en overhead press?
Snap ut nie... ???

press=standing overhead press=no leg drive, somewhat generous layback permitted, whatever stance suits you.
Military press=like press, but only minimal layback permitted and heels close together.
Push press=like press, except the weight is started off the rack position with leg drive.
Power jerk=like push press, except you also drop down under the weight to lock it out, then stand up.
\

;)

Dus:
neckpress
side raises
DB shoulder press
front raises

CGBP
Dippen (assisted)
skull crushers
Cable triceps pushdown

Zoiets?

Dus:
neckpress
side raises
DB shoulder press
front raises

CGBP
Dippen (assisted)
skull crushers
Cable triceps pushdown

Zoiets?

Je wil deze oef gaan doen?
Heb niet zoveel verstand van volgordes enzo he, bij mij zit er altijd maar 1 press in het schema (dumbbell of barbell of machine), vraag me niet waarom, en idd side en front raises, vaak ook upright row, bent over side raises en soms shrugs (niet meer dan 4 oef)
Triceps zijn idd oef waarbij spierpijn gegarandeerd als goed uitgevoerd (ja, duh is bij alles he :p) ik zou zelf denk beginnen dan met een pushdown

Ga je nog trainen vandaag?
Hoest met voeding.. kom je er een beetje in?

dippen zou toch eerder bij je borst doen...

CGBP
Incline SK
pushdown

3 oefeningen zijn imo meer dan zat voor triceps.
en zou eerst presses doen en daarna sides en front.

Je wil deze oef gaan doen?
Heb niet zoveel verstand van volgordes enzo he, bij mij zit er altijd maar 1 press in het schema (dumbbell of barbell of machine), vraag me niet waarom, en idd side en front raises, vaak ook upright row, bent over side raises en soms shrugs (niet meer dan 4 oef)
Triceps zijn idd oef waarbij spierpijn gegarandeerd als goed uitgevoerd (ja, duh is bij alles he :p) ik zou zelf denk beginnen dan met een pushdown

Ga je nog trainen vandaag?
Hoest met voeding.. kom je er een beetje in?

Ik kan natuurlijk ook gaan upright rowen, kijken of die weer omhoog kan ;)
Voor m'n triceps eindig ik liever met een pushdown - iig niet met skullcrushers op het eind (dan crush ik 'm inderdaad!)

Eten post ik iedere keer, ik kijk wat ik kan doen aan cardio per week...
Kh verminderen gedurende de dag vordert begin ik toch nog even niet aan...

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

dippen zou toch eerder bij je borst doen...

CGBP
Incline SK
pushdown

3 oefeningen zijn imo meer dan zat voor triceps.
en zou eerst presses doen en daarna sides en front.

Ik hang niet voorover bij dippen, dus echt wel triceps ;)
Thanks voor de tips iig!

jij denk dat je triceps(nofi) heel je gewicht kunnen dippen? ik denk van niet namelijk. Ik kan het ook neit.

jij denk dat je triceps(nofi) heel je gewicht kunnen dippen? ik denk van niet namelijk. Ik kan het ook neit.

gewicht -/- 15 kg de laatste keer... 't is een assisted machine ;)
Probeer elke week minder gewicht er aan te hangen, 15 kg was laatst een flinke uitdaging!

waarom kan eigen gewicht dippen niet? (of snap ik de oef niet... :p)

Ik wou dat ik ook kon bw dippen :(

oh... ja ik had in mijn hoofd - handen op 1 bank - voeten op bank tegenover en daartussen dippen...

Maar binnenkort kan je het toch wel?
Tot duim-press aan toe - streven naar alles met eigen lichaamsgewicht :D

Lijkt me een mooi streven!
Dippen tussen twee bankjes kan ik met extra gewicht... maf is dat eigenlijk.

Zit nu aan een blik tonijn en wat macaroni, tegen 16.00u trainen.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Ik wou dat ik ook kon bw dippen :(

gewoon veel oefenen, net als ik ;)

Bedenk me net... dat er bij ons ook niet echt een app is om bw mee te dippen, Lekker is dat!!!
Idd, veel oefenen, gaat lukken!
Trainse straks!

Thnx!
Ik laat wel weer weten hoe het is gegaan!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven