- Waardering
- 1.339
nee gewoon aan het chillen...over half uurtje heb ik weekend.
Nog trainen vandaag? Gisteren heb je al cardio gedaan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee gewoon aan het chillen...over half uurtje heb ik weekend.
zometeen ga ik nog wel ff met MC samen rug doen...van het weekend ben ik ff op bezoek bij mn vakantiehoudende vrienden in belgiedus voeding en cardio zal m niet meer worden van het weekend

zou je denken ?Blijf ook 1 nachtje pitten dus voeding zal geen brinta zijn haha...kvind het wel lekker, gewoon ff eruit.

\press=standing overhead press=no leg drive, somewhat generous layback permitted, whatever stance suits you.
Military press=like press, but only minimal layback permitted and heels close together.
Push press=like press, except the weight is started off the rack position with leg drive.
Power jerk=like push press, except you also drop down under the weight to lock it out, then stand up.

Dus:
neckpress
side raises
DB shoulder press
front raises
CGBP
Dippen (assisted)
skull crushers
Cable triceps pushdown
Zoiets?
) ik zou zelf denk beginnen dan met een pushdownJe wil deze oef gaan doen?
Heb niet zoveel verstand van volgordes enzo he, bij mij zit er altijd maar 1 press in het schema (dumbbell of barbell of machine), vraag me niet waarom, en idd side en front raises, vaak ook upright row, bent over side raises en soms shrugs (niet meer dan 4 oef)
Triceps zijn idd oef waarbij spierpijn gegarandeerd als goed uitgevoerd (ja, duh is bij alles he) ik zou zelf denk beginnen dan met een pushdown
Ga je nog trainen vandaag?
Hoest met voeding.. kom je er een beetje in?

dippen zou toch eerder bij je borst doen...
CGBP
Incline SK
pushdown
3 oefeningen zijn imo meer dan zat voor triceps.
en zou eerst presses doen en daarna sides en front.

jij denk dat je triceps(nofi) heel je gewicht kunnen dippen? ik denk van niet namelijk. Ik kan het ook neit.

waarom kan eigen gewicht dippen niet? (of snap ik de oef niet...)
Dit kan ik niet zonder tegenwicht...
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/ASTriDip.html

oh... ja ik had in mijn hoofd - handen op 1 bank - voeten op bank tegenover en daartussen dippen...
Maar binnenkort kan je het toch wel?
Tot duim-press aan toe - streven naar alles met eigen lichaamsgewicht![]()

Lijkt me een mooi streven!
Dippen tussen twee bankjes kan ik met extra gewicht... maf is dat eigenlijk.