AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alles wat zichtbaar is telt mee!

• Topic Starter Topic Starter
Alles wat zichtbaar is telt mee!

Ik moest m'n vriend het eerst overduidelijk aanwijzen, maar toen zag 'ie 't ook :o
Ook heb ik 2 deukjes ergens op m'n rug (bij m'n schouders)...

Volgens mij gaat dat trainen en zandscheppen best goed!
Volgende week stenen sjouwen!

Straks ga je het nog leuk vinden :p wil je de hele dag op je knieen steentjes leggen, en krijg je een bouwvakkersdecollete :p (is ook een soort deuk :D)

ga je nou nog cutten dw?

zeg er niet echt iets van terug ;) verlaagd BF al ?
En zie je bijna elke training PR's zetten...komt niet echt overeen met het beeld wat ik bij een cut heb namelijk ??? Ik zeg niet dat het niet kan maar het viel me op ;)

zeg er niet echt iets van terug ;) verlaagd BF al ?

Ik meet op dit moment niet...
Binnenkort weer eens aan vriendlief vragen of 'ie weer met regelmaat wil meten...
Hardlopen vandaag sla ik even over als je het niet erg vindt ;)

Eten doe ik nog steeds op onderhoud, maar nu met zeer regelmatige cardio erbij - ik denk wel dat het werkt, maar meten doe ik over een tijdje wel...

Ik meet op dit moment niet...
Binnenkort weer eens aan vriendlief vragen of 'ie weer met regelmaat wil meten...
Hardlopen vandaag sla ik even over als je het niet erg vindt ;)

Eten doe ik nog steeds op onderhoud, maar nu met zeer regelmatige cardio erbij - ik denk wel dat het werkt, maar meten doe ik over een tijdje wel...

ok netjes :thumb: heb jij die accu measure? Dat vind ik maar beetje gaar ding eigenlijk....MC heeft een betere nu :)...vorige week zat ik nog op 17..

Keep us posted;)

ok netjes :thumb: heb jij die accu measure? Dat vind ik maar beetje gaar ding eigenlijk....MC heeft een betere nu :)...vorige week zat ik nog op 17..

Keep us posted;)

Ik heb de... euhm...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de accu measure, maar nog een keer 2 tientjes uitgeven vind ik een beetje overdreven...
Neem 'm anders mee naar de truck-pull? *angel-eyes*

die accu measure wil ik best meenemen....kvind het een horror dat ding.

Ja, er word veel herhaald, MTV heeft er ook een handje van in het weekend!

Ja, er word veel herhaald, MTV heeft er ook een handje van in het weekend!

Ik kijk bijna geen tv, maar had me juist verheugd met vriendlief en bier op de bank (vriendlief aan het bier, ik niet). Hij is speciaal de aanhanger die we geleend hadden in z'n uppie weg wezen brengen zodat ik kon afwassen en samen op de bank hangen... Dan maar kijken of we mooie tegels kunnen vinden...

Ik kijk het ook niet vaak, maar in het weekend na de ochtend cardio kijk ik altijd met mn meisie tv op bed :D
MTV cribs of die dating progs wel grappig soms, gisteren ' my sweet 16' en dat werd vandaag gewoon ff herhaald :P

En... gratis voldoende tegels gevonden! (ruim 10 vierkante meter)
Dat wordt weer sjouwen... (40x60cm grindtegels)

Gratis nog wel, very nice, dat word weer gratis spieren kweken :D

Gele zand was gratis, tegels gratis - en de materialen voor de overkapping was een cadeautje van de ouders van vriendlief! :D
Sterker nog: aanhangwagen en andere materialen lenen we ook van ze...

Van sommige dingen kan ik zó blij worden! :D

Ga dit logje volgen :D.. :roflol: eerste keer geloof ik dat ik in het vrouwen deel ben geweest

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven