Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat eliza zegt...meer op de rug. Maar persoonlijk zou ik het omwisselen, dus eerst DL goed leren en daarna zou je eventueel een keer rackpulls kunnen doen.
PM me even, en je weet toch: e-books moet je kopen, niet zomaar doorsturen!mark rippetoe is jouw vriendnet zoals starting strength e-book. Die heb ik thuis nog wel ergens op mn pc slingeren..Stuur ik vanaaf wel ff naar je!
PM me even, en je weet toch: e-books moet je kopen, niet zomaar doorsturen!
tuurlijk pm ik ff
thnx!
Tips e.d. om m'n vetpercentage omlaag te krijgen worden (uiteraard) beloond... karma only![]()
maar ik dacht dat jij begeleiding had en en dat we dan een voorbeeld konden gaan nemen aan hoe jij dat doet
dus hoe zit dat nu met die begeleiding?Eerst gewoon deadliften lijkt me wel het beste, dat is toch de meer complete oefening. En het is zo mogelijk de minst technische oefening die er bestaat. Er bestaan wel technische varianten van maar het enige wat je écht fout kan doen is met een kromme rug gaan staan tillen. Dus rug recht houden, gewicht optillen, klaar. En dan de voor jou meest optimale techniek zoeken, kwestie van uitproberen. Of afwisselen, als je het voor spieropbouw doet kun je gewoon de nadruk proberen te leggen op de spier die je het hardste wilt pakken..
---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------
heb ik ook weinig verstand van helaasmaar ik dacht dat jij begeleiding had en en dat we dan een voorbeeld konden gaan nemen aan hoe jij dat doet
dus hoe zit dat nu met die begeleiding?
Ik heb een trainer, die op dit moment (nog) niks anders doet dan me trainen - Het serieuze cutwerk wil hij in het voorjaar neerzetten...
Nu een 'beetje opletten met eten', daarna knallen met een dieet - ik zet nu té makkelijk spieren aan om drastisch te gaan diëten. Op deze manier sta ik er mooi droog bij in de zomer met een mooie hoeveelheid spieren. Ik cut nu niet drastisch genoeg om er hinder van te ondervinden.
Absoluut!
(hier krijg ik het al lekker warm)

Ik zou even een paar dagen wachten met dat hardlopen na je benentraining...
Wtf...korstje brood...?
Ga eten!!
Vanavond gewoon hardlopen hoor! Ondanks de spierpijn in m'n gluten...
korstje brood & 2 pita broodjes met vlees - niet goed?!
Hardlopen FTW !
Zo hoort datHardlopen FTW !
Voeding is ok. Die 2 pita broodjes zijn misschien niet super voeding, maar het volstaat![]()

daar kwam ik achteraf ook achter
Er lagen er nog 2 die op moesten (dus ik offerde me op), en zag naderhand een verpakking met de voedingswaardes...![]()

daar kwam ik achteraf ook achter
Er lagen er nog 2 die op moesten (dus ik offerde me op), en zag naderhand een verpakking met de voedingswaardes...![]()