XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat eliza zegt...meer op de rug. Maar persoonlijk zou ik het omwisselen, dus eerst DL goed leren en daarna zou je eventueel een keer rackpulls kunnen doen.

• Topic Starter Topic Starter
wat eliza zegt...meer op de rug. Maar persoonlijk zou ik het omwisselen, dus eerst DL goed leren en daarna zou je eventueel een keer rackpulls kunnen doen.

Dan moet ik een andere manier zoeken om de techniek onder de knie te krijgen... Ik krijg het idee dat hij er niet zo goed in is...

mark rippetoe is jouw vriend ;) net zoals starting strength e-book. Die heb ik thuis nog wel ergens op mn pc slingeren..Stuur ik vanaaf wel ff naar je!

mark rippetoe is jouw vriend ;) net zoals starting strength e-book. Die heb ik thuis nog wel ergens op mn pc slingeren..Stuur ik vanaaf wel ff naar je!
PM me even, en je weet toch: e-books moet je kopen, niet zomaar doorsturen!

Eerst gewoon deadliften lijkt me wel het beste, dat is toch de meer complete oefening. En het is zo mogelijk de minst technische oefening die er bestaat. Er bestaan wel technische varianten van maar het enige wat je écht fout kan doen is met een kromme rug gaan staan tillen. Dus rug recht houden, gewicht optillen, klaar. En dan de voor jou meest optimale techniek zoeken, kwestie van uitproberen. Of afwisselen, als je het voor spieropbouw doet kun je gewoon de nadruk proberen te leggen op de spier die je het hardste wilt pakken..

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

thnx!
Tips e.d. om m'n vetpercentage omlaag te krijgen worden (uiteraard) beloond... karma only ;)

heb ik ook weinig verstand van helaas:o maar ik dacht dat jij begeleiding had en en dat we dan een voorbeeld konden gaan nemen aan hoe jij dat doet;) dus hoe zit dat nu met die begeleiding?

Eerst gewoon deadliften lijkt me wel het beste, dat is toch de meer complete oefening. En het is zo mogelijk de minst technische oefening die er bestaat. Er bestaan wel technische varianten van maar het enige wat je écht fout kan doen is met een kromme rug gaan staan tillen. Dus rug recht houden, gewicht optillen, klaar. En dan de voor jou meest optimale techniek zoeken, kwestie van uitproberen. Of afwisselen, als je het voor spieropbouw doet kun je gewoon de nadruk proberen te leggen op de spier die je het hardste wilt pakken..

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

heb ik ook weinig verstand van helaas:o maar ik dacht dat jij begeleiding had en en dat we dan een voorbeeld konden gaan nemen aan hoe jij dat doet;) dus hoe zit dat nu met die begeleiding?

Ik heb een trainer, die op dit moment (nog) niks anders doet dan me trainen - Het serieuze cutwerk wil hij in het voorjaar neerzetten...

Heb je nog wat aan me movies ? of nog niet gekeken

Effe nieuwsgierig... waarom dan pas?
Nu een 'beetje opletten met eten', daarna knallen met een dieet - ik zet nu té makkelijk spieren aan om drastisch te gaan diëten. Op deze manier sta ik er mooi droog bij in de zomer met een mooie hoeveelheid spieren. Ik cut nu niet drastisch genoeg om er hinder van te ondervinden.
Heb je nog wat aan me movies ? of nog niet gekeken
Absoluut!
Sterker nog: woensdag in de praktijk brengen!
Trainer overtuigd van het leren DL'en ipv rack pulls - en hij gaat me helpen!

Training & eten

Vandaag weer eens authentiek dood gegaan in de sportschool - en niet eens van de warmte!

Legpress:
15*70kg, 15*70kg, 15*70kg, 12*80kg PR! :D (hier krijg ik het al lekker warm)

Lunges (per been):
8*20kg, 8*20kg, 8*20kg, 8*20kg (koppakking lek, zweet in straaltjes naar beneden)

Smith Squat (iets naar voren staan om gluten goed te belasten):
12*leeg, 12*leeg, 12*leeg, 12*leeg (bar schijnt 30kg te zijn) (ik heb het gevoel dat ik niet meer kan...)

Leg extension:
15*40kg, 15*40kg, 12*40kg, 14*40kg (hé bijna terug op oude reps/gewicht!)

Standing calf raise:
15*50kg, 15*50kg, 15*50kg, 15*50kg PR! :D

Assisted tricep dips:
12*15kg, 12*15kg, 12*15kg, 12*15kg rep-PR :D

BB Skullcrushers:
12*17,5kg, 12*17,5kg, 12*17,5kg, 12*17,5kg PR! :D

Triceps cable push down:
15*20kg, 15*25kg, 15*15kg, 15*15kg (lager, want techniek niet goed)

Was wel lekker trainen, ondanks het loodzware begin van de training. Of juist door het loodzware begin? Ik ben in ieder geval écht blij met mijn nieuwe sportschool - overal krijg ik tips en soms wat complimenten, lekker! :D

___​

Ontbijt:
whey isolaat vanille
50 gram havermout
appel
sinaasappel

Tussendoor:
korstje brood met pindakaas
2 pita broodjes: 3 plakjes paardenrookvlees, 2 plakjes kipfilet en wat augurk

Tussendoor:
50 gram havermout
40 gram whey delicious kokos

Diner:
lekkerbek, rösti en broccoli

trainen (EAS & whey)
1/2 pakje liga continue

Last meal:
Whey delicious kokos
NightProtein

Ofwel: zometeen aan de NP en dan naar bedje toe, morgen wederom naar hetzelfde kantoor als vorige week: 154 km enkele reis!
Morgen hardlopen en woensdag rug aanpakken! :D

Ik zou even een paar dagen wachten met dat hardlopen na je benentraining...
Wtf...korstje brood...?
Ga eten!!

Ik zou even een paar dagen wachten met dat hardlopen na je benentraining...
Wtf...korstje brood...?
Ga eten!!

Vanavond gewoon hardlopen hoor! Ondanks de spierpijn in m'n gluten...

korstje brood & 2 pita broodjes met vlees - niet goed?!

Zo hoort dat ;) Hardlopen FTW !

Voeding is ok. Die 2 pita broodjes zijn misschien niet super voeding, maar het volstaat ;)

daar kwam ik achteraf ook achter ;)
Er lagen er nog 2 die op moesten (dus ik offerde me op), en zag naderhand een verpakking met de voedingswaardes... :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven