Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daarom lag ik gisteren om 21.15u ook op bedGenoeg slapen heeft je lijf ook nodig(Kwam ik weer eens achter
)

Hot damn Dwarvy.......... Dat is toch weer een beste training meid...
Ik heb vandaag ook weer die lying leg curl geprobeerd... weer kramp... grrrr

Nee, eigenlijk niet. Ik kreeg daarna die hele stang ook niet meer omhoog - er had net zo goed 200kg kunnen liggen (geen beweging in te krijgen).Vreemd ineens die mind****....wel eens vaker gehad??
Nee, eigenlijk niet. Ik kreeg daarna die hele stang ook niet meer omhoog - er had net zo goed 100kg kunnen liggen (geen beweging in te krijgen).
Idd!Volgende keer gewoon weer proberen...zodat er niet nog meer angst insluipt!!
Wel met verstand blijven trainenJeetje, dat klinkt zeker raar, maar wat naomi zegt: verstand op nul en de volgende keer weer uitvoeren.
Dame ik sta versteld van je programma, wat is hij mooi. Benchpress 35 kilo, whhhhhooohhhhh.

Skinnie - held!hey dwarfie! mooie trainingen, deze al gezien.. http://forum.dutchbodybuilding.com/f265/interview-maand-maart-2011-maaike1976-269653/#post5624273

Misschien ook wel waar ja...Vind het niet gek dat je niet meer durfde, je hebt al zoveel problemen gehad met je lichaam. Dat de reps nu goed gingen geeft vertrouwen en de volgende keer kun je gewoon uitbouwen![]()

Te mobiele rug (1 kant op) die problemen kan geven wanneer ik niet de goede vorm hanteer.