Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede training, Lekker weer spierpijn.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.322
Goede training, Lekker weer spierpijn.:D

Thnx! Spierpijn is ruimschoots aanwezig. Ze vinden het morgen op m'n werk (klantgesprek) vast niet erg dat ik (nog steeds niet fatsoenlijk) kan lopen... :cool:

:D

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Lastig idd als je niet zoveel ruimte hebt ..ik doe het wel,t kan net, maar dan zie je ze kijken:p
Ik heb niet zo'n briljant evenwicht... :o
Met dumbbells kun je denk ik wel wat meters maken, en het lijkt me qua belasting op je benen niet veel verschil maken met een stang. Zelfs iets makkelijk in evenwicht te houden.
Dat evenwicht maakt het verschil ;)
als jij van rechts komt is er niks aan de hand :).

lekkere training.
Iets met het botsen tegen geparkeerde auto's...

Thnx!

Ik klik altijd op antwoord en dan kopieer ik de tekst.
Ik zal het andersom doen. Ik dacht dat het niet uitmaakte, maar waarschijnlijk met lezen toch handig:).

als je bij iemand op citeren drukt ziet iedereen in een oogopslag wie er is gequoot, daarnaast ziet degene die gequoot is dan ook bij zijn ''wie heeft mij gequoot'' pagina staan of hij/zij gequoot is:)

• #7.324
als je bij iemand op citeren drukt ziet iedereen in een oogopslag wie er is gequoot, daarnaast ziet degene die gequoot is dan ook bij zijn ''wie heeft mij gequoot'' pagina staan of hij/zij gequoot is:)

Vecht dat lekker per PM uit... boeit me geen reet namelijk.

Rug trainen terwijl je nog spierpijn in je borst is alles behalve fijn

Netjes hoor dwarven! :D Maar, ik ben niet zo'n fan van bb behind the back shrugs... hoe bevallen ze bij jou? geen last van schouders oid? :D

Verder lekker gespeeld met het ijzer

hey, ik zie hier BB shrugs behind the back staan, ik heb dat 1 keer geprobeerd en mijn ass zit altijd in de weg :/ is er daar mss een methode voor om dat wat te compenseren?

jammer genoeg, wanneer ik vooraan BB-shrugs doe, zit er een ander stuk(je) in de weg :/ ik doe ze toch hoor, ik moet gewoon wat vooruit plannen :D

• #7.329
Rug trainen terwijl je nog spierpijn in je borst is alles behalve fijn
I know! Voor met die pull-ups was het tanden op elkaar - rest viel gelukkig mee...
Vind andersom vervelender. Met benchen archen met een volle rug is allesbehalve fijn.
Is allebei vervelend. Ik geloof niet dat ik arch bij het benchen?
Netjes hoor dwarven! :D Maar, ik ben niet zo'n fan van bb behind the back shrugs... hoe bevallen ze bij jou? geen last van schouders oid? :D

Verder lekker gespeeld met het ijzer
Schouders geen last van, maar heb wel moeite met de uitvoering - kont zit in de weg :cool:
Was idd lekker spelen! Morgen mag ik weer - dikke kans dat ik dan een andere gym eens ga uitproberen :D
hey, ik zie hier BB shrugs behind the back staan, ik heb dat 1 keer geprobeerd en mijn ass zit altijd in de weg :/ is er daar mss een methode voor om dat wat te compenseren?

jammer genoeg, wanneer ik vooraan BB-shrugs doe, zit er een ander stuk(je) in de weg :/ ik doe ze toch hoor, ik moet gewoon wat vooruit plannen :D
Was voor mij eerste keer dat ik shrugs behind the back deed.. dus ben ook nog aan het zoeken.
Front vind ik idd makkelijker :D

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:20 ----------

5.30u - 6.00u: cardio-time!
30 min fietsen, 300 kcal.

Want een of andere collega heeft bedacht dat ik me om 9.00u wel kan melden aan de andere kant van het land. :grumble:
Zometeen de auto in dus.

hahahaha, lastig met zo'n squatreet zegt ze... funny shit DW

Klasse training weer meid. Sterke biceps!

Succes vandaag dwarfje! :D

:cheer:

nieuw heftig schema.:) Ziet er weer top uit.
Succes met cutten.
Die hometrainer thuis is echt een voordeel.:)

• #7.335
hahahaha, lastig met zo'n squatreet zegt ze... funny shit DW

Klasse training weer meid. Sterke biceps!
Ik kan ook wel beginnen over m'n dikke reet, maar dan gaan mensen ook weer commentaar maken ;)
Ik iig wel!
Thnx - had het hard nodig! Ben net thuis trouwens....
Een dag niet gezweet is een dag niet getraind! :D

OT....was je nog op tijd aan de andere kant van het land DW?
Wat een abnormale tijden voor cardio zeg....da's pas wilskracht....;)
Ik vond vroeg op moeten geen reden om de cardio over te slaan - m'n vriend verklaarde me ook voor gek :p
Was netjes op tijd, erger nog: ik mag morgen weer! :eek:
...maar dan heb ik daarna ook weekend :D
nieuw heftig schema.:) Ziet er weer top uit.
Succes met cutten.
Die hometrainer thuis is echt een voordeel.:)
Dit schema geeft iig meer voldoening dan het vorige... dat was wel érg kort!
Cutten gaat trouwens al aardig, zie elke dag wel een beetje op de weegschaal verdwijnen...
Ik had er niet aan moeten denken om vanochtend naar buiten te moeten gaan om hard te lopen ofzo!

Moest al de ruiten krabben van de auto... :grumble:

Ik vond vroeg op moeten geen reden om de cardio over te slaan - m'n vriend verklaarde me ook voor gek
Was netjes op tijd, erger nog: ik mag morgen weer!

Toch blijf je een bikkel, goed bezig. Aan je antwoorden te lezen (zien) past dit schema je beter:D.

Lieverd, jij hebt geen dikke reet!

Niet van die onzin uitkramen wah.

• #7.338
Hoorde ik daar het woord kont? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven