tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx - vanaf 7.00u kon ik al niet meer slapen - met mijn ritme van de afgelopen tijd is dat inderdaad uitslapen

Nee, gewoon rustig door blijven trappen330 cals in 30 min? Doe je dan interval ofzo? Klinkt goed.
Is ook prima voor triceps (die bij mij héél snel vol zitten) - maar doet nu wel PIJN!Beste oefening voor triceps imo!
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
Waarom vinden mensen dit veel kcalls voor 30min..?
Volgens mij hoef je hier niet gigantisch hard voor, Dwarf?

Zeker! Gaat al lekker trouwens (net een week bezig)
Apparaten vind ik per definitie dubieus - vermeld voor de aardigheid wel wat mijn fiets aangeeft...Omdat als ik 20min interval doe op een crosstrainer dat stomme apparaat niet boven de 150 cals uitkomt volgens mij![]()
Niet heel erg flink doorfietsen dus30 min fietsen aan 25 km/h heeft je een verbranding van ongeveer 300 cal. in het geval van DW gerekend op een 60 kg bw
Hier kan je alles zelf uitrekenen
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm

Naja fiets rond de 30km/u, zal wel aan dat apparaat liggen want volgens die site is t inderdaad 377cals wat ik doe. Thnx voor de link.
---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------
Van die site:
Hoezo "normaal" vs "zwaar" lol![]()
I know... vandaag nog een keer met Ace foto's gemaakt, en ook een triceps poseJe triceps stretchen als je spierpijn in hebt, dat voelt zo heerlijk![]()

Omdat als ik 20min interval doe op een crosstrainer dat stomme apparaat niet boven de 150 cals uitkomt volgens mij![]()
Zozo...kwou dat ik dat kon!Mooi dat ik biceps en triceps met hetzelfde gewicht train.![]()

je zou denken met 4 squat setjes dat je aardig warm bent
maar met diepe lunges kan je de boel aardig oprekken
en nog wel in beidde billen![]()

Je hebt 'm bijna helemaal goedIk zie het nu helemaal voor me: een stuiterende Dwarf die om 10u sharp voor de deur staat te wachten in dr eentje tot de sportschooleigenaar de deur open komt doen![]()

...ergens hier lanceerde ik de DB op m'n bovenbeen: dat voel ik nu ook goed!
.
Was inderdaad wel lekker, maar daarvoor had ik me niet zo hoeven haasten...Ik had het met de DB op mijn bort, die is blauw.
Het is juist lekker als het rustig is, bij mij is het in het weekend s'ochtends ook lekker rustig. Heerlijk![]()

Thnx, was idd een lekkere training, ging goed. Hoop dat (vooral) mijn billen snel weer normaal aanvoelen, lijkt wel een soort verrekt ofzoBlauwe borsten... koewl!
Mooie training weerbeen zal je nog wel eventjes voelen denk ik?
![]()

Zo te zien ben ik niet de enige die last heeft van de beentjes :S..Sterkte ermee![]()
Thnx, volgende training wil ik die 85kg toch zeker 6x kunnen hebben.

Lats zijn je 'vleugels'... bij je oksels zeg maar.Ziet er goed uit, Mooie taille. Ik kan helaas niet vinden welke spieren op je rug de lats zijn(verstand komt met de jaren).![]()
Looking good
Ennnn je vriend mag je wel een massage gevenDan zal het wel beter aanvoelen
![]()